Povzbuzující koupelová sůl s grapefruitem a mátou

Taky milujete dlouhé povalování ve vaně a to tím víc, čím je venku chladněji? Já tedy ano, většinou je horká koupel to na co myslím po delší procházce nebo pochůzkách venku , hned po otevření dveří bytu..prostě prohřát si své už ne nejmladší kosti :))) Pořádně "zrelaxovat" to je oč tu běží a jaký by to byl relax bez něčeho voňavého do vody. Nejčastěji používám přírodní pěny, olejíčky nebo nějakou tu koupelovou sůl. Jenže v běžných drogériích je téměř žalostný výběr, samá chemie a uměle vonící sůl po které mě svědí kůže, ozve se mi ekzém nebo mám strach ,aby to bylo ideální pro intimní partie. Protože co si budeme nalhávat, časté koupele pro nás ženy nejsou ideální, takže když už si do vody něco dáme , měly bychom volit právě přírodnější produkty, které jsou mnohem šetrnější.


Proto mě potěšila čím dál tím větší nabídka Koupelových solí značky Joik,které má nyní na svém eshopu i Míša ( Krásná každý den ) odkud mám i tento kousek Povzbuzující koupelová sůl - jako svatební dar :) Dlouho jsem si sůl šetřila, chtěla jsem si ji užít až budu mít všechny ostatní spotřebované, takže na ní konečně došla řada...nooo a je to prostě pecka! Joik prostě umí. Do teď pro mě byly co do solí top firmy Hristina nebo Soaphoria,ale tohle je nové číslo jedna. Oproti výše zmíněným má velkou výhodu voní luxusněji ( tedy jako zajímavé parfemářské kompozice ) a hlavně stačí jí o hodně méně. Sůl je hodně koncentrovaná, po otevření vás aroma trošku "sejme" tak nečichejte moc blízko :) Je to opravdu síla. Takže stačí na celou vanu zarovnaná polévková lžíce a provoní to pomalu půlku bytu.


A jaká ,že je mnou zvolená vůně? Vybrala jsme si povzbuzující kombinaci máty, jalovce a grapefruitu. Vůně je hodně svěží a fresh, rozhodně unisex. Nejvíc oceňuji, že díky mátě se mi krásně dýchá, protáhne to nos, dutiny i plíce, takže klidně doporučuji i při nachlazení. Navíc jalovec je známý zázrak na lymfu, takže určitě i na otoky a celkové povzbuzení. 

Sůl je jemná a dobře se rozpouští, takže nečekáte extra dlouho jako u hrubších kousků, jako třeba již zmíněná Soaphoria nebo dokonce Natura Siberica. Po vaně nemám pokožku podrážděnou, nesvědí a ani nepálí. Samozřejmě je nutné se namazat,ale to po všech solných koupelích.

Pro koho bych tento druh doporučila? Určitě jako dárek pro muže nebo jako univerzální koupel pro pár, na léto pro osvěžení do horkých dní a na zimu při období chřipek, takže za mě je to taková klidně celoroční záležitost. Určitě opatrně s množstvím a nedoporučuji pro malé děti, pro ty bude moc silná. To samé po holení pokožky, přeci jen je to sůl :) Ve složení se nelekejte označení CI75810 nejedná se o chemické barvivo,ale o přírodní Chlorofyl, proto má sůl hezky nazelenalou barvičku.

Pokud zrovna nemilujete extra mátové vůně ,najdete v nabídce například:

  • Povznášející sůl s pomerančem, citronem a grapefruitem - to by mohlo být ideální na léto, vůně citrusů je pro mě jednou z nejoblíbenějších
  • Levandulová sůl - tady nic pro mě,ale znám spoustu lidí co na uklidňující vůni levandule nedají dopustit
  • Mléčná koupel s citrusy - obsahuje sušené mléko, takže omlazuje a ještě povzbuzuje, to rozhodně chci vyzkoušet
  • Mléčná koupel s ovesnými vločkami - ty jsou prý skvělé na ekzém, mě osobně většinou moc nesedly a kůže mě po takové koupeli trochu svědila,ale třeba to bylo jen nekvalitní kosmetikou,kdo ví
  • Mléčná koupel s růží - je třeba něco dodávat? Tohle musím mít, to je vám doufám jasné. Takže rozhodně napíšu Ježíškovi, že tohle nutně potřebuji 
Takže co? Vybrali byste si? :) Já rozhodně ano..no tedy spíš postupně vyzkouším úplně všechny. 



Shrnutí:
Plusy:
+ stačí velmi malinké množství na provonění celé koupele
+ nedráždí pokožku
+ voní přírodně, ne uměle chemicky jako většina produktů
+ má pěkné složení 
+ vhodné na otoky i při nachlazení 

Mínusy:
- nenašla jsem

Hodnocení: 10/10

Komentáře

Okomentovat

Oblíbené příspěvky