Transparentní bio pudr - Couleur Caramel

Dnes mám pro Vás nachystanou kratší recenzi z rubriky Dekorativní kosmetika. Dostal se mi díky Míše z eshopu Krásná každý den do ruky tenhle krasavec od přírodní bio značky Courleur Caramel, takže jsem byla ráda, že zas po delší době můžu vyzkoušet něco přírodního. Protože stále u mě dekorativka převládá konvenční. Tak jsem byla zvědavá jak tento sypký transparentní pudr uspěje.


Firma Couleur Caramel má překrásná , stylová přírodní balení, za to mají ode mě obrovskou pochvalu. Vůbec se totiž ve své sbírce šminek nemusíte za takový krásný papírový kelímek stydět.


Jak už složení napovídá,jedná se o přírodní produkt, dokonce i s certifikací, takže netřeba se bát , že kupujete "zajíce v pytli".


Pudr má pěkné balení, kde po odklopení víčka najdete 4 menší otvory a pudr si tak z nich sypete velmi snadno právě do odloženého víčka. Na hodně takto řešeních produktech mi vadí, že je děr moc nebo jsou obří a vše se extra sype. Tady je to tak akorát, takže nemáte pudr všude a zároveň ho ani nevyklepete málo.


Pudr má sametově pudrovou a velmi jemnou konzistenci. Je možná až hodně jemný, po vysypání se nakupí na jednu hromádku a je potřeba víčkem trošku poklepat abyste pudr rovnoměrně nanesli na štětec. Jinak na pleti je hodně příjemný. Splyne hezky s pletí a stačí velmi malé množství. Jak je hodně jemný zdůrazňuje trošku víc chloupky v obličeji. Jinak nemám pocit, že by mi zvýrazňoval vrásky , to určitě ne. V oficiálním popise se uvádí , že by díky obsaženému škrobu měl pěkně absorbovat maz. Upřímně toho jsem si nevšimla, ve vedru jako je teď nepomůže zhola nic :) A v běžném počasí je to klasický pudr, nic zmatňujícího a jednou za čas si během dne musím přepudrovat nos nebo čelo. Já osobně jsem ani u klasické kosmetiky nenašla pudr,který by mě zmatnil na celý den. Dále by měl díky částečkám rozptýlit světlo a trochu jakoby rozjasnit, je to jen maličko a vidět to prakticky není, což je dobře já osobně moc nemusím rozjasňující pudry s efektem disko koule. Od toho mám rozjasňovač.


Za mě tedy moc fajn produkt, má pěkné složení, krásný obal, stačí ho malinko a nezvýrazňuje vrásky. Navíc s bio certifikací. Mínusem je jeho cena, myslím, že na to, že mě extra neuchvátil ,ale jinak je fajn by mohl stát třeba o stovečku míň,ale zas chápu platíme tu za certifikaci a právě dobré složení. Které v klasické kosmetice dobré rozhodně není. A jestli bych si ho koupila? Upřímně nevím, jsem s ním spokojená,ale možná bych ještě zkusila od jiné, dražší a přírodní značky abych měla víc porovnání jestli jsou ještě i nějaké o fous lepší. Ale ve srovnání s levnějšími přírodními značkami je určitě vítězem.

Shrnutí:
Plusy:
+ certifikace
+ přírodní složení
+ jemně namletý
+ nezvýrazňuje vrásky
+ krásné balení 

Mínusy:
- možná cena

Hodnocení: 8/10

Komentáře

  1. Ceny přírodních produktů jsou hodně vysoké, co naděláme. Pudr mě zaujal hlavně svým balením. O této značce jsem už něco slyšela, ale moc o ní nikde nepíšou, což je škoda.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky