MARTINA GEBHARDT TONIKUM - YOUNG & ACTIVE

Dnes jsem si pro vás nachystala opět kratší recenzi na pleťové tonikum od mé oblíbené značky Martina Gebhardt, což je podle mě značka,která stojí v přírodní kosmetice za povšimnutí a její prodej myslím, pokud jsem si dobře zjišťovala zajišťuje asi jen Biooo.cz , kde jsem i já toto tonikum koupila. Už jsem od této firmy měla několik vzorků krémů a jejich Calendula měsíčková krém je podle mě skvělý  a tak jsem se pustila do testování jejich tonik. První ,které jsem se rozhodla koupit bylo právě toto pro mladou pleť - Young and Active. 


Martina Gebhardt má tonika nabitá opravdu zajímavými extrakty a pro mě není jednoduché vybrat si ,které si chci koupit dřív :) Toto je vhodné pro smíšenou pokožku a ideálně pro mladší slečny, které potřebují zklidnit záněty a spolehlivě dočistit pleť. Upřímně u tonika opravdu koukat na věkové doporučení není potřeba, je spíše důležité zohlednit typ pleti a její problémy. Já mám smíšenou pleť a po vysazení HA se o slovo sem tam hlásí i pupínky :/ takže tohle je pro mě ideální. Tonikum obsahuje pro mě kouzelně voňavou Meduňku,která umí zklidnit a léčit zároveň. Dále výtažky z černého rybízu , lékořice, rozmarýnu a mnoho dalších , pleť dezinfikuje, klidní, regeneruje a normalizuje produkci mazových žláz. 

Celé složení si můžete přečíst níže:
Voda, Alkohol ( ano někomu vadí , mé pokožce rozhodně ne , naopak pomáhá mi pupínky hojit ), Meduňková voda, Prvosenka ( čistí póry a hojí záněty ), Černý rybíz extrakt z bobulí a listů ( antioxidant, rozjasňuje pokožku ), Lékořice ( bělí pigmentace, je antibakteriální ) , Chrpa ( čistí a pomáhá proti otokům, zklidňuje ), Aroma, Meduňkový éterický olej, Palmarůžová éterický olej ( klidní, hojí, čistí ), Rozmarýn ( detoxikuje, čistí a zlepšuje lymfatický tok ), Geraniol + Citronellol + Linalool + Citral + Limonene + Farnesol ( vonné přírodní látky )


Tonika této značky jsou balená do těžšího obalu,který rozhodně není nic na cestování. Není průhledný takže dokonale ochrání obsah ,ale v kabelce byste jeho váhu rozhodně neuvítali. Má rozprašovač,který je opravdu dokonale jemný a ideální je tedy použití přímo na pleť. Pokud chcete použít na tamponek chce to trochu trpělivosti,jelikož trvá dlouho než ho sprejem dobře navlhčíte. Takže já osobně používala tonikum opravdu přímo na pokožku nebo do dlaně a poté jsem nanesla na pleť.

Vůni bych čekala víc po Meduňce,ale ona je taková spíše hořko sladká, kde převažují hořké tóny. Není to sice nic nepříjemného,ale ani krásná vůně,kterou bych si od něj slibovala. Tonikum byť má alkohol ihned na druhém místě vůbec nepálí a opravdu pokožku nedráždí. Hezky dočišťuje a řekla bych , že pomáhá kůži lépe hojit pupínky. Samozřejmě samo o sobě není spásné a stejně nejvíc záleží na séru či krému,který používáte. Ale určitě lépe hojí pupínky než třeba růžová voda a jiné čistě jednodruhové vodičky. Jsem s ním tedy spokojená a klidně bych ho pořídila znovu. Vhodné je opravdu pro pleť smíšenou či mastnou, určitě nekupujte pokud jste majitelky zralé, extra citlivé nebo hodně suché pleti, nevyhovoval by vám.


Shrnutí:
Plusy:
+ zajímavé složení s hodně extrakty a oleji
+ dobře pleť dočišťuje
+ pomáhá rychleji hojit pupínky ) ve spojení s vhodnou denní či noční péči samozřejmě )
+ má dokonale jemný sprej, takže použití na obličej je ideální 
+ nepálí 

Mínusy:
- při použití na tamponek je proces zdlouhavý
- někomu nebude vyhovovat vyšší obsah alkoholu
- těžké balení 

Hodnocení : 7/10

Komentáře

  1. Tohle vypadá, že by mohl sedět mé pleti, ale nevím jak by mi tam seděl ten alkohol. Značku vůbec neznám, je to pro mě novinka :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky