Oční krém se sedmikráskou

Oční krémy jsou nutnost to dnes ví doufejme snad už každý, jelikož oční okolí je velmi zatěžováno, není dostatečně chráněno mazem jako jiné části obličeje a je tenoučké, takže o to větší pozornost potřebuje. Já používám oční krémy už od 15ti let a to pravidelně ráno i večer. Proto se mi také v  mích třiceti letech oční okolí odměňuje minimem vrásek a vypadá velmi mladistvě, jediné s čím moc nejde bojovat jsou u mě tmavé kruhy pod očima, jsou genetické a dané tenkostí pokožky a hloubkou posazení očí :/ Se správnými krémy se pouze jejich odstín koriguje. Co se týče očních krémů, příliš je nestřídám,ale stále hledám ten svůj svatý grál. Takže na nabídku Míši z eshopu Krásná každý den jsem nemohla nekývnout. K testování mi totiž zaslala tento překrásně baleni Oční krém se sedmikráskou od Dulcia. 


Ta nová balení jsou prostě kouzelná, zvlášť tedy ty jejich papírové krabičky. Krásné barvy, vzory ..no posuďte sami.


Krém je prakticky navíc balený v pumpičce stejně jako jejich Kolagenové sérum na které pějí  ódy všichni včetně mě :) Takže odpadá nutnost sahat do přírodního krému prsty, což je jedině dobře. Krém má revitalizovat a zpevňovat oční okolí. Samozřejmě zlepšovat i hydrataci jemné pokožky kolem očí , dále slibuje rozjasnění a redukci tmavých kruhů. Krém není věkově nějak určený, takže je vhodný dle výrobce pro mladší slečny i zralé dámy. Bojovníkem proti pigmentacím a kruhům pod očima je tu právě Sedmikráska, která by měla i výrazně redukovat vrásky. Sedmikráska je také známá v boji s otoky a celkově má projasnit oční okolí. Takže to zní opravdu hodně dobře že? Dále tu najdeme Marulový olej,který je skvělý hydratační olejíček a samozřejmě také krásně regeneruje. Dulcia krém doporučuje ideálně i pod korektor či makeup.


Celé složení si můžete přečíst na fotce a je podle mě opravdu skvostné a líbí se mi , že zmiňovaná sedmikráska není až někde u konce,ale pěkně na začátku :) To se u jiných firem moc nevidí.


Krém po vymáčknutí z pumpičky překvapí krásně žlutou barvičkou a řidší texturou. Vůně je jemná a bylinková, nic co by mi vadilo a nebo dráždilo oči. Krému stačí malé množství a téměř ihned se vsákne, sice na pokožce cítíte ochranný film,ale nic co by pnulo, lepilo nebo bylo mastné, jen příjemný pocit péče. Krém mě vůbec nedráždí, oči mi neslzí a kůže je krásně zklidněná. A to jsem nositelkou kontaktních čoček.


Krém jsem používala necelé dva měsíce a myslím, že jsem byla maximálně v polovině 15ml balení ,poté jsem ho přesunula na vyzkoušení sestře a ta ho stále používá, takže podle mě balení vám vystačí určitě na 4 měsíce. A teď k tomu proč jsem ho přesunula mé o pět let mladší sestře. Krém krásně hydratuje, pokožka je jemnější a opravdu velmi dobře na krému drží makeup, tady si nemám na co stěžovat. Krém asi i dobře vyživuje, nemám suché šupinky, napnuté oční okolí apod. Ale absolutně nic nedělá s kruhy pod očima,ale jakože fakt nic, ani wow efekt ihned po nanesení jako třeba u 100% Pure kávového krému nebo brášky Kofeinového od Dulcia. Prostě i když vím, že sedmikráska má opravdu účinkovat na kruhy ,tady se nic neděje :/ Což mi potvrzuje i sestra,která skoro žádné kruhy nemá. Je možné , že krém bude úspěšnější u pigmentových skvrn, ty jsou totiž úplně něco jiného než kruhy pod očima. Na otoky netrpím a ani sestra takže tady nemůžeme posoudit. Vzhledem k mému věku už mám sem tam pidi vrásky pod očima,které sice nejsou moc vidět,ale znáte to - já o nich moc dobře vím. A s těmi taky nepohnul. Takže jsem testování přesunula pro sestřičku a ta po měsíci hlásí krásnou hydrataci a že je to po delší době první krém co jí nedráždí oči,ale ani ty její neviditelné vrásky neumí vyžehlit. Takže bohužel to co slibuje se moc nekoná.


Když bych se tedy měla zamyslet pro koho krém doporučit, tak určitě pro mladší slečny cca do 25 let. Brala bych ho i jako skvělý první krém pro velmi mladé dívky, klidně už ve 14-15 letech.krásné složení a vůbec nedráždí. Hezky na něm drží líčení, dokonale hydratuje a bude stačit u suché pokožce. Určitě bych ho nedoporučila pro majitelky klasických tmavých kruhů,ale za zkoušku stojí u pigmentací a kruhů nahnědlých, tedy opět způsobených pigmentem. Dále určitě ne pokud už vás nějaké ty vrásky trápí.

Shrnutí:
Plusy:
+ krásné složení
+ vůbec nedráždí
+ skvěle hydratuje
+ dobře na něm drží makeup
+ ideální pro mladé slečny
+ stačí malé množství

Mínusy:
- není vhodný na klasické kruhy pod očima, s nimi nic neudělá
- není vhodný na redukci vrásek

Hodnocení pro mou pokožku 30+ s kruhy  : 4/10
Hodnocení pro 25 + bez kruhů pod očima : 6/10
Hodnocení pro zralou pleť : 0/10
Hodnocení pro mladé slečny 14-25 let : 9/10



Komentáře

  1. Přesně moje zkušenost! Navíc já na otoky po ránu relativně trpím a v tomhle směru krém taky ždáný účinek neprokázal

    OdpovědětVymazat
  2. Milá Jani, tak já s tímto krémem bohužel taky nejsem vůbec spokojená, nepozoruji absolutně žádnou změnu na pleti kolem očí, ano hydratuje, ale tím jeho účinky v mém případě končí. Na základě tvé pochvalné recenze jsem objednala i v článku zmiňované pleťové sérum a tam jsem stejně zklamaná.:( Do třetice všeho zlého pro DN mi moc nevoní ani jejich Bio růžová voda... Pro oční krém půjdu příště určitě ke 100% Pure.;) Krásné Velikonoce, Veronika. :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky