Tělový jogurt Woman

Značku Soaphoria na mém blogu vídáte poměrně často, věrná jsem hlavně jejich olejovým solným peelingům a maskám, ty jsou pro mě nejlepší a miluji je, poměr cena výkon jsou na jedničku. Dále také miluji jejich sůl do koupele snad ve všech voňavých provedeních, zrovna jsem spotřebovala růži a nevinnost - obě naprosto úžasné. Tak jsem si řekla, že musím vyzkoušet i něco jiného a díky vůni padla volba na Tělový jogurt - Woman Soapgasm což je jejich limitka. Díky poměrně nově otevřenému obchůdku v centru Černý Most je takhle kosmetika dostupnější a lépe si vyberu díky možnosti očichat jejich vůně. A díky tomu jsem se také zamilovala do tohohle lehkého tělového krému/jogurtu.


Pokud si myslíte, že díky názvu Jogurt ,zde najdete nějaké ty mléčné kyseliny nebo něco spojeného s jogurtovou pochoutkou tak nikoliv, název má jen přiblížit lehkou nemastnou konzistenci,který připomíná jogurt. Jestli to je originální nebo trošku blbost už posuďte sami, já osobně bych si asi klidně vystačila z názvem fluid nebo mléko  :)

Složení je samozřejmě přírodní jak vidíte na fotce níže:


Tělové jogurty Soaphoria vynikají právě svou nemastnou lehkou texturou,která se vsákne bez pocitu mastnoty. Vůně ,které nabízejí jsou opravdu rozmanité, od svěžích vůní přes těžší sladké ...já si vybrala a a zamilovala právě tuhle limitku pro ženy. Tato vůně je prostě nádherná, ženská, smyslná a přitom vůbec není těžká. Nejvíc ucítíte květinovou vůni s lehkými sladšími tóny. Doručuji určitě vyzkoušet, vždy mi po nanesení zlepší svou úchvatnou vůní náladu.


Balení je jednoduché, nic moc pěkného a já osobně bych dala přednost něčemu lákavějšímu, co v koupelně bude vypadat víc šik :) I samotná etiketa je podle mě trošku nevkusná :/ Ale tady je prostě hlavní obsah a ten je skvělý. Co se týče samotné aplikace , doporučuji rozhodně použít menší množství jinak se hůř rozmazává, maličko jsou takové ty bílé šmouhy,které musíte líp zapracovat. Když tohle překonáte, jogurtík se odvděčí rychlým vsáknutím a žádným pocitem mastnoty. Pokožka je krásně hydratovaná i vyživená. Nedráždí ani mou ekzematickou pokožku, takže za mě doporučuji, hlavně kvůli vůni, jinak vlastnosti má podobné jako hodně mlíček,které jsem na tělo měla,ale ta vůně je prostě bezkonkurenční.

Shrnutí:
Plusy:
+ cena
+ překrásná žensky smyslná vůně
+ vůni chvilku z pokožky i cítíte
+ nedráždí
+ hydratuje i vyživuje bez pocitu mastnoty
+ přírodní složení 

Mínusy:
+ obal,který včetně etikety není nic moc
+ trochu delší rozmazávání 

Hodnocení : 8/10

Komentáře

  1. Teď jsi mě na něj nalákala. Mě se zas ten obal hodně líbí :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky