Pleťový krém s aloe vera a hedvábím

A zas ta Dulcia aneb tuhle značku poslední dobou hodně prozkoumávám, brzy se tedy můžete ještě těšit na recenze jejich masek na pleť :) Ale dnes se podíváme na Pleťový krém s aloe vera a hedvábím právě od Dulcia Natural z eshopu Krásná každý den. Tuhle věcičku jsem si myslím vybrala na testování , nemám v tom moc přehled jelikož objednávku vždy spojujeme s mojí klasickou objednávkou, protože spoustu věcí co jsem kdysi testovala, prostě už doma musím mít vždy. Ale myslím, že zrovna na tomhle krému jsme se s Míšou asi dohodli na otestování.

Krém je určený pro smíšenou, mastnou nebo aknózní pleť. Začala jsem ho testovat v období před vysazením antikoncepce a zároveň od konce ledna i po vysazení prášků, nic jiného jsem nepoužívala takže dost dobře dokážu zhodnotit co dělá nebo nedělá. Používám ho pouze na den  a to opravdu každé ráno od cca začátku leda pokud se nepletu. Takže v období kdy pokožka byla v pohodě stále jen smíšená až do období zhruba před měsícem a půl kdy se mi "pubertálně" zbláznila a sem tam se na bradě urodí pár obřích podkožních zánětů. Už teď prozradím, že v jednom období mi vyhovoval skvěle a v jiném moc ne...ale proč, jak a co se dočtete až dál..


Krém je tedy zvláčňující s nadýchanou texturou a ideální pro mastnou, zánětlivou pleť s akné. A to díky aloe vera,která regeneruje, hojí, hydratuje a pomáhá regenerovat záněty v pokožce. Obsahuje olej z mandlí,který jak je známo vyhovuje i pokožce mastné pro svou jemnost. Hedvábné proteiny se zase postarají o hladký finish a jemnost. Navíc na sebe skvěle dokáže vázat vodu ( stejně jako aloe ) a tím pádem zlepšovat hydrataci. Tím vším zajišťuje i mírný anti-age efekt, takže tím pádem mohou krém používat nejen mladé slečny,ale i mi ženy a popřípadě i starší dámy. Bohužel díky této ingredienci se již nejedná až tak úplně o veganský krém...někomu toto vadí jinému ne, ale každopádně je dobré to vědět a podle toho se rozhodnout. Mě jako neveganovi toto nevadí,ale je fakt, že asi kdyby existovali dvě varianty krému vezmu ten bez hedvábí,ale zase bude mít jiné účinky...takže já za sebe jsem s krémem v pohodě. Dále tu máme makadamiový olej ,který je pro mě maličko novinkou v péči o pokožku obličeje, je nekomedonní a přesto skvěle vyživuje, hydratuje a pečuje celkově o naší pleť. Dále obsah citronu, grepu a cedru je také vynikající volbou. Vše jsou to složky ideální pro určený typ pleti, navíc osvěžují i naší mysl.


Celé složení viz níže:



Mě osobně je hodně sympatické , že v krému není klasická obyčejná voda,ale růžová voda, to je skvělý nápad a hodně firem by se mohlo inspirovat :) Co mě trochu zarazilo je obsah Bambuckého másla, je to podle mě tak trochu stále spekulovaná surovina pro aknózní pleť, někdo na ní nedá dopustit, jinému ucpává póry a jiný jí považuje za svatý grál. Je potřeba určitě vyzkoušet a zjistit jak jste na tom právě vy, tohle z recenze nevyčtete, každá pleť reaguje na bambucké máslo jinak. Při pravidelném používání pouze bambuckého másla ,nemá moje pokožka až tak radost a sem tam by se vytvořil pupínek navíc, je to na ní moc hutné. Ale zakomponované v jiných surovinách .kde je podíl menší, jí to moc nevadí a nemá s tím problém. Dále třeba Aloe Vera, zase pro jednu pleť neskutečný hojivý zázrak a pro jinou "nuda" a bohužel já jsem nejspíš v té druhé skupině. Doma už jsem měla pár produktů s aloe a nikdy jsem si nevšimla hojivého efektu na akné ani na malé pupínky. Neosypu se po ní to ne,ale zároveň to s mou pletí v tomto směru "odpupínkokvání" nic nedělá :( Ale znám spoustu žen,které na ní nedají dopustit. Mě třeba mnohem víc zabírají éterické oleje na hojení pupínků, zinkové krémy nebo trocha toho alkoholu v toniku. Takže zase aloe je něco co bude fungovat u jedné a u druhé ne.


Krém má krásné nové balení a navíc i praktickou pumpičku. Má zvláštní hutně nadýchanou konzistenci...špatně se to popisuje. Krém je jako tuhé máslo,ale přitom moc příjemné a lehké při roztírání. Voní zvláštně, nic moc pěkného to není,ale naštěstí se jedná o jemné aroma. Zvláštně tam právě voní vysoký podíl aloe,který kdo někdy přičichl k aloe třeba pro vnitřní užití , moc dobře zná. Vůně na pokožce po pár vteřinách mizí, což je dobře. Efekt na pleti je ihned vidět -  zjemnění a lehoučké vyhlazení a což se podle mě stará právě hedvábní protein. Máte pocit jako byste na pokožku použili krém s kapkou báze pod makeup. Vše se zapije do kůže rychlostí blesku,ale zároveň na kůži cítíte jemný film ( pokud vám tento pocit vadí, krém určitě nepořizujte ). Velmi dobře se na tento krém nanáší makeup a upřímně je to jeden z nejlepších krému právě pod líčení z přírodní kosmetiky,který jsme kdy měla. Líčení vydrží mnohem déle.


V období kdy jsem měla jen smíšenou pleť si moje pokožka s tímto produktem doslova rochňala blahem. Pěkně hydratovaná, zklidnění, drobné pupínky nikde. Prostě byly jsme nejlepší kámoši. Pak přišlo období sem tam podkožních pupenců a drobné pupínky všude kde se dalo. A tady přišlo zklamání, krém nestačí. Neurychluje mi hojení a s pupínky prostě nic nedělá. Musela jsem přidávat akné gel od Nobilis Tilia, na noc mast se zinkem od Weledy a můj milovaný olejíček Mylo pro aknózní pleť, do toho přidat na pupínky lokálně tonikum s alkoholem a pak se teprve něco dělo. Takže za mě tohle není úplně svatý grál na akné pro všechny ženy. Bude to prostě 50:50 , je potřeba holt vyzkoušet. Četla jsem recenze od majitelek celkově aknózní pokožky ,které jsou nadšené, takže prostě záleží jestli na vás Aloe v tomto směru funguje či nikoliv. Za mě je tohle úžasný krém pro normální až smíšenou pokožku, možná na noc i pro mastnou pleť. Tam je dokonalý a vřele doporučuji. 

Shrnutí:
Plusy:
+ složení
+ 50 ml vydrží hodně dlouho, takže poměr cena výkon = skvělé 
+ krásně hydratuje 
+ ideální pro smíšenou nebo normální pleť
+ je vynikající pod makeup

Mínusy:
- u aknózní či mastné pleti bude vyhovovat 50% žen, pokud na vás funguje aloe , tak mohu doporučit, pokud ne poohlédněte se jinde
- zvláštní vůně,která naštěstí nepřetrvává

Hodnocení pro mou místy aknózní pleť po vysazení HA : 4/10
Hodnocení pro pleť když byla smíšená: 9/10

Komentáře

  1. Ja prave patrim do skupiny, ktorej bambucke maslo na pleti nevyhovuje. Nastastie sa vsak daju u Dulcie vybrat aj sera a kremy bez tejto zlozky.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky