Deodorant s vůní fialek

Taky jste jako malé narážely všude při procházkách na voňavé fialky? Já tedy ano, baráček jsme měli poblíž lesa a při jeho okrajích se to těmito překrásnými fialkovými kvítky jen hemžilo. Ta omamná vůně, co se z nich linula mě odmala vábila a do teď, když jí někde ucítím vzpomenu si na dětství. Bohužel mi přijde, že fialky začínají být asi trochu vzácnost, málo kde je dnes vidím a i tam kde dřív rostly už nejsou .. Takže, když jsem dostala možnost otestovat deodorant značky Mylo, od kterých mám můj nejmilejší olej Ako Vánok, volba padla jasně na Fialku.


Jedná se samozřejmě jak je u této firmy zvykem o přírodní kousek. Takže nečekejte účinky jako od chemického antiperspirantu, jedná se opravdu jen o deodorant. Tedy v přírodní podobě, takže s mnoha bonusy navíc :) Mylo se rozhodlo o regulaci potu díky obsahu škrobu z Maranthy, ta pohlcuje vlhkost a tím přirozeně reguluje množství potu. Ale samozřejmě jen mírně, nic, co by ucpalo potní žlázy. Jako hlavní surovina je zde kokosový olej, který je sám o sobě antibakteriální, což se u deodorantu víc, než hodí, ale zároveň o pokožku i pečuje. Tento přípravek je navíc vhodný i pro vegany, jelikož místo klasického včelího vosku obsahuje Karnaubský vosk.

Celé složení vidíte níže.
Caprylic/ Capric Triglyceride, Cocos Nucifera Oil, Copernicia Cerifera Wax, Maranta Arudinacea Powder, Triethyl Citrate, Farnesol, Parfum, Bisabolol, Limonene, Citronellol.


Deodorant je balený v tmavém skle a vypadá opravdu fantasticky. Prostě překrásný kousek, který se v koupelně vyjímá! Jelikož je balení malinké, jen 30 ml, není ani těžké. Neděste se malého objemu, deodorantu stačí jen trošička a vydrží dost dlouho. U přírodních deodorantů v tomto druhu balení, tedy v kalíšku, mi trošku vadí samotná aplikace – tedy kousek „odrýpnout“ nehty a rozetřít na suché podpaží. Jsem nějak zvyklá na aplikaci přímo. Někomu toto možná přijde nehygienické, sahat přímo do kalíšku prsty, ale když se zamyslíte, má to větší logiku a je to vlastně daleko víc hygienické než běžné nanášení přímo na pokožku podpaží.


Tím, že je toto přírodní kosmetika, je jasné, že si prstíky nejdříve umyjeme mýdle, opláchneme a osušíme. Poté čistýma prsty/nehty odrýpneme kousek produktu, jde to snadno, jedná o hustší hrudkovitý krém/balzám. Poté ho trochu promnu špičkami prstů a aplikuji polovinu na každé suché podpaždí. Tím se tedy vyhnu kontaminaci produktu samotného. Pak už jen prsty omyji a je hotovo. Takže ano toto, není nic praktického do kabelky nebo na cesty, ale na doma mi to naprosto vyhovuje a přijde mi to „čistší“ než běžná aplikace.


Tím, že se jedná o velmi šetrný produkt, můžeme ho používat klidně podle potřeby i několikrát denně bez obav, co vše do těla dostáváme za nebezpečné látky. A i když v parnu zůstanu věrná driákům, abych zabránila „koláčům“ na tričkách, doma a v dny kdy nejsem celý den pryč, rozhodně sáhnu už jen po přírodní kosmetice. Pokožka je totiž při pravidelném používání mnohem jemnější na dotek a taková hýčkaná. 

Vůně Fialky je navíc velmi jemná, což je pro mě možná až škoda, ale pro někoho to bude bonusem. Cítíte jen slabší květinovou vůni, která nenaruší Váš parfém. Navíc opravdu funguje, a to mnohem lépe než deo z běžné drogerie nebo lékárny. Před časem jsem dělala velké srovnávání deodorantů bez hliníku pro Lekarna.cz a chválila jsem některé produkty jako Biodermu apod., no upřímně kdybych už v té době znala tohle, nakope jim to zadek!!! Mnohem lepší, a ještě dokonalejší složení. Takže asi starší recenzi poupravím a odkážu na tento skvělý od Mylo a brzy ještě vychválím opět z e-shopu Krásná každý den, ještě i značku Soaphoria, protože jejich deodoranty jsou taky absolutně skvělé. Navíc velkou výhodou těchto Mylo deodorantů je i to, že po aplikaci nemáte ulepené a ani mastné podpaží, naopak krásně matné a jemné, hýčkané. Prostě jsem nadšená :)


Shrnutí:
Plusy:
+ opravdu funguje, a to mnohem lépe než konvenční deodoranty
+ dokonale přírodní složení
+ pokožku rovnou hýčká
+ lze obnovit několikrát za den
+ krásné balení
+ jemná vůně

Mínusy:
- Trochu složitější aplikace

Hodnocení: 10/10

Komentáře

  1. Já jsem přírodní deodorant zkoušela od kosmetiky RaE a mě tato aplikace nějak nezaujala a že by fungoval to jsem si nevšimla. Ale tato značka mě láká a opravdu to vypadá skvěle.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono také záleží co člověk od deodorantů očekává. Přiznám se, že mi trochu trvalo naučit se odlišovat co je možné zvládnout deodorantem a co už jen antiperspirantem. Pokud máš velký problém ve vedru jako já s množstvím potu , tak určitě je nutné použít antiperspirant. Pokud množství potu není problém a občas jen trochu trápí pach měli by ti pokud je zdravotní stav v pořádku stačit deodoranty.

      Vymazat
  2. Vyzerá zaujímavo ale tá aplikácia by mi žiaľ nevyhovovala 😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo aplikace není pro každého. Ale myslím, že třeba Ponio má klasické v tyčince,ale ty jsem zatím nezkoušela.

      Vymazat
  3. Mám ho na wishliste :) A vďaka recenzii sa ho už neviem dočkať.

    Flung out of space

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky