Relaxační koupelová sůl Oceán

Dnes tu pro Vás mám takovou rychlo-recenzi, a to na sůl od značky Sefiros, tedy značky, kterou prodává Krasa.cz a opět se jedná o produkt do spolupráce. Přemýšlela jsem si co si kromě Tělového mléka se zeleným čajem (který je mým oblíbencem) vybrat a jelikož miluji lenošení ve vaně chtěla jsem nějakou sůl do koupele.


Na výběr mají hned několik vůní:
  • Růže
  • Rozmarýn 
  • Oceán 
  • Eukalyptus
  • Vanilka
Samozřejmě, že mě jako první napadlo sáhnout po Růži, kterou miluji, ale říkala, jsem si , že tentokrát nebudu sobec a pořídím něco pro nás oba. Nejen pro mě. Takže jsem vybrala takovou neutrální vůni, a to tedy Oceán.

Koupelová sůl Sefiros je tvořena solí z Mrtvého moře, která je velmi bohatá na minerály. Kromě soli obsahuje ještě Parfém, není bohužel psáno, že se jedná o vůni čistě přírodní a po otevření je jasné, že to tak nebude. Sůl voní velmi intenzivně, mě osobně nevoní, připomíná mi záchodové čističe, ale přítel říká, že to je konečně vůně i pro muže nejen ty mé sladké lahvičky se solí pro holky. Takže opět se potvrzuje, že vůně je dost osobní záležitost a nelze jet podle doporučení. Každopádně vůně, kterou zde cítím jednoznačně mohu označit za syntetickou, tedy umělou. Což někomu vadí a někomu ne. Já osobně na tom až tak nebazíruji, ale kdybych si mohla vybrat sáhnu po přírodní. U syntetiky totiž může být u alergiků problém a samozřejmě to není ani ideální pro naše intimní partie. Dále je zde modré barvivo CI 42090, což je syntetické modré barvivo, které se běžně používá v konvenční kosmetice a je považováno za neškodné, jen problematické u alergiků. Já osobně nechápu u všech firem, proč musí sůl barvit, mě by stačilo nechat ji přirozenou jen s vůní. Ale většina spotřebitelů asi volí barvičky i když chemické. Za mě tedy složení nic moc, a rozhodně vhodné pro lidi co tohle moc neřeší. Líbí se mi, že firma netestuje na zvířatech a měla by být vhodná pro všechny typy pleti.


Použití je tedy velmi snadné, do jedné vany se dává 100-150 g soli, já osobně dávám tak trochu podle odhadu a spíše míň než doporučenou dávku. Sůl totiž opravdu intenzivně voní a nerada bych aby mě z koupele rozbolela hlava. Relaxovat bychom v takové lázni měli cca 20 minut. Poté opláchnout čistou vodou a je to.


Po koupeli mám bohužel pocit většího vysušení, přítel tento problém neudává a je mu sůl hodně příjemná. Když si pokožku nenamažu tak mě začne i místy trošku svědit a ekzém na ruce se mi po této lázni zhoršuje. Takže moje citlivější kůže reaguje na barvivo nebo parfém či obojí. Protože standardně mi sůl do vany vůbec obtíže nezpůsobuje. Za mě tedy upřímně je tohle zklamání a koupila bych to maximálně jako dárek pro někoho kdo je zvyklý na větší driáky do koupele. U mě je poprvé a naposledy, znám lepší produkty. Například Soaphoria mi vyhovuje víc i když to také není úplně čisťounká kosmetika. Ale je pro mě šetrnější.

Shrnutí:
Plusy:

+ cena versus množství
+ intenzivní vůně, takže stačí menší, než je doporučované množství


Mínusy:
- Není vhodný pro ekzematiky
- Není vhodný pro lidi s citlivou pokožkou
- Vysušuje


Hodnocení: 4/10

Komentáře

  1. Balení i sůl vypadá poměrně dobře, ale vadilo by mi vysušování.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky