L'Oréal pleťové masky Pure Clay

Tyhle masky snad ani nemůžete neznat, obří kampaň díky zahraničním a poté i našim blogerkám a youtuberkám asi nenechala nikoho chladným. A samozřejmě ani já, která masky zbožňuji,jsem nemohla zůstat pozadu. Takže jsem si je nakoupila postupně v nějakých slevách a některé mám od té doby už dokonce víckrát :) Takže je myslím ideální čas ,když první vlna utichla , sepsat konečně můj názor.


Masky jsou k dostání momentálně snad ve všech drogeriích a každá je překrásně balená. Opravdu to jednoduché , moderní a stylové balení má za mě obrovské plus! Moc se mi líbí a i když někomu budou asi skleněné obaly připadat nepraktické a zbytečně těžké, já si nestěžuji. Působí na mě krásně luxusně a opravdu se mi hodně líbí. Obsah je u každé 50 ml, takže takové střední množství, které Vám nějakou tu dobu vydrží, všech masek totiž stačí i slabší vrstvička. Není potřeba plácat toho na jedno použít tolik,kolik je napsáno na obalu. Všechny stojí oficiálně 249,- ,ale já je nikdy nekoupila za plnou cenu, hodně často jsou na ně akce na netu nebo v samotných drogériích. Takže se rozhodně vyplatí trochu pátrat a ušetřit.


V nabídce tedy najdete masky :

  • Detox ( detoxikační )
  • Purity ( čistící )
  • Glow ( rozjasňující )
Takže se postupně podíváme na všechny typy a řekneme si jejich plusy a mínusy. Všechny masky mají jedno společné -  a to jsou hodně a až moc parfemované. Někomu to vadit nebude ,ale já se řadím do druhé skupiny a to , že všeho moc škodí :/ myslím, že díky tomu může být problém u pleti hodně citlivé. Dále se všechny nechávají na pleti 5-10 minut, já mám vyzkoušeno 15 minut a to je podle mě u pleti ,která není extra citlivá ideální čas. Při delším působení už všechny tři masky trochu poštipovaly. Všechny se také poté smývají teplou vodou. A všechny mají samozřejmě společné to, že se nejedná o přírodní kosmetiku, takže tu sice přírodní složky najdete ,ale najdete tu i pěkné množství chemie, takže pro milovnice bio kosmetiky tato recenze rozhodně není. Já mám masky jak bio tak i klasické :) 

Detox maska

Detoxikační maska je asi nejzajímavější maskou ze všech tří, je totiž černá :) A na pleti vypadá hodně stylově, o zábavu máte doma postaráno :) 



Obsahuje kromě klasického kaolínu i marocký jíl a uhlí, proto také její černá barva. Uhlí je nějakou tu dobu top surovina v beauty světě, je totiž považována za detoxikační zázrak a magnet na nečistoty. Má tedy hloubkově čistit póry. 



Maksu jsem tedy vyzkoušela na celý obličej - mám pleť smíšenou, chtěla jsem vidět co udělá se suššími i mastnějšími místečky, abych mohla lépe poradit jak jí aplikovat a jak naopak nikoliv. Maska mě nikde ani na tvářích neštípala a to po celou dobu působení 5-15 minut. Delší dobu nenechávejte,to je pak aplikace nepříjemnější a výsledky lepší nejsou. Celou dobu trochu cítíte mírné stahování,ale ne zasychání do krusty jako klasické jílovky. Po smytí jsou černé tečky o maličko méně viditelné,ale jedná se tak max o 10% rozdíl, takže žádná sláva, to jsem,ale ani nečekala.Krémové masky toho s černými tečkami nikdy moc nezmůžou. Pleť je celkově trochu vysušená, maska bude tedy ideální hlavně pro hodně mastnou až jakoby olejovitou pleť. Vydrží poté trochu i zmatněná. Působí celkově čistším dojmem,ale určitě nedoporučuji na pleť suchou, citlivou a u smíšené pleti jen na T-zónu. Za mě je toto zajímavý produkt,který pokožku trochu pročistí a celkově působí jako piják. Masku mám již po druhé a i když nedělá zázraky jsem s ní spokojená.


Shrnutí:
Plusy:
+ nepálí
+ dokáže trochu zmatnit pokožku
+ mírně zesvětluje černé tečky
+ poměrně dobře čistí
+ ideální pro hodně mastnou pokožku

Mínusy:
- účinky nejsou rozhodně zázračné jak se o ní tvrdí
- vysušuje
- nehodí se pro suchou, na tváře u smíšené pleti a pro pokožku zralou

Hodnocení: 6/10

Purity maska

Jako druhou jsem vyzkoušela masku zelenou,která je braná jako maska čistící. Tato maska mi také přijde jako nejvíc parfemovaná :/

 Co Vás asi na masce zaujme nejvíc je obsah eukalyptu,který nebývá zas tak tradiční složkou. Pokud ,ale čekáte , že maska díky němu chladí, tak budete zklamaní. Chladiví efekt je téměř nepostřehnutelný. 



Dále samozřejmě obsahuje jíly i kaolín, jako všechny ostatní. Po nanesení maska nepatrně poštipuje,ale nic co by bylo extra nepříjemné a po pěti minutách tento pocit mizí. Ale pozor tedy při použití na hodně citlivou pokožku. Nechávala jsem na pleti opět 5 nebo 15 minut, delší doba nezlepšuje účinky. Po smytí je někdy pokožka lehounce růžovější a někdy bez problémů. Pleť je krásně jemná a není rozhodně vysušená jako po masce černé. Vyhovuje mi aplikace na celý obličej, kdy je kůže jemná, prozářená a řekla bych že pupínky se trošku lépe hojí. Není to taková pecka jako čistící masky od Soaphoria,ale není špatná. Opět je to maska,kterou mám podruhé a používám jí ,když mě netrápí vyloženě větší pupínky. Na to je totiž slabá. Doporučuji tedy jako takovou neutrální fajn průměrnou masku na pleť smíšenou, normální a klidně i zralejší. 



Shrnutí:
Plusy:
+ neutrální lehce čistící maska téměř pro všechny typy pleti
+ trošku i rozjasňuje
+ nevysušuje

Mínusy:
- může dráždit citlivou pleť
- na akné je slabá

Hodnocení : 6/10

Glow maska

A do třetice nejvíc kritizovaná maska s projasňujícím efektem a červenou mořskou řasou i barvou.



Maska má mít exfoliační a rozjasňujíc účinky...no a teda za mě propadák. Musím souhlasit s ostatními, tato maska se rozhodně nevyplatí kupovat. Za prvé mě trochu na pokožce pálí a za druhé s pletí nedělá zhola nic. Smývá se nejhůř ze všech a jediné co je na ní pozitivní je poměrně dobrý peelingový efekt,tedy mechanický, tzn. když si krouživými pohyby peelingujete maskou obličej. Zrníčka jsou totiž namletá na malinké kousíčky ,ale na druhou stranu jsou i poměrně ostrá. Pleť po aplikaci není ani omylem rozjasněná, spíš bych řekla, že vypadá snad ještě hůř :/  Je navíc i trochu vysušená, prostě převoněná blbost v kelímku...asi jí ani nespotřebuji a poputuje do koše.




Shrnutí:
Plusy:
+ žádné 

Mínusy:
- nerozjasňuje
- pleť po aplikaci působí méně zdravě než před ní 
- nejvíc dráždí pokožku
- nejhůř se smývá

Hodnocení: 0/10


Doufám, že jsem Vám pomohla s nákupem a i když ani jedna maska není zázrak a ani top, a rozhodně tu u mě najdete lepší doporučení a i s lepším složení - první dvě mě i přesto docela baví , protože jsem maskovací maniak a mám ráda možnost výběru. Ale pokud nechcete utrácet a opravdu chcete jen top produkty, tyhle doma mít nemusíte.

Komentáře

  1. Já mám zatím zkušenost jen s tou černou maskou. Kupovala jsem ji se slevovým kuponkem asi za 188 Kč. Mně vyhovuje moc, mám taky pleť smíšenou. Nevysušuje mě, černý tečky docela vyzmizíkuje a hlavně parádně odmastí. Mám pak pleť krásně jemnou, hebkou a čistou. Uvažovala jsem i o té zelené, asi do ní časem taky půjdu, pokud na ni narazím v akci :-) Červená mě neláká.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě přijde , že její největší bonus je právě v odmaštění proto určitě potěší všechny majitelky mastnější pleti a navíc mají hodně příjemnou konzistenci.

      Vymazat
  2. Já mám černou detoxikační a jsem s ní nadmíru spokojená! :) Na moji pleť je vhodná, používám ji jednou týdně a krásně vyčistí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je dobře, líbí se mi , že jejich masky nezasychají což na klasických jílovkách moc ráda nemám

      Vymazat
  3. Tú čiernu by som rada skúsila. Teraz mám však mega balenie bahna od Manufaktury, takže masku si tak skoro kupovať nebudem. Avšak ani to bahno ma čiernych bodiek zbaviť nevie.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Od Manufaktury jsem asi zatím žádnou masku neměla, musím se po ní kouknout :)

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky