Extreme Cat aneb intenzivní vlasová kúra

Jsem milovnicí Redkenu a používám ho už x let, vždy se k němu po delší či kratší pauze vracím , většinou ho střídám s extra podobnou značkou Kérastase nebo občas,když se chci rozmazlit tak s Alternou. Vyzkoušela jsem od nich snad všechny řady , dříve než jsem měla blog jinak byste o tom již dávno vše věděli :) A dnes Vám představím relativní novinku v mé péči o vlásky. Dostala jsem od kamarádky jako dárek jejich vychvalovanou Intenzivní vlasovou kúru z řady Extreme a to konkrétně kúru Cat ve spreji.


Péče slibuje posílení vlasů až 4x více, je tedy ideální pro vlasy oslabené častým fénováním, žehlením a v neposlední řadě odbarvováním či barvením. Obsahuje patentovanou složku Redken taurino-proteinovou technologii,která vlasy posiluje zevnitř. Vysoce regeneruje a chrání vlasy po dobu až osmi umytí. Upřímně nemohu úplně posoudit zda vydrží pravdu 8 umytí,ale po dobu 4 mytí rozdíl opravdu ještě vidím.


Nanáší se na vlasy velmi jednoduše a to do šamponem umytých a ručníkem vysušených vlasů, po komplet celé délce, necháme působit pět minut a poté opláchneme a aplikujeme kondicionér. Samozřejmě největšího efektu dosáhneme s celou řadou Extreme nebo alespoň jiný mi Redken šampony a kondicionéry.

Moje vlasy jsou poslední dobou trochu sušší než dřív, asi vlivem vysazení HA viz předchozí článek, takže jsem potřebovala zintenzivnit péči o ně. Jinak jsou delší, husté a melírované. Celkově mi nyní řada Extreme tolik nevyhovuje, takže vypotřebovávám jejich kondicionér ,ale šampon už mám nyní jiný. Tato extra péče je však speciální a dá se kombinovat i s jinými řadami, stejně jako to používám já.

Vlasy umyji šamponem, vysuším a hojně postříkám od kořínků a hlavně se soustředím na konečky vlasů. Lehce zabalím do ručníku a nechám pět minut působit. Poté opláchnu, vlasy jakoby na omak trochu vržou, takže je znát , že aby šly vlasy dobře rozčesat je potřeba masky nebo kondicionéru. Poté opláchnu a vyfénuji jako obvykle. Vlasy jsou hebké a nádherně lesklé. Mnohem lesklejší a na omak i trochu silnější než když kúru nepoužiji.

Používám cca 1-2x za 14 dní a vidím , že jsou vlasy mnohem zdravější, silnější a celkově se mi moc efekt líbí. Jakmile do-potřebuji určitě pořídím znova, ceny se na internetu pohybují od cca 390-490,- takže to není zas tak drahé. A moje vlásky to ocení.

Shrnutí:
Plusy:
+ vlasy jsou hebké a vypadají zdravěji
+ jsou silnější
+ méně se třepí
+ jsou lesklejší

Mínusy:
- nenašla jsem

Hodnocení: 10/10



Komentáře

Okomentovat

Oblíbené příspěvky