Marulový olej

Kdo sleduje blogy a youtube určitě musí znát díky Barušce Marulový olej, ta ho absolutně miluje a díky ní a spolupráci s Vivantis / krasa.cz jsem měla šanci vyzkoušet ho také. Přiznám se, že jsem o koupi uvažovala právě od shlédnutí Bářina videa ,ale pořád jsem sama sebe přesvědčovala , že nejprve potřebuji spotřebovat všechny jiné olejíčky :) Poslední dobou jsem si totiž oblíbila Arganové oleje a nebo oleje vícedruhové a to na noc.


Marulový olej je tedy od značky Sefiros,která nabízí přírodní a i čistě přírodní produkty. Tento olejíček spadá samozřejmě do kategorie čistě přírodní a je jednodruhový, tedy složení je jednoduché a to pouze Marulový olej a nic víc. Je 100% za studena lisovaný a pochází z Indie. Marulový strom je celkově velmi uctíván pro své plody ,které obsahují velký podíl vitamínu C a samozřejmě pro olej ,který se lisuje ze semen.

Olejíček má výhodu v lehoučké textuře, snadno se tak vstřebává ( samozřejmě opět aplikace na vlhkou pokožku! ). Je pravda, že nejvíc mě na oleji překvapila zvláštní textura, je hustý a přesto lehoučký, dělá krásný sametový finish ,jako kdyby v něm byly silikony,ale samozřejmě nejsou. Je prostě pocitově jiný než všechny mnou doposud vyzkoušené oleje. Na pokožce je hodně příjemný a ten jemný pocit na dotek, co zanechává se mi víc než líbí. Barva je krásně zlatavá a voní jemně, skoro pro mě nepostřehnutelně s tóny oříšků. Hlavní výhodou Marulového oleje je , že neucpává póry a hodí se opravdu pro všechny typy pleti. Opět mohu jen potvrdit, po pravidelném používání žádné pupínky navíc. Takže za mě ideální olejíček pro celou rodinu, a to i když máte mastnou pokožku. 


Olej má vyživovat, regenerovat, hydratovat a díky antioxidantům i chránit pokožku. Je samozřejmě jako většina přírodních olejů i anti-age. Zlepšuje pružnost a pevnost pokožky. Hodí se i na pokožku očního okolí. Samozřejmě můžete použít multifunkčně, nejen na pleť obličeje,ale na celé tělo, pro miminka, na záděrky i na vlasy.


Já olejíček používám už nějaký ten měsíc a jsem ani ne v polovině, stačí totiž hodně maličké množství. Nejvíc ho používám na pleť obličeje, krku a dekoltu, právě na noc, čistý bez přidání éterických olejíčků. Vždy na pokožku navlhčeno přírodní vodou či tonikem. Pokožka je ráno krásně jemná, pružná a vypadá prostě skvěle. Olejíček mi skvěle vyhovuje i na oční okolí,které nedráždí a přesto o něj dobře pečuje. Nevšimla jsem si , že by olejíček urychloval hojení akné , to by asi musel mít na pomoct ještě nějaké ty éterické oleje. Ale klidní ekzémy, urychluje hojení oděrek apod. To se mu rozhodně upřít nedá. Pěkně zvláčňuje a celkově hýčká kůži. Při pravidelném používání na masáž nehtové kůžičky vymizí postupně sklon k záděrám a přírodní nehty vypadají mnohem zdravěji. Na vlasy ani tělo jsme nezkoušela, na to je mi ho trošku líto :))) Určitě bude skvělý pro miminka a za mě opět skvělý olej do mé sbírky. Jakmile do-potřebuji určitě pořídím nový, cena versus kvalita je fajn a já jsme spokojená. Přijde mi lepší než arganový olej,mám z něj o něco maličko lepší pocit. Samozřejmě klidně můžete tyto dva olejíčky smíchat a využít tak potenciál obou :)


Shrnutí:
Plusy:
+ velmi příjemný pocit po nanesení
+ nemastný olej - tedy pocit po nanesení není mastný
+ krásně o pleť pečuje
+ urychluje hojení ekzémů a oděrek, můžete použít klidně i po depilaci
+ vhodný pro všechny typy pleti
+ vhodný i na oční okolí 
+ skvělý pro celou rodinu včetně miminek 
+ jemná vůně
+ stačí maličké množství
+ velká škála možností použití

Minusy:
- nenašla jsem

Hodnocení: 10/10

Komentáře

  1. Hm, veru som necakala, ze konecne hodnotenie bude take dobre. Ja s nim skusenost zatial nemam. Ked spotrebujem sipkovy a arganovy, budem o nom premyslat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Upřímně je fakt povedený, příjemný a pleť je po něm fajn. Na akné existují lepší oleje a to ty obohacené o ideální směs ÉO. Mě třeba vyhovuje Mylo AkoVánok jak kdyby byl šitý mé pleti na míru. Ale pokud bychom se bavily o jednodruhovém oleji tento mě baví opravdu hodně. Ještě si asi do budoucna chci koupit od jiné firmy abych měla nějaké porovnání, do teď jsem ho neznala. Schválně vyzkoušej a pak jsem zvědavá na verdikt. Mě hodně baví ten pocit po nanesení.

      Vymazat
    2. Vyskusam. Ked ho chvalila Barusminky, brala som to s rezervou, lebo nema skusenost s olejmi a prirodnou kozmetikou. Ked ho vsak chvalis ty, co mas vyskusane mnozstvo olejcekov, tak na to uz dam :-) A este ak budes daco objednavat od Sefirosu, tak maju super stetce.

      Vymazat
  2. No téda, nečekala jsem že bude až tak dobrý, celkem jsi mě na něj nalákala. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě patří mezi mé oblíbence, spolu s bambuckým máslem od Purity Vision na které také brzy bude článek :)

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky