TyKokos aneb kokosová přírodní kosmetika

Kosmetiku 2Sis jsem Vám už na blogu představovala spolu s Medovou řadou - Honey,která mě absolutně nadchla a zamilovala jsem se do ní, na druhém místě je pro mě ovocná řada s Malinou CuCu a nyní jí tak trochu nahradila pro mě řada s kokosem - TyKokos. Ta je tedy opravdu úžasná a voní tak letně , kokosově, takže je prostě na tohle období ideální.


V řadě toho na eshopu opět najdete hodně :

  • kondicionér
  • šampon
  • tělové máslo
  • balzámy na rty klasik a vegan
  • sprchové želé
  • mýdlo
  • šumivka do koupele
Takže si opravdu vybere každý podle toho co preferuje. Já opět sáhla po tělovém máslu a balzámu na rty TyKokos....a také po kondicionéru,ale o tom až příště :) Líbí se mi i nabídka dvou druhů balzámů ,kde je jeden ve veganské úpravě tedy bez včelího vosku. 


Složení je jak jinak než u této firmy čistě přírodní a hlavně s láskou ručně vyráběné. Obaly mají zase vymazlené etiketky a makronkové balení balzámů už jsem obdivovala v minulé recenzi. a stále se na tom nic nezměnilo, jsou to nejkrásnější balzámy na rty v mé sbírce :) A i když preferuji tyčinkové balení,které je o něco hygieničtější tohle prostě nemá chybu. Roztomilé a jako dárek pro někoho myslím absolutně nepřekonatelné. 



Ale co Vás hlavně zajímá je samozřejmě účinek, budu porovnávat s balzámem z medové řady. Tento je o poznání lehčí, neudělá až takový ochranný film na rtech , někomu toto vyhovuje víc, já osobně mám raději hutnější verze. A to i teď v létě. Tento mi přijde , že se na rtech jakoby víc leskne, takže tak trošku nahradí i lesk na rty. Vůně je rozhodně lepší u tohoto kokosového, je výraznější a taková líbivější. U medové verze je to víc do neutrálnější sladké vůně. Medový neměl žádnou chuť což mi vyhovovalo, u TyKokos balzámu ,ale cítím zvláštní chuť nebo spíš maličko pachuť, není mi to až tak příjemné a nějak nevím co by to mohlo být :/ Takže za mě vede balzám na rty s medem a tento spíš používám na promazání kůžiček,kterým tedy prospívá na výbornou! Jsou krásně pružné a vůbec se mi nedělají záděrky. Takže doručuji balzámy značky 2SIS vyzkoušet i tímto způsobem :) Co do ochrany a péče o rty mi balzámy přijdou poměrně podobné, tento je jen maličko lehčí.


Shrnutí balzámu na rty:
Plusy:
+ úžasná vůně
+ krásné balení
+ hydratuje i vyživuje
+ hodí se i na péči o kůžičky kolem nehtů

Mínusy:
- divná chuť 

Hodnocení: 
7/10

Nyní přejdeme na Tělové máslo TyKokos a to je tedy "pošušňání", ta vůně...hmmmm no prostě milovníci kokosu tohle doma musíte mít. Máslíčko voní nejen v kalíšku,ale i pěknou dobu na pokožce, je to prostě bomba :) A vůní rozhodně předčí o fous i medové máslo,které bylo do teď u mě TOP.


Máslíčko má slonovinovou barvičku a je tuhé o trochu méně než medový bráška. To , že je struktura jiná poznáte při nabíráním, tohle je takové lehčí, rychleji taje a jakoby se drolí. Medové máslo bylo tužší, tálo mnohem pomaleji a nabíralo se o fous hůř. Prostě je poznat, že kokosová verze je lehčí.


Opět se nanáší na vlhkou pokožku a vstřebá se rychleji než medové, je tedy rozhodně vhodnější na léto,ale i tak doporučuji hlavně na večer. Je ideální  na celé tělo, jak na tlapky tak i na sušší místečka jako kolena či lokty. Krásně hydratuje i vyživuje,mě na tělo sedne o něco lépe než medové, právě díky lehčí konzistenci. Za mě tedy kousek,který by Vám doma jen tak neměl chybět a co se týče kokosových mlíček,krémů nebo másel tohle je za celou dobu co testuji kosmetiku bezkonkurenční vítěz!Takže moc děkuji , že jsem mohla balíček otestovat a přeji 2SIS hodně úspěchů :)

Shrnutí:
Plusy:
+ úžasná vůně
+ máslo ihned při kontaktu s pokožkou taje a když to nepřeženete s množstvím dobře se vstřebává
+ hydratuje i vyživuje na jedničku 

Mínusy:
- nenašla jsem

Hodnocení: 10/10

Komentáře

  1. Tato značka se teď objevuje snad všude, zaujalo mě tělové máslo, ale já kokos moc nemusím. :) Což je super, že mají na stránce i jiné tělové másla. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo jsou nový a začínají s reklamami a spolupracemi, držím jim pěsti jsou dobří a záleží jim na tom co prodávají :)

      Vymazat
  2. Voní to jako Raffaelo? :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No Raffaelo moc nejím :))) Takže bych řekla, že spíš voní víc než tyhle sladkosti :)

      Vymazat
  3. tak táto kozmetika ma zaujala či už názvom alebo baleniami :) skvelé! a to maslo by som hneď skúsila :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě přijde z celé řady nejlepší právě to tělové máslo, balzámy na rty jsou lepší medové :)

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky