Tělový krém se zeleným čajem

Napište na něco - se zeleným čajem - a rozhodně to musím vyzkoušet. Miluji totiž kosmetiku s touto vůní, takže když se mi ozvala Baruška z Vivantisu jestli bych ráda nevyzkoušela něco od nich a to konkrétně značku Sefiros, nebylo moc o čem přemýšlet a jen vyvstal problém co vybrat, mají totiž velmi širokou škálu produktů. Když jsem se snažila na internetu najít něco o firmě Sefiros moc jsem toho nevygooglila :/ Pouze , že se jedná o českou firmu zaměřující se na kosmetiku , a to kosmetiku přírodnější, záměrně nepíši čistě přírodní protože mají v nabídce obojí. Jak klasickou pouze s víc procenty přírodních složek tak i čisťounce přírodní produkty.Díky tomuto je skvělé, že na eshopu najdete i přehledně vypsané složení a můžete se tedy dobře rozhodnout zda je pro vás produkt ideální, za to opravdu palec nahoru. Takže jsem si prohlédla nabídku a jako první mě zaujal tento Tělový krém se zeleným čajem. 


První co mě zaujala byla tedy vůně, druhé je množství 500 ml za velmi příjemnou cenu a přesto složení i když není úplně přírodní obsahuje hodně extraktů, olejů apod. Takže jsem se moc těšila až mi balíček dorazí domů.



Krém je balený v praktické pumpičce, takže není problém s dávkováním, navíc na celé tělo stačí cca tři pumpunutí, takže mi balení vydrží poměrně dlouho.


Krém je středně hustý a velmi dobře se roztírá. Pokud to nepřeženete s množstvím tak se vsákne do pokožky během pár sekund a na dotek je pokožka díky ne úplně přírodnímu složení krásně sametová a působí opravdu pěstěně. Krém božsky voní po zeleném čaji s citrusy, tohle je vůně přesně pro mě :) Jsem z ní nadšená a rozhodně je to ideální na jaro a léto. Co mi hodně vyhovuje je bleskové vsáknutí do pokožky,která je poté jemná na dotek , ihned se můžete obléknout a i když tenhle miláček není ani trochu mastný bohatě stačí i na mou místy sušší pokožku. Jako ekzematika mě kupodivu ani nedráždí. Takže upřímně hodně velké překvapení, od krému jsem kromě vůně nic moc nečekala za ty penízky a nakonec je z něj můj oblíbenec. Ano, není sice čistě přírodní,ale jak moc dobře víte mám hodně ráda i kosmetiku L'Occitane  s kterou je to velmi podobné, jen je cenově o x stupňů výš oproti tomuhle. Takže ne vždy si zamiluji něco úplně čistě přírodního. Takže pro ty z vás kdo jen bio atd. tohle nebude ani náhodou a koukněte se po jiných recenzích na blogu a pro ty z Vás co tohle buď neřešíte vůbec nebo stejně jako já máte i pár klasických kousků - tak tohle je bomba za fajn peníze a pokud milujete aroma zeleného čaje tohle vám doma nesmí chybět :)


Shrnutí:
Plusy:
+ cena
+ stačí velmi malé množství
+ překrásná svěží a jemná vůně, ideální na jaro a léto
+ praktické balení 
+ hodně extraktů ve složení
+ nemastí, takže se můžete ihned obléknout
+ nelepí
+ krásně hydratuje 

Mínusy:
- ne úplně přírodní složení 

Hodnocení: 9/10

Komentáře

  1. Anonymní5/23/2017

    Já jsem pokukovala od Sefirosu po sadě na čištění štětců - mýdla a spreje...nakonec jsem si vyrobila svoje :-) I když ani ta sada neměla tak strašné složení..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já slyšela o sadě na čištění pozitiva i negativa, někdo psal , že přírodní štětce jsou poté dost vysušené. Mě vyhovuje klasický profi šampon a poté dezinfekční gel. Takže sada mě moc neláká

      Vymazat
  2. Tvoje fotografie sú proste úžasné! Je ťažké odísť z tohto blogu! :)
    Skvelý článok, opäť, ako vždy. :))

    https://eeverywomen.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  3. Celkem se mi tato značka zamlouvá, hlavně se mi líbí to, že to má pumpičku a nemusím nic dolovat z tuby apod. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo u větších balení krémů mi ta pumpička hodně vyhovuje, nikam se nesahá, je to i hodně praktické :)

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky