Soapgasm aneb pánský přírodní sprchový gel

Sopahorii jako firmu už z mích recenzí asi znáte, jedná se o Slovenskou značku přírodní kosmetiky, nemají certifikaci nejsou tedy bio ,ale většina složení je čistě přírodní. Ceny jsou fajn , buď to spíše nižší nebo maximálně střední. Nějakou tu dobu mají otevřený i stánek v obchodním centru Černý most, kde můžete sortiment i očichat a mají zde poměrně dobrý výběr. Nedávno jsem tam tedy koupila příteli Sprchový gel vyloženě určený pro muže s vtipným názvem Soapgasm. 
Balení tedy nic moc, jednoduché a takové levné. Cena je nějak kolem stovky , už si ji přesně nepamatuji, protože v tuhle chvíli už je balení spotřebováno a vyhozeno.


Vzhled gelu je takový svěží plný bublinek, takže ideální pro pány už od pohledu. Vůně je velmi svěží a taková trochu možná až retro pánská vůně, připomíná mi to laciné pěny na holení. Takže za mě se tohle moc vůní nepovedlo, nic co mi by připomínalo vůni moderního alfa samce :))) Ani přítel z toho moc nadšený nebyl a stýskalo se mu po chemické Balee.


Sprchový gel mi neměl vysušovat a celkově byste měli mít lepší pocit než po použití obyčejného sprchového gelu za třicet kaček z drogerie. Přítel referoval menší pěnění a celkově vyšší spotřebu oproti klasikám,které si kupuje. Myje dobře a nevšiml si zásadního rozdílu v péči o kůži. Takže jsem ho vyzkoušela jednou i já sama. A tedy nic hýčkacího to není! Mě by nevyhovoval , vysušoval by mě a za ty peníze podle mě opravdu nestojí. Ani vůní a ani slavnostmi, propadák za větší peníze.

Shrnutí:
Plusy:
+ žádné nevidím

Mínusy:
- vůně
- o pokožku nepečuje víc než chemické sprcháče o x korun levnější
- větší spotřeba

Hodnocení: 0/10

Komentáře

  1. Musím říct, že jednoduché balení se mi moc líbí. Je decentní a hodí se do každé koupelny. :) Značku znám a produkt mě celkem zaujal. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě právě přijde jednoduché,ale laciné :/ Značku mám jinak krom tohoto moc ráda

      Vymazat
  2. Tak to som ozaj prekvapená Jani! Sice som od nich ešte žiaden sprcháč neskúsila, ale nemyslela som, že obstojí až tak zle :). Keď tak ale pozerám to zloženie, je trošku podobné k sprcháču Oleanat, ktory bol za mňa najväčší prepadák všech dob. Vysušoval tak, že som nechápala.

    Soaphoria má v ponuke aj sprchové krémy, ktoré obsahujú oveľa viac olejčekov. Tie by stáli za vyskúšanie.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že je to snad první produkt ,který od nich znovu určitě nekoupím. Jako takhle kdyby stál 30-50,- tak neřeknu ani ťuk , budu spokojená. Ale od sprcháče kolem stovky už trochu něco čekám. porovnávám třeba i s nepřírodní Manufakturou a ta je lepší, Weleda i Kneipp také. Takže proto tak špatné hodnocení . Kupodivu ani z těch sprchových krémů nejsme nějak na větvi :/ ale vůně mají božské

      Vymazat
  3. Tak tohle je docela překvapení, protože jsem od nich vyzkoušela asi dva produkty a já si tuto značku chválím. :) Sice sprcháč jsem nezkoušela, ale škoda no.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono je to tak vždycky, každá firma má své top i špatné produkty. Mě u nich vyhovují peelingy, vodičky a jejich božské masky. Ale sprcháče tedy neodpovídají ceně a očekávaní,které jsem od nich měla.

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky