Filmy za duben a květen

Konečně jsem se dostala k sepsání článku na téma Film/seriál a koukám ono je to za dobu dvou měsíců najednou...teda toto letí..šílené jak to uteklo. Takže dnes tu budeme mít trochu větší porcičku tipů na co kouknout.


Anděl páně 2


Upřímně jednička mě sice zaujala,ale bavila víc přítele než mě. Jako, ano bylo to vtipné a zajímavé,ale dvojka? Ta je bezkonkurenční :) Vtipná a s dobrou zápletkou, tak by to mělo být. Jsem fakt spokojená, bavila jsem se od začátku do konce. Trojan jako anděl Petronel je snad čím dál tím lepší. A až na Lucii Bílou na závěr není co vytknout...prostě Lucka je trochu kýč na konec no,ale tak chápu zvýší to sledovanost a prestiž,ale za mě by to být rozhodně nemuselo.
Hodnocení: 10/10

Assassin’s Creed


Aneb kdo zná hru tak ví o co jde :) Já jsem tuhle hru několikrát na PS4 hrála a musím uznat, že natočit podle této hry opravdu hodně dobrý film je těžké. Takže mě nepřekvapilo, že film je spíš průměrná podívaná. Ano jsou tam dobré momenty a dost akce,takže film je hlavně pro pánské publikum milující bitky,ale i tak prostě to nemá až takové propracování jaké by si to zasloužilo. Herecké obsazení se mi moc líbí a herecké výkony vůbec nejsou špatné,ale celkový dojem je spíše vlažný. I tak ,ale pokud milujete tuhle hru doporučuji ,podívat se a udělat si vlastní názor. 
Hodnocení : 6/10

Collateral Beauty: Druhá šance


Kde hraje Will to prostě musím vidět :)) A tady je fakt dobrý a i ostatní herecké obsazení je víc ne lákavé - Kate Winslet, Keira, Helen Mirren to jsou prostě jména,která ve filmu vidím víc než ráda, hlavně Helen je prostě úžasně charismatická žena. Film je tedy skvěle herecky obsazený, jsou zde dobré herecké výkony a co je hlavní - film má zajímavou zápletku, nápad a spád. Moc se mi líbí a celkově mě film dokázal rozesmát, dojmout, zaskočit a hezky se mi na něj dívalo. Vřele doporučuji a spíše tedy pro nás dámy. 
Hodnocení: 10/10

Skrytá čísla


Opět jeden film,který mohu na sto procent doporučit. Miluji filmy inspirované skutečnou událostí, takže Skrytá čísla o černošský ženách ,které bojovaly s předsudky a uplatnily se v NASA se mi víc než líbí. Ano nejspíš je film až moc idylický a ukazuje vše v líbivějším světle než jak to opravdu bylo,ale já tyhle klidné filmy s trochou nutnosti k zamyšlení miluji. Nemám z nich depresi a přesto si nenásilnou formou připomenu, že svět nebyl vždy takový jaký je dnes. Film je vtipný, milý a zajímavý, bude se líbit i partnerům. 
Hodnocení: 10/10


Jack Reacher: Nevracej se


Je to několik let co byla natočena jednička, což je průměrný akčňák s pár vtipnými scénami,který je fajn na to ,když fakt nemáte nudou co dělat. Nyní je tu dvojka v novém a kvalitnějším hávu, tedy co do stylu kvality natočení,ale film jako takový je úplná blbost. A mnohem horší než jednička a to je co říct,když ani od té se nedalo nic očekávat. Ve filmu jsou absurdní scény a bojové akce jsou trapnější a trapnější. Hlášky jsou trapné a stárnoucí Tom už by toho natáčení měl spíš nechat. Fakt nuda a doporučit nemohu.
Hodnocení: 3/10

Královna pouště


Jak jsem psala výše, mám ráda filmy inspirované skutečnou událostí nebo dokonce ty životopisné a jeden takový tu ještě mám..hraje v něm Nicol Kidman, takže jsem čekala skvělou podívanou...no a opak je pravdou. Film má pojednávat o Gertrudě Bell,která byla opravdu hodně zajímavou silnou ženskou osobností,která si podmanila pouštní oblasti i přesto, že ženy zde moc zajímavé postavení nemají. Ale film se ztotožňoval se skutečností asi jen ve jméně hlavní hrdinky a možná tak třech maličkostech, jinak to byla přikrášlená nudná pitomina,která vyzněla absolutně jinak než jaký byl její opravdový život. No nic...s přítelem jsme film dokoukali,ale jen proto, že jsem chtěli vidět jak to celé dopadne. Obrovská nuda...to je to co film vystihuje a pardon, Nicol je sice krásná žena,ale hrát tak mladou dívku jako na začátku filmu je trapné a ubohé zároveň. 
Hodnocení: 2/10

Mechanik zabiják: Vzkříšení 


No asi takto, pokud chcete hodně akční film plný hustých hlášek a scén co se nikdy nemůžou stát tak směle do toho :) Já osobně tohle beru jako komedii a chvilkami parodii, takže od něj nic nečekám a dobře jsem se pobavila. Nic co bych musel vidět znova,ale na nudu proč ne. Prostě jednoduchý film. 
Hodnocení: 4,5/10

Neznámí svůdce


Hvězdně obsazený film, který je,ale místy neskutečně nudný a jindy zase hodně napínavý. Celý má pachuť mírně uchylného depresivního filmu,který je hodně divný. Není to zrovna můj šálek kávy. Podle mě je tenhle film průměr, nezanechá žádnou stopu a pouze jsme ho chtěli dokoukat abychom věděli jak to celé vlastně dopadne. Za mě nedoporučuji. 
Hodnocení: 2/10

Obr Dobr


Něco mezi pohádkou, Hobitem a parodií...opravdu hodně zvláštní film. Zajímavý příběh a celkově nápad. Zpracování filmu jako takového taky hodně zajímavé,ale spíš mě osobně nesedl styl. Mě osobně by nenapadlo, že za režií je velký Spielberg :/ Podle mě se bohužel jedná o nudnější rodinný až dětský film,který je zajímavé vidět díky zpracování po estetické stránce,ale jinak nuda a během pár minut na něj zapomenete. 
Hodnocení: 5/10

Odvážná Vaiana: Legenda o konci světa


Kdo má rád animáky a písničky bude jistě mile potěšený. Moc hezké zpracování legendy o konci světa, vhodnější spíše pro menší diváky,ale i mě mile potěšil. Nic tak vtipného Jako Shrek apod. , spíše klidný a milý film. Který neurazí,ale ani extra nenadchne. Prostě milá podívaná pro nás holky nebo děti. 
Hodnocení : 5/10

Oko v oblacích


Absolutně vynikající film,který vás donutí k zamyšlení. Film je o terorismu a dronech, o tom jak jsou užitečné a zároveň jak těžká rozhodnutí musí někdy padnout. Skvělá Helen Mirren je zde prostě nepřekonatelná a celý film se mi hodně líbil. Donutil mě se na drony zamyslet a i když samozřejmě vyznívají díky tomu to filmu spíše kladně nic není jen bílé nebo černé, takže za mě úžasný film pro vás i partnery. 
Hodnocení: 10/10

Orel Eddie


Dalším skvělým filmem ala životopis , je Orel Eddie. inspirovaný životem chlapce a později muže,který touží stát na stupni Olympijských vítězů ať u jde o jakýkoliv sport a nakonec to jsou skoky na lyžích. Film je skvělá zábavná podívaná ,která Vás přesvědčí o tom, že nic není nemožné a , že každý sen lze nějak splnit. Opravdu inspirativní, milé, vtipné a zajímavé. 
Hodnocení: 10/10

Pasažéři


Jennifer i Chrise,kteří jsou herci v hlavních rolích, mám velmi ráda. Takže film jsem rozhodně musela vidět. Jedná se o trochu zvláštní film,kdy tu moc lidí /herců neuvidíte..je to těžkém rozhonutí ,které je zavržení hodné a zárovn absolutně pochopitelné a lidské. Víc neprozradím :) Film je vtipný, milý, sci-fi, maličko akční a hodně zajímavý i když probíhá ve víc než klidném tempu...co byste také chtěli ,když všichni spí...Nám se film moc líbil a doporučuji. 
Hodnocení: 8/10

Sebevražedný oddíl


Kdo miluje komiksy musí vidět..kdo miluje Willa potřebuje vidět a celkově prostě bomba!! :) Vtipné, akční ,trochu temné a vtipně uchylné, přesně tak jak  vyznívá komiks. prostě bomba a naprosto doporučuji pro milovníky Marvel apod. P.S.  úžasná je tu Margot. A nejslabší trošku Will,ale on je sexy tak mu to prominu :) 
Hodnocení: 10/10

Komentáře

  1. Pasažéři se mi taky líbili. Těším se, až uvidím Anděla Páně 2, na asasíny jsem chtěla jít do kina, protože mám ráda Michaela Fassbendera a hry jsem hrála, ale recenze mě odradily a brácha mi to pak děsně pomluvil, že se mi to nechce ani pustit v počítači. :D Jednička Jacka Reachera mě bavila (i když si ji už nepamatuju), dvojka teda nic moc? Sebevražedný oddíl jsem viděla v kině a dost mě zklamal, příběh nic moc, logika chování postav žádná, vykreslení vztahů mizerné. Jen vizuálně se na to dalo koukat. Jo a je to od DC, konkurenta Marvelu. Ovšem já chodím ráda do kina na komiksové filmy obou společností. :) Teď jsem byla na dvojce Strážců galaxie (Marvel) a chystám se na Wonder Woman (DC). :)

    OdpovědětVymazat
  2. Orel Eddie jsem viděla nedávno a bylo to super, Pasážeri jsem také viděla a jako šlo to no,

    OdpovědětVymazat
  3. Sebevražedný oddíl byl vážně parádní. Určitě se chystám na Vaianu, Pasažéry a Obr Dobr.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky