Pivoňková čistící pěna L'Occitane

Dlouho jsme tu neměli nějakou recenzi na mojí oblíbenou značku L'Ocittane, která sice není čistě přírodní,ale kvůli jejím obalům, vůním a účinkům jí prostě zbožňuji. Dnes si povíme něco o Čistící pěně z Pivoňkové řady, tedy řady určenou na smíšenou až mastnou pleť. Kamarádka ví jak miluji pěny nebo gely na první krok mé odličovací rutiny, takže mi tímhle dárkem udělala velkou radost.


Pěna má krásné jemně růžové balení a rozhodně je to nejhezčí pěna ,kterou jsem doma zatím měla. Má dokonale čistit a stahovat póry díky citrusovým extraktům. Více oficiálních informací najdete zde v eshopu.  Složení si můžete prohlédnout zde nebo na stránkách v odkazu. Není jak jsem již psala výše čistě přírodní.


Lahvička je samozřejmě opatřena praktickou pumpičkou s kterou opravdu dostanete z lahvičky i ten poslední zbyteček pěny ( momentálně mám pěnu komplet spotřebovanou). Pěna lehce voní po květinách ,ale cítíte v ní i alkohol. Stejně jako například v pěnách Alverde. Pěna je jakoby lehce krémová a hustší, není tak nadýchaná a lehoučká jako u jiných produktů v pěnové konzistenci. Takže jsem nebyla dojmu , že by absolutně neměla vysušovat.


Samotná aplikace a odličování jsou velmi příjemné a na celý nenalíčení obličej stačí jedno pumpnutí u obličeje s výraznějším makeupem jsou nutná pumpnutí dvě až tři.


Po smytí cítím maličké pnutí, nic hrozného,ale na oči rozhodně nedoporučuji. Když jsem pěnu používala ráno i večer cca týden, byla pleť trochu podrážděná a napnutější. Takže opravdu vysušuje :/ Na omak,ale byla krásně hladká a zářivější. Díky tomu, že pěna je dost silná a vysušující rozhodně doporučuji pouze pro hodně mastnou pokožku. Pro mě se smíšenou pletí je to jen na občasné použití.


Co se týče odličování je to lepší průměr, nic z čeho bych si sedla na zadek ,ale nic co by mě zklamalo. Když to celé shrnu a porovnám pěnu Pivoňky za cca 500,- a pěnu s heřmánkem od Alverde, musí rozhodně zvítězit ta levější  z dmky. Méně vysušuje, mohu sem tam když spěchám použít i na odlíčení očí, pleť mi po ní nepne jako po této a celkově jsem s ní spokojenější. Takže suma sumárum nevyplatí se dát tolik peněz za odličovací pěnu ani u této mé milované značky.


Shrnutí:
Plusy:
+ krásný obal
+ zajímavá květinová vůně
+ dobře odličuje
+ vhodná pro hodně se mastící pleť

Mínusy:
- cena
- dost stahuje a vysušuje
- nevhodná pro normální nebo smíšenou pokožku


Hodnocení: 4/10

Komentáře

Oblíbené příspěvky