Zpevňování pokožky s mandlí L'Occitane

L'Occitane to je moje láska, ano ceny jsou extra vysoké a ano účinky nejsou vždy o tolik lepší než jejich levnější konkurenti...ale prostě,když se do nějaké značky zamilujete i kvůli úchvatným parfemacím, nádherným obalům a dobrým výsledkům ( ne zázračným to zase ne ) tak prostě občas nemůžete jinak a koupíte si i pěkné drahé věcičky. Já se takto odměnila naposledy ,když se mi povedl úspěch v práci a bylo potřeba to řádně oslavit. Ne vínem, ne drahým šampaňským,ale dražší péčí o mé tělo,to mi totiž udělá radost na mnohem víc dní :)) Takže jsem si řekla, že v rámci přípravy na léto koupím mou oblíbenou řadu Mandle ,která je určená na zpevnění pokožky. Pořídila jsem si tedy Sprchový peeling, který už mám cca po třetí, poté Suchý olej ,který u mě doma také není nováčkem a nakonec pro mě novinku Zpevňující krém. Mandlovou řadu miluji hlavně pro její absolutně jemnou , delikátní a luxusem vonící parfemaci, je to pro mě absolutní požitek a rituál se touto řadou opečovávat. 


Sprchový peelingový gel Mandle

Na tento sprchový gel jsem dělala recenzi už kdysi dávno ( odkaz zde -  p.s. teda ty fotky kdysi nic moc , tak je radši moc nevnímejte :) a jsem s ním spokojená stále stejně i dnes. Takže se tu tolik rozepisovat nebudu a vezmu to ve zkratce a pro ty kdo si chtějí přečíst něco víc jsem výše přidala odkaz.


Peeling je spojením sprchového hustšího gelu a jemným i když přesto ostřejších zrníček. Stačí tedy menší množství a jemně si obrousíte starší pokožku během pár sekund. I když preferuji spíše hrubší peelingy , tento má u mě své místo také pro jeho rychlou aplikaci. Je to opravdu rychlovka ,když nemám chuť věnovat se precizněji "odrbávání". Kdysi mi u něj vadila jeho zvláštní vůně, teď už mí mám naopak docela ráda a opravdu mi připomíná Amaretto :)


Stále mě nevysušuje a pokožka je po něm jemná,ale samozřejmě není vyživená a je nutnost se namazat. Peeling nebude vyhovovat majitelkám hodně suché kůže, pro Vás jsou asi lepší volbou olejové peelingy.


A ano pořád si myslím, že je peeling dost předražený vzhledem k vlastnostem, množství a účinků,ale prostě i tak si ho občas koupím. Pokud však nemusí koukat na obsah peněženky rozhodně doporučuji jejich nejlepší peeling z Aroma řady - Revitalizační peeling - to je totiž teprve božská mana a stát méně mám ho doma po kilech.

Zpevňující krém Mandle

Pro mě novinkou je tento zpevňující tělový krém, který v sobě kombinuje nejen mandličky,ale nově i vlašské ořechy a zaručuje tak větší hydrataci, pružnost a zpevnění pro vaší pokožku. Navíc prostě dokonale voní..hmm pro mě je tato péče asi nejvíc luxusním a relaxačním zážitkem a co dělá dobře mé psychice dělá pak dobře i mé pokožce. I když v tomto případě za dost vysoký peníz.


Balení je zde jak jinak než krásné a luxusní. Jedná se o skleněnou dózičku se stříbrným obalem,prostě dokonalost sama. Objem je 200 ml, ale stačí opravdu velmi malé množství, takže mi krém i velmi dlouhou dobu vydržel.


Krém má hustou konzistenci ,ale i přesto pokud to zbytečně nepřeženete s množstvím, vstřebává se opravdu velmi rychle a není problém se za pět minut obléknout. Nevadí mi ani v parnějších dnech, do pokožky se totiž dokonale vsákne a zanechává za sebou sametový finish. Pokožka je jemně provoněná a dokonale hladká. 


Krém má hydratovat, zpevňovat a zlepšovat strukturu pokožky. Není to však žádný extra bojovník s pomerančovou kůží, to zas ne. Ale co se týče hydratace tak je bezesporu jeden z nejlepších,které jsem používala. Líbí se mi, že nemám pocit mastnoty a přesto nikde žádné šupinky. Používala jsem krém komplet na celé tělo a po do-potřebování jsem zhodnotila, že pokožka opravdu působí o maličko pevněji a tak nějak vypadá pěstěněji a lépe. Ale upřímně zázraky z kelímku čekat nemůžete, to je hloupost, neexistuje krém ,který by vám výrazně zpevnil tvary, to dokáže jen cvičení nebo plastická chirurgie :)) Takže pokud čekáte toto radši hoďte peníze z okna a výsledek bude stejný, pokud však stojíte nohama na zemi a chcete doladit vzhled pokožky rozhodně mohu doporučit. Není to laciná sranda a upřímně, ano jsou krémy,které udělají stejný efekt za mnohem méně peněz,jen už nebude tak překrásné balení, vůně a pocit hýčkání jako zde,ale jak říkám rozhodně ani pro mě není tohle nic co si kupuji každý měsíc, to bych asi pila vodu a jedla suchý chléb :)) Když porovnám s verzí,kterou jsem kdysi dostala na testování - Omlazující mandlový balzám - tak jsou účinky hodně podobné. Oba miluji. Hlavní rozdíl je podle mě v tom, že tento krém mi přijde víc výživnější a oba voní trochu jinak. Balzám voněl víc zajímavě , delikátněji a rafinovaně. Ale účinky na pokožku jsou stejné.


Shrnutí:
Plusy:
+ dokonalá vůně
+ luxusně krásný obal
+ sametově jemný pocit ihned po namazání 
+ výrazně hydratuje a zlepšuje celkově vzhled pokožky

Mínusy:
- cena 

Hodnocení: 9/10

Zpevňující olej Mandle

Kdysi dávno jsem od nich měla zpevňující olej,ale měl trošku jiný název a podle mě maličko jiné složení, velká změna to sice asi není ,ale s tímhle jsem nyní o fous víc spokojená.


Olejíček je jako by z kategorie suchých olejů, tedy né tak mastné jako běžné oleje. Ale i tak je lepší aplikace na vlhčí pokožku a jen menší množství. Teprve takto se dokonale vsákne a nebude vysušovat. Tento produkt voní nejintenzivněji z celé řady a vůně i nejdéle vydrží na pokožce. I když se olej umí rychle vstřebat není to pro mě péče na den,ale spíše na noc. Kůže je úchvatně provoněná, jemná na dotek a opravdu dobře vyživená. U tohoto typu olejíčku oceňuji sprej dávkování, díky němu mi olejíček vydrží hodně dlouho. Opět je cena vyšší,ale upřímně podobný produkt jsem jinde zatím nenašla. I když miluji přírodní oleje tohle je trochu něco jiného. Kůži dokáže také hezky vyhladit a zpevnit, účinky mi přijdou totožné jako u krému. Rozdíl opět spíše v konzistenci, vůni a aplikaci.

Shrnutí:
Plusy:
+ krásný obal
+ úchvatně delikátní vůně
+ dobře vyživuje
+ rychle se vstřebává
+ vůně na pokožce delší dobu vydrží

Mínusy:
- cena

Hodnocení: 9/10

Komentáře

  1. Tuto řadu jsem snad ještě nikde neviděla. :) Peeling se mi líbí, nějaký peeling sháním, ale nevím zrovna zda by mi voněl. Obaly jsou fakt moc povedené, hlavně ten krém.

    OdpovědětVymazat
  2. Zrova dnes jsem příteli říkala, že se musím kouknout po nějakém přípravku na zpěvněním pokožky. Děkuji za tip! :)

    LIFESTYLE AND BEAUTY BE DENDY

    OdpovědětVymazat
  3. Mandle v kosmetice zbožňuju :-) o této řadě čtu pořád v nějakých magazínech. Jen škoda, že je vše tak drahé :-( jinak bych šla do toho balzámu :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky