Deltimo náramky

Dnes pro Vás mám první článek na téma šperků, ano první...můžete do budoucna čekat novou sekci s názvem Šperky,která se bude plnit články, tipy a triky ohledně šperků,materiálů, údržby atd. V pro mě novém oboru už jsem přes rok a nyní je součástí mé pracovní náplně i školení , takže proč trochu nezaškolit i vás že ?:) Dnes začneme zlehka a to tipem ,kde nakoupit krásné korálkové náramky,které jsou dnes víc než moderní.


Oslovila mě módní značka Deltimo,která nabízí různé druhy náramků pro ženy i muže. Nabízí náramky hlavně jako módní doplněk,ale mají i určitou symboliku, což je taková přidaná hodnota pro všechny z Vás,které zajímá hlubší aspekt šperků. Tato značka nabízí kvalitní náramky luxusního vzhledu za opravdu dostupné ceny již od 299,- což si myslím ,je za náramek opravdu fajn cena. Protože za tuhle částku pořídíte klasickou bižuterii v konfekci,která se rozpadne, ošoupe apod.  a to již za pár týdnů ( ano i moje zkušenost ) a zde nic takového nehrozí. Takže investice do Deltimo náramků se Vám rozhodně vyplatí víc, než do nějaké předražené bižuterie, kterou ve stejné kvalitě koupíte na Ebay za pár korun. A nepíši to proto , že se jedná o spolupráci,ale proto , že jsem s náramky spokojená. Ale ještě než přejdeme k samotné recenzi musím moc pochválit samotnou komunikaci s majiteli , vše probíhalo moc příjemně, skvělá komunikace a nesnažili se mi vnutit co mám do článku napsat jako jiné firmy, a přesně takto poznáte,když si někdo za svými výrobky stojí, ví že nic diktovat nemusí , že se kvalitní věc umí doslova pochválit sama :)


Náramků mají na eshopu na výběr hned několik kategorií:

  • Kožené náramky s lebkou
  • Náramky s leopardem
  • Gladiátor náramky
  • Náramky s královskou korunou
  • Buddha náramky
  • Náramky se lvem
  • Sparťan náramky
  • Mixed
  • Premium skull
  • Fitness náramky


Dle druhu náramku se vám mění hlavní vzhled a to díky středovým ozdobám, kdy některé jsou typicky holčičí a některé unisexové či naopak typicky pánské. Náramky tedy vybírejte jak podle vzhledu, tak podle toho pro koho mají být určené. A pak při objednávce zvolte velikost - dámská nebo pánská. Ale pozor dámská velikost nebude sedět každému!! Já mám tři náramky v dámské velikosti a jsou mi trošku větší a to bych řekla, že mám poměrně standardní dámskou velikost zápěstí. Nejsou mi velké hodně, jen prostě trochu volnější než by mi úplně vyhovovalo. Takže pokud jste hodně drobné a máte maličké ručičky, chvilku s objednávkou vyčkejte , rýsuje se individuální tvorba délek náramků :) Pro mohutné chlapíky určitě zvolte pánskou velikost, pro střední až drobnější pánské zápěstí klidně bude stačit dámská velikost. 


Náramky jsou dostatečně pružné a kvalitně vyrobené, rozhodně se tedy nemusíte, že při běžném zacházení dojde k roztžení či poškozená náramku :) Jsou také dost pružné aby k ruce pěkně přilnuly a nemusíte mít strach, že sklouzly dolů. 



Každý z uvedených druhů náramků máte v nabídce ihned v několika provedených a různých barvách. Já si vybrala jako první Náramek s lvíčkem a mořskými kameny, tento mi přijde opravdu jedinečný, elegantně jednoduchý a tmavě modrá barva s mramorovým vzhledem je doslova dech beroucí :) Prostě u mě láska na první pohled. Jemné zlaté detaily dodají celému náramku opravdu luxusní vzhled. 


Jako druhý mi padl do oka Černý buddha náramek z lávových kamenů se zlatými detaily. Lávové kameny svou strukturou opravdu zaujmou, nejsou hladké, ale matné a spousta nepravidelných otvorů dodá vašemu kousku opravdu punc jedinečnosti. Navíc černá je klasika a hodí se ke všemu. A kdo by nechtěl díky Buddhovi trochu té energie a štěstí navíc ? :) 


Jako třetí jsem dostala jednoduchý Bílý náramek se zlatou korunkou z leštěných kamenů, ten byl navíc velkým překvapením. Upřímně korunky mi přišly na eshopu takové hodně slaďounké a ne úplně pro mě,ale upřímně v Deltimu ví co je pěkné. Protože právě kombinace světlého k tmavším kouskům je naprosto ideální a vše tak dokonale vynikne. 


Všechny náramky Vám navíc přijdou v černé "dárkové" krabičce s logem zlatého Deltimo lva a náramek najdete na sametovém polštářku, kde je ideální ho i poté uchovávat. Za mě tedy nemám kromě toho , že mi jsou trošku volnější absolutně žádnou výtku a vřele doporučuji. 



A jaký zaujal Vás? :) 

Komentáře

  1. Odpovědi
    1. Je nejsnáze kombinovatelný ke všem ostatním a i k oblečení :)

      Vymazat
  2. Také vlastním pár náramků, což mě to přijde jako předražené, protože ty samé náramky se dají koupit i na ali :) Jako jsou pěkné to jo, ale ta cena je podle mě moc.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Upřímně já po pár zkušenostech absolutně nepreferuji a nejsem ani fanynkou nákupů na ali a ebay :/ Většina věcí je strašně nekvalitních a člověk nikdy neví co mu přijde domů. Na fotkách to vše vypadá jinak , tady se mi líbí reálné fotky, produkty vypadají přesně tak jak slibují a jsou kvalitní. Ceny mě osobně přijdou fajn. Když jdu do HM nebo i k horším značkám jako New Yorker apod. tak tam cena 299,- je velmi častá a i když věci vypadají na pohled krásně mám je na dva týdny, pak se začne loupat barva, povolují se očka apod. Takže já osobně už za klasickou bižuterii peníze nevyhazuji, přišlo to až s věkem, radši si připlatím za něco kvalitnějšího nebo investuji víc do zlatých nebo stříbrných šperků.

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky