Pleťová tonika Mylo - Růže a Jasmín

To bych nebyla já kdybych Vám zase neukázala nějaké ty vodičky, tonika apod. Dnes se podíváme na mé dva miláčky od kosmetiky Mylo, což je přírodní značka. Oblíbencem a nenahraditelnou součástí péče od nich je olej na noc Ako Vánok s kterým jsem velmi spokojená a mé pleti sedne na 100%.  Takže ,když se objevily na trhu tyhle jejich vodičky, tedy tonika musela jsem je hned mít. Dnes už je firma maličko předělala a na eshopu Krásná každý den naleznete větší balení 100 ml v tmavém "vyfešákovaném" skle, což musím hodně pochválit. Cena je samozřejmě vyšší než za kterou jsem si je u Míši pořizovala já, protože tyhle skleničky jsou maličké a ještě ve světlém skle.


Záměrně ani jednu lahvičku nenazývám hydrolátem nebo květovou vodou, jedná se totiž o tonikum, směs různých extraktů a látek. Takže rozhodně ani jednu z nich nelze porovnávat s čistou květovou vodou z růží nebo jasmínu. Ale zároveň proto jsou zde trochu viditelnější účinky a efekt je větší, jelikož je zde více látek a působí komplexněji. Já jsme zastáncem obou kategorií, jak čistých vod jednodruhových tak i takových to. Ráda je střídám,ale už teď vám mohu prozradit, že tyhle jsou podle mě top královny kategorie přírodních tonik a celkově vod!! A ano jsou dražší, ano je to stále jen 100 ml za tu cenu,ale jsou fakt skvělé. A určitě si je budu pořizovat znovu.

Jasmínová rosa - toner pro smíšenou až mastnou pleť


Tuhle lahvičku - Jasmínová rosa, jsem vyzkoušela jako první, miluji jasmínovou vůni a tohle je tedy ráj pro můj nos. Nevoní sice jen jako jasmín, což je dáno i jinými látkami ,ale ta vůně je božská. Květinová, ženská, smyslná a přesto není těžká. Jasmín tu totiž zjemňuje hořký grep. Vodička má stahovat póry a je vhodná i pro pokožku citlivou, což potvrzuji s úspěchem jsem ji patlala i přes víčka a úplně bez sebemenších problémů. Rozhodně nikde nepálí a ani neštípe. Celé složení vidíte níže. A i když je zde i Glycerin rozhodně se nemusíte bát , že tonikum lepí, to ani omylem! Nemám pocit "umašťenosti" lepivosti a ani nic podobného. Na prvním místě je právě grepová vodička, ta stahuje póry, osvěžuje, rozjasňuje a odlehčuje vůni jasmínu. Dále je tu samozřejmě jasmín, což je úchvatná rostlinka vhodná pro všechny typy pleti právě i pro oční okolí, dokáže regulovat v pleti maz tak jak je zrovna potřeba, tedy snižovat nebo naopak povzbudit. Co mě ,ale hodně překvapilo a mám pocit, že nikde jinde jsme si obsahu této látky nevšimla je druh houby - Tremella Fuciformis , tedy čínské tzv. sněžné houby,která je teda prakticky dle účinků zázračná ( jen si název prožeňte googlem a hned sami uvidíte ), v kosmetice se využívá pro své protizánětlivé a hydratační účinky, dále má anti-age vlastnosti a funguje jako antioxidant. 

Složení : Citrus Paradisii Water, Jasminum Sambacum Flower Water, , Glycerin, Water /Aqua (&) Propanediol (&) Tremella Fuciformis (Mushroom) Extract (&) Gluconolactone, Aqua, Sodium Levulinate, Sodium Anisate.

Lahvičku jsem spotřebovala asi za 14-20 dni , nedočišťovala jsem si s ní pleť a používala jsem já výhradě ve spreji, abych eliminovala zbytečné plýtvání. Pokožka už po použití samotné vodičky je jemná na dotyk, rozzářená a prostě o hodně lepší než bez ní, tedy takový ten zářivější , jemnější pocit. Ve spojení s olejíčky jak většinou tyhle vody ve spreji používám, zlepšuje účinky daného oleje. Dokonce je lepší o něco málo než moje nej tonikum od BioAroma. Pokožka je opravdu hezčí a po žádném jiném toniku či vodě takový pocit nemám. Rozhodně doporučuji vyzkoušet. A spíš asi než , že bych ji zařadila jen pro mastnou pleť , tak klidně pro všechny typy. Netřeba se jí bát, rozhodně nějak nestahuje a nedráždí. 

Shrnutí:
Plusy:
+ krásné složení
+ účinkuje ihned a efekty jsou na rozdíl od klasických vod viditelnější
+ nyní je v tmavém skle, což zlepšuje trvanlivost
+ nyní je i ve větším balení
+ krásně rozjasňuje, hydratuje i zklidňuje
+ zlepšuje účinky další péče

Mínusy:.
- pouze trochu vyšší cena

Hodnocení: 10/10


Toner pro všechny typy pleti - Růžová rosa


Opět Růžová rosa je něco co jsem si nemohla nechat ujít. Růže jsou zase mou oblíbenou vůní, já prostě tyhle žensky vonící květiny zbožňuji už od malička. Ještě by někdo mohl začít dělat vodu z frézií a budu jeho nejvěrnější zákazník.  Opět i zde došlo k předělání objemu i obalu na 100ml v tmavém skle. Zde je kombinace bio růžového hydrolátu se santalovým dřevem, což by se mohlo zdát jako neskutečně těžká aroma kombinace,ale zase opak je pravdou, vůně je jemná asi i odlehčená obsahem kokosového extraktu a okurky. Vůně je ženská,ale opravdu taková něžná, sedne podle mě zase každému. Složení opět vidíte níže pěkně celé. Růže je jemná vodička pro všechny typy pleti, k pleti je něžná a není problém ani kolem očí. Okurka jemně stahuje, čistí  a osvěžuje, tu já v kosmetice taky ráda vyhledávám. Zase obsah glycerinu,kterého se nemusíte bát, žádné pupínky navíc nebo lepivost se vážně nekoná. Opět obsah "zázračné houby". Další co mě zde hodně zaujalo je produkt fermentovaného mléčného kvašení z ředkviček, ten je přírodním konzervantem s antibakteriálními účinky a hezky pleť zjemňuje. A všemi známi kokos je samozřejmě hydratační, antibakteriální a prostě naší pleti prospívá.

Složení: Rosa Damascena Flower Water, Cucumis sativus (Cucumber) Fruit Extract, Glycerin, Water /Aqua (&) Propanediol (&) Tremella Fuciformis (Mushroom) Extract (&) Gluconolactone, Aqua,  Leuconostoc/Radish Root Ferment Filtrate, Lactobacillus & Cocos Nucifera (Coconut) Fruit Extract. ¨

Opět jsem stejně jako u Jasmínové rosy s touhle vodičkou moc a moc spokojená. Upřímně nedokážu říct, že by na mě působila jinak než předchozí, opět je efekt viditelný hned, kůže je jemná, zářivá, zdravější a zase zlepšuje vlastnosti následní péče. Jsem s nimi spokojená úplně nastejno a nedokážu vážně říct, že by se v něčem výrazně lišila. Kupte obě a sami si pro svou pleť vyberte favorita, já si je budu kupovat vždy v páru a střídat jen podle, toho na jakou vůni mám zrovna náladu. Ale rozhodně jsou to top královny této kategorie a smekám před Mylo co se jim skvělého povedlo vytvořit. 


Shrnutí:
Plusy i mínusy absolutně stejné jako u předchozí vody.

Hodnocení: 10/10


Komentáře

  1. tak tou jazmínovou si trafila aj mne do nôty, pretože je to jedna z mojich najobľúbenejších vôní, keď nie najobľúbenejšia :) dokonca by sadla aj môjmu typu pleti takže super :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  2. Já bych brala oboje :-) Mylo je skvělá a kvalitní značka, nikdy jsem s ní nešlápla vedle :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky