Kneipp - Bylinky na odvodnění + soutěž

Dnes tu mám jednak malou recenzi na doplněk stravy,ale zároveň Giveaway pro váš,které chcete vyzkoušet tento šetrný detox na jaro. Firma Kneipp mi před nedávnem zaslala na vyzkoušení balení 3 Bylinek na odvodnění, což je přírodní doplněk stravy. Já ovšem tento doplněk moc dobře znám a loni jsem si koupila například dvě balení a před loni také, je to takový můj malý detox rituál. Letos však docházím na TCM a mám speciální bylinkovou směs přímo pro mě, takže nechci zbytečně tělu dělat zmatek v tom čemu se má věnovat a proto si dnes o jedno balení zasoutěžíme. Nejprve Vám řeknu mé zkušenosti a co od tohoto výrobku čekat a poté podmínky soutěže.


Bylinná kúra je určená především pro lidi ,kteří mají problém se zadržováním vody nebo trpí na otoky. Zároveň bylinky šetrně povzbudí funkci ledvin. Důležité je samozřejmě striktně dodržovat při braní tohoto doplňku stravy pitný režim, tedy alespoň dva litry čisté vody by pro vás mělo být samozřejmostí. 

V balení najdete 60 tobolek,které obsahují bylinky jako : Petržel, Kopřiva, Jalovec plus biotin. Nedoporučuje se pro těhotné a kojící ženy. Celé info o složení na fotce níže. 


Na další fotce najdete kolik čeho tobolky obsahují plus i info o užívání. Tj. 2-4x denně před jídlem jednu tobolku dobře zapít vodou. Víc info zde. 


Ale my v popisu nebudeme tak struční  a trochu si rozebereme co jednotlivé bylinky dělají.

Petrželová nať a celkově petrželka jako taková je velmi skromná zelenina,která toho,ale umí daleko víc ne by si člověk myslel. Nať,která je obsažena zde je bohatá na chlorofyl, tím pádem velmi čistí krev a zlepšuje její okysličování. pro vysoký obsah vitamínu C si zase libuje naše imunita. Překvapivě je velmi prospěšná i pro naše oči a to díky obsahu luteinu. Dále snižuje krevní tlak, působí močopudně a zlepšuje funkci ledvin, právě pro tyto vlastnosti je obsažena v téhle směsi. I když obsahuje také kyselinu listovou,kterou ocení hlavně nastávající maminky, není ideální jí v těchto obdobích používat. A to z důvodu, že může urychlit kontrakce dělohy. Jako koření do polévky apod. samozřejmě nevadí,ale doplňky stravy se v tomto období nedoporučují.

Dále tu máme kopřivu. Kopřiva je snad jednou z nejznámějších bylinek,které naše babičky milovaly a doporučovaly. Je nepřekonatelná v čištění krve a podporuje krvetvorbu. Je skvělá pokud váš trápí záněty močového měchýře nebo celkově potřebujete tuto oblast léčit. Umí skvěle odvádět přebytečnou vodu z těla a povzbuzuje i funkci střev, takže co víc si v detoxikační směsi přát?:)

Jalovec, to je nepřekonatelné tonikum právě na ledviny. Velmi dobře si poradí i s léčbou zánětů močového měchýře a dokonce pomůže i při dýchacích onemocněních. Doporučuje se při revmatu, otocích a právě díky schopnosti odvádět přebytečnou vodu je zařazena i zde.

Biotin je vitamínem ze skupiny B a je většinou chválen kvůli jeho schopnosti zlepšovat stav pokožky, vlasů a nehtů. Zde je i pro podporu a regeneraci nervové soustavy. Většinou se však traduje, že Biotinu člověk potřebuje velmi málo a stačí jen pestrá strava a doplňky stravy jsou v tomto směru dost zbytečné. Ale když už tu je určitě to nevadí, spíš naopak :)

Takže jsme si shrnuli co,jak a proč. Nyní se koukneme jak funguje na mě a proč ho  mám ráda. Já osobně mám ráda jednoduché a české bylinky, což tady je splněno. Doplněk stravy není drahý a je přírodní, takže zase není problém. Ano pro tělo by bylo lepší udělat si prostě čaj a ten vypít, upřímně i kdy to vím, prostě nemám čas 3x denně si udělat bylinkový čaj a v klidu si ho vypít. V práci mám klasicky za celý den dvě půl hodinové pauzy a jsem ráda, že se stihnu najíst a napít. Natož abych si měřila jak dlouho se mi dělá čaj. Proto je pro mě pohodlné mít po ruce tobolky,které obsahují bylinky,které chci. Jak víte trpím ( trpěla ) jsem vždy na záněty močových cest , takže nejen , že tohle je skvělý jarní detox,ale hlavně u mě povzbudí přesně tu oblast, která to potřebuje. Při braní tobolek jsem se vždy cítila dobře, první týden mě trochu pobolívala hlava a bylo nutné opravdu zvýšit příjem vody. Poté bolest zmizela. Počítejte s tím, že budete víc chodit na toaletu. Celkově opravdu trochu "oplasknete" a nebudou vám večer tak otékat nohy. Cítila jsem se vždy hodně dobře, taková jakoby lehčí a fajn. Na každého bude asi kúra účinkovat trošku jinak, já osobně nemám zatím problém se zadržováním vody a spíše to beru jako detox a ozdravení ledvin, takže u někoho bude efekt ještě větší než u mě. Pokud Vás toto netrápí a ani nemáte problém s ledvinami či močovými cestami, klidně se poohlédněte po jiné kompozici bylinek,které líp sednou právě vašemu problému. Já osobně tohle s čistým svědomím mohu doporučit :)

Soutěž
Soutěž bude tentokrát probíhat zde na blogu. A to do 24.5 , tedy do mého svátku do 20h,kdy vyhlásím jednoho vítěze,kterému zašlu výhru  ( tedy 1x balení 3 bylinek pro odvodnění Kneipp ).

Podmínky soutěže:

  1. Mít doručovací adresu v ČR ( bez problému zašlu na adresu vaší kamarádky apod. ) 
  2. Napsat mi email kde vás v případě výhry zastihnu. ( nutno ozvat se mi nazpět do 4 dní )
  3. Napsat jakou bylinku nebo doplněk stravy vy na jaro pravidelně užíváte. Ať se taky trochu inspiruji :) 
  4. Sledovat tento blog přes GFC, Google+ nebo na Facebooku. Napsat kde a pod jakým jménem sledujete. 

Bonusový komentář navíc:
  • za sdílení soutěže můžete naspat bonusový komentář ( tento komentář však musí obsahovat i odkaz na to kde sdílíte )
  • za sledování na IG ( napsat pod jakým jménem sledujete )
  • za sdílení hlavní fotky na IG ( na fotce mě označte jako janawbeauty ) 

Nyní přeji hodně štěstí a doufám, že vám jak soutěž tak článek udělal radost. Komentáře samozřejmě pište jak soutěžní tak nesoutěžní, při uzávěrce soutěže vše pro-třídím :) 

Komentáře

  1. Ahoj,
    Já používám kopřivu na jaro, hlavně ty mladé výhonky.
    sleduji tě na fb, inst a google + jako Lenka Špryslová

    spryslik@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. ještě přidávám navíc komentář za sdílení na fb
    https://www.facebook.com/lenka.spryslova.7

    spryslik@seznam.cz


    OdpovědětVymazat
  3. a ještě jeden komentář za sledování na IG pod jménem Lenka Špryslová

    spryslik@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Anonymní5/05/2017

    Věra Dočkalová Já piju čaj z kopřiv je na počistění celého organismu. Na FB - Věra Dočkalová DocVera@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. GFC Mirka Škampová
    miuka12@seznam.cz
    Ano,ty mladé kopřivy. Začíná se u nás s nimi velikonoční nádivkou a pak pěkně čaj. Ale začala jsem ještě užívat magnesium, prý je to dobrý prostředek na únavu, tak uvidíme, zda zapůsobí jak má.

    OdpovědětVymazat
  6. Anonymní5/06/2017

    Dagmar Slezáková
    Protože se dlouhá léta potýkám s otoky dolních končetin, chytám se každé možnosti řešení problému. A náhodou avizované Kneippovy bylinky na odvodnění mi už asi rok pomáhají od problému.
    FB Dagmar Slezáková
    dafne.slezakova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj, já pravidelně popíjím čaj z kopřiv jako detox. Pak mám spíš sušené bylinky na zimu proti nachlazení, na které nedám dopustit.:-). Sleduji přes GFC jako Simona Zahrádková, mail: ssimka@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  8. nemám speciální jarní bylinkovou kúru, ale celoročně se snažím pít kontryhel a "čaj" z goji
    kaisa.b()centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  9. a na IG sleduju jako @baarzoolka :-)
    kaisa.b()centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  10. misha.haukova@seznam.cz
    Uzivam multivitamin a Omega Marine Forte+
    Sleduji na FB-Míša Hauková

    OdpovědětVymazat
  11. sleduji před gfc i na fb pod svým jménem (Vendula Mikulková)
    já užívám z doplňků pangamin nebo b-komplex, jinak celoročně piji různé bylinkové čaje, oblíbenou bylinku nemám.
    MikulkovaVendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Fb sleduji jako Jiřina Liškutínová,
    používám bylinkový čaj-lipový květ,bez, máta.
    j.liskutinova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Oblíbené příspěvky