Filmy za červen, červenec a srpen 2017

Dne stu bude opravdu hodně tipů na filmy, jelikož tu máme seznam kompletně za celé léto, takže se předem omlouvám, že to bude delší článek,ale třeba tu najdete hodně kousků ,které vám zpříjemní večery.

John Wick 2


Pokračování většinou dobrá nebývají a nepřekonají první díl..tady je to trochu jinak. Řekla bych, že od jedničky se trochu změnil styl. Keanu je méně drsný a víc vzhledově úchylný :)) No ty jeho ulíznuté vlásky to je prostě něco. Každopádně bitky nejsou tak surové a místy nechutné jako to bylo v jedničce, což mě osobně vyhovuje. Rvačky jsou hodně realistické, takže žádný styl ala Bond. Je tu o něco víc vtípků a celkově mi dvojka přijde lehčí a líp se  mi na ní koukalo,ale žádný hit nečekejte. Na tenhle film zapomene do pěti minut od shlédnutí.

Hodnocení : 6/10

Hybná síla


No akční thriller od toho opravdu nečekejte, to akční ano,ale chvílemi až parodie. Kurylenko moc nejde vypadat jako drsňačka a spíš je v této roli trapná a celá podívaná je spíš v seriálové kvalitě nějaké průměrné akční střílečky. Film mě nebavil a rozhodně ho nemohu doporučit. Prostě nuda od začátku do konce.

Hodnocení: 3/10

Seznamka


České filmy mě upřímně moc neberou a zvlášť komedie, bývají trapné až na půdu,ale stejně se na ně vždycky podívám. A i když mám ráda herce Langmajera, jedná se o filmový odpad. UI této podívané uslyšíte jak vám umírají mozkové buňky. V celém filmu jsou tak možná dva dobré vtipy.

Hodnocení: 0/10

Adidas versus puma


Aneb pouze televizní film od kterého jsme nic nečekali a velmi překvapil a moc se nám líbil. Jedná se o pohodový, klidně i rodinný film,kdy se něco dozvíte o vzniku obou značek. Nikdy jsem se po těchto značkách víc nepídila, takže pro mě bylo překvapením, že se jedná o bratry. Od filmu nečekejte kdoví jaké režisérské nebo filmové umění,ale jedná se o milý fajn film,který vás bude bavit a zpříjemní večer.

Hodnocení: 7/10

Sirotčinec slečny Peregrinové pro podivné děti


Upřímně nejsem asi až tak cílovka pro tyhle podivné filmy,ale uznávám, že je to překrásně natočené a zajímavé. Určitě doporučuji vidět, už jen pro tu krásnou podívanou. Příběh je také zajímavý a abyste tomu celému uvěřily donutí vás to vrátit se tak trošku do dětských let. Za mě ,ale spíš pěkná podívaná ,která ve mě nezanechala hlubší dojem. 

Hodnocení : 8/10

Špioni od vedle


Sice tu hrají dvě herečky co mám docela ráda Gal Gadot a Isla Fisher,ale to je asi tak jediné pozitivní na celém filmu. Jedná se typickou americkou slátaninu akčního filmu s komedií plnou trapností. Dá se na to sice koukat,ale já prostě tenhle trapný styl humoru nemám ráda. Spíš je to komedie pro náctileté. Nebo po pár panácích, kdy už se smějete čemukoliv. 

Hodnocení: 3/10

Příchozí


Film kde se vlastně nevystřídá moc herců, tolik se tam toho vlastně neděje a přitom je to absolutně skvělá podívaná. Taková tajemná podívaná co vás prostě vtáhne. Jedná se i o vizuálně povedenou "lahůdku"  a film se nám oběma moc a moc líbil, vřele doporučuji. Pokud máte rádi tajemno a filmy o ufounech, směle do toho. 

Hodnocení: 10/10

Zloději zelených koní


Pokud ve filmu očekáváte jak název napovídá - koně - budete na omylu, jedná se o krádeže, tedy spíše nelegální hledání Vltavínů, tedy drahých nerostů. Kupodivu na to , že se jedná o český film, tentokrát tak kritická nebudu. Film je docela zajímavý i když depresivně divný. Rozhodně nepotřebuji vidět znovu,ale pokud máte rádi tyhle pesimistické české filmečky bude se vám toto líbit a hlavně Liška je prostě v hlavní roli perfektní. 

Hodnocení: 6/10

Sedm statečných


Tak tohle bylo pro mě ohromné překvapení, rozhodně nejsme fanoušek westernovek ,ale tohle mě doopravdy bavilo. Dobře herecky obsazené, vtipné, svižné, akční a samozřejmě klaďasové na koních to je prostě ono :) Jako super film pro vás i partnery. Po vizuální stránce také jednička. 

Hodnocení: 10/10

Pustina


Jeden seriál po delší době o kterém mám co napsat...no jako herecké výkony skvělé, pošahaný Dušek nebo totálně depkoidní Stivínová jsou prostě skvělý, Cina taky. Takže po herecké stránce skvělé, seriál je napínaví a rozhodně dokoukáte do konce protože vás zajímá, kdo to udělal a jak. Závěr vás však totálně zklame a vytočí, když to celé dokoukáte do konce dojde vám , že v seriálu je tolik chyb, odboček bez vysvětlení,nejasností, že je to jak děravý sýr! Celý seriál je depresivní a ponurý, takže každý díl ve mě zanechal pachuť a blbou náladu,ale i přesto jsem se těšila  na další díl, protože vás to prostě vtáhne. O to víc lituji,že jsem tomuhle seriálu věnovala tolik času,když skončí tak s prominutím debilně. Fakt nevím zda mohu doporučit, napsala bych tu i víc chyb ,ale nechci nic prozradit pro ty ,kdo ještě neviděli. 

Hodnocení nápadu, hereckých výkonů : 10/10
Hodnocení závěru: 0/10
Hodnocení celku : 4/10

Spojenci


Brad Pitt a krásná Marion, to je dvojka na kterou se dívá opravdu krásně. Film má zajímavý děj, je celý překvapivý, romantický i smutný zároveň. Prostě skvělý špionský film se sexy hereckým obsazením. 

Hodnocení: 9/10

Hacksaw Ridge: Zrození hrdiny


Miluju filmy inspirované skutečnou událostí a tohle je skvělý válečný film o mladíkovi,který vlastně válku neuznává, je považován za blázna a přesto je hrdinou. Skvělá podívaná, dobře natočené a dech beroucí  je hlavně to , že se to opravdu stalo. Opět film i pro vaše drahé polovičky.

Hodnocení: 10/10

Zpívej


A konečně taky nějaký animák co stojí za to. Vtipné, milé a plné fajn hudby, pobaví nejen děti,ale i dospělé. Samozřejmě je o přátelství, odpuštění a lásce :) 

Hodnocení: 10/10

Logan:Wolverine


Film,který se především líbil manželovi. Je to film samozřejmě inspirovaný komiksem a pokračování X men filmů. Je z nich nejvíc realistický, drsnější a méně vtipný. Jinak skvěle natočené, hodně akční a samozřejmě doják na konci. Jsem zvědavá jestli je tohle poslední díl skládačky nebo ještě něco bude. Mě se,ale o něco víc líbí styl Avengers apod. 

Hodnocení: 8/10

Rogue One: Star Wars Story


Buď jste a nebo nejste fanouškem Star Wars a my tedy rozhodně nejsme. I když po vizuální stránce je to fajn podívaná, občas i nějaký ten vtip zazní,ale jinak nás to celé nechává chladnými. Nebaví nás to a oba jsme u filmu dělali ještě něco na pc. Takže za mě prostě Star Wars ani když je dobře natočený ne :/ 

Hodnocení: 5/10

Psí poslání


Pokud jste nečetli knihu bude se vám film i líbit. Já ovšem četla obě knihy a film je podle mě totální slátanina,která nedosahuje ani 30% původní knižní myšlenky. Tím pádem mě celý film absolutně vytáčel, skoro všechno je jinak. Emoce to ze mě nevykřesalo žádné, prostě prostoduchý rodinný film o ničem. Knížka je krásná, dojme vás i když je předvídatelná ,ale je milá a prostě moc hezké čtení pro dospělé i trošku starší děti. Hlavně pro všechny pejskaře. A absolutně nechápu hodnocení na csfd 81% ??!!! Za co? Že z dobré knihy dokážou udělat povrchní film? 

Hodnocení knihy: 10/10
Hodnocení filmu : 3/10

xXx: Návrat Xandera Cage


Dobře vizuálně natočený filmový odpad, akční a parodie zároveň...co k tomu víc dodat? Když vypnete mozek a to úplně pak ok,ale jinak vás z tohohle budou možná i bolet oči :)))

Hodnocení : 0/10

Hra o všechno 


Gangsteři, korupce, policajti a loupeže...to je záruka akční podívané, i když trochu slabé. Pointa a celkové zpracování vás neuchvátí,ale ani nějak hlouběji neurazí. Když nevíte co pustit , tak klidně tohle. 

Hodnocení: 5/10

Velká čínská zeď


Netradiční fantasy zpracování, dobré herecké výkony,ale především úchvatní podívaná, krásné kostýmy a vše kolem. Pár vtípků a samozřejmě všichni čekáte nějakou tu romantiku na závěr...prostě moc pěkný film i když hodnocení nemá valné, mě se to líbilo a i manželovi. Takže za mě jedno velké ano, troška historické inspirace a hoooodně fantazie :) 

Hodnocení : 9/10

Za každou cenu 


Velmi dobrý film,který asi bude bavit víc pánské obecenstvo. Jedná se o film o loupežích a sebedestruktivním jednání. Film, kde budete fandit padouchům i když rozhodně nejsou na té dobré straně zákona. Zajímavá zápletka i konec. Vřele doporučuji, od filmu jsem nic nečekala a mile překvapil. 

Hodnocení: 9/10

A to by pro dnešek stačilo :)) Vybrali jste si? 

Komentáře

  1. Wolverine je pro mě jeden z nejlepších komiksových filmů, úžasný. Nadšená jsem byla i ze Psího poslání, furt jsem řvala :D Naopak Zpivej mě dost zklamalo.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  2. Příchozí i Logan se mi moc líbily. Díky za připomenutí Sirotčince a Sedmi statečných, to jsou filmy, na které jsem chtěla jít do kina, ale pak mě odradily recenze. Už se dají sehnat jinde, tak si je pustím doma. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jako takhle Sedm statečný původní film je asi pro některé klasika,kterou nic nepřekoná,ale jak řikám nemám ráda klasické weternovky,ale tohle klasika nebyla :) bylo to modernější a lehčí pojetí :) takže velká spokojenost. A sirotčinec, já od toho nic nečekala,ale jako podívaná hezká,ale jako film pro mě top to není

      Vymazat
  3. Mě se film Psí poslání líbí. :) Ale knížku bych si i tak ráda přečetla.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky