Citrusový a pánský deodorant od Weledy

Deodoranty, antiperspiranty , s hliníkem nebo bez něj, to jsou nejčastější otázky,které kolem jara a léta slýchám kolem sebe. Ne, že bychom přes chladnější dny nepoužívali nic proti pocení nebo maskování pachu,ale člověk se prostě méně potí než,když je kolem váš vedro k zalknutí. Takže pak problém pocení bývá jednou z nejčastějších otázek vůbec. Někdo má problémy s množstvím potu, jiní spíše s pachem apod. Já osobně mám spíše problém s množstvím potu,který je mé tělo schopno vyprodukovat, pot mi téměř nijak nepáchne,ale potím se snad každým porem jak kdybych v sobě měla hektolitry přebytečné vody,která ze mě musí ven. Je to otravné, přes chladnější dny téměř nepotřebuji ani deodorant a antiperspiranty používám opravdu jen do práce pro svůj dobrý pocit. Ale za to v letních nebo teplejších jarních měsících bez tohoto nemohu vyjít ven. Takže v drtivé většině u mě vyhrávají chemické driáky, tedy antiperspiranty a bohužel neexistuje zatím přírodní varianta,která by mi dokázala zmírnit množství potu. Takže ani dnes nečekejte , že vám takový zázrak ukážu, budeme se totiž pohybovat ve vodách deodorantů nikoliv antiperspirantů.


Značka Weleda přišla na trh s novými 24h deodoranty s Roll-On aplikátorem, zatím měli v nabídce pouze ve spreji, což mi tedy moc nevyhovuje, takže ty jsem neměla moc zájem testovat. Ale tato novinka ve třech vůních - Granátové jablko, Citrusy a pro pány mě nadchla. Je praktická a vypadá moc hezky. Požádala jsem tedy rovnou o dvě verze -  pro mě mé milované Citrusy a pro mého drahého modrou pánskou variantu, ať se taky trochu zapojí do testování že ?:)

Oba jsou tedy shodně pouze deodoranty a množství potu tedy neomezují. Pro mě tedy vhodné do mírnějšího počasí nebo na doma v letním období. Pro přítele klidně po celý rok, nemá problémy ani s množstvím potu a ani s pachem, to pouze ,když mu není dobře, což je normální, jelikož se takto tělu zbavuje toxinů. Takže jdeme na testování.

Citrus deodorant
Citronová verze voní bylinkově s větším podílem citrusů, takže je velmi příjemná a svěží. Vůně je středně silná, nic co by bylo extra z podpaží cítit a vadilo by vám použít vaší oblíbenou vůni či parfém. Což oceňuji. Rozhodně poznáte, že se jedná přírodní věcičku, hlavně díky vůni a tomu, že ani po holení mě deodorant neštípal. 

Složení:
Voda, Alkohol, Triethylcitrát, Glycerin, Limonen*, Vůně*, Kaproyl/Lauroyl laktylát sodný, Extrakt kořene lékořice lysé, Lihový extrakt vilínu virginského, Arabská guma, Xantanová guma, Kyselina citronová, Kyselina fytová, Linalool*, Citronelol*, Geraniol*, Citral*, Eugenol*, Kumarin*, Farnesol*.


Tato varianta je svou vůní vhodná jak pro nás ženy tak i pro muže, jedná se o takovou unisex verzi. A je pravda , že přítel mi ji nakonec zabavil a voní mu mnohem lépe než jeho verze pro muže. Co se týče účinku. Vyzkoušela jsem ho doma při běžných činnostech, na celý den když jsem pobíhala i venku a jednou i do posilovny. Takže doma uspěl na jedničku, celý den jsem se cítila svěže a fajn. Na den ,kdy jsem měla i pár povinností mimo domov, už bylo trošku večer znát, že v některých chvilkách nefungoval na 100% ale třeba jen na 80%. Ale i tak super , na to že je jemný a účinkuje tak, že nesmí ucpávat póry. Do posilovny už bych si ho ,ale nebrala. Dávám si dost do těla a moje tělo mě asi občas hodlá z posilovny vyplavit, takže tohle je pro mě slabota. Pach překryje,ale zde potřebuji i korekci potu, takže za mě je na toto slaboučký. Přítel je s ním spokojený i do posilovny a doporučuje ho bez sebemenších problémů. Výhodou je i to, že pokožka je krásně hladká a jemná na dotek. Co také oba dva kvitujeme je to, že dlouho nelepí a poměrně rychle se vstřebává. Za mě ovšem kdyby vymysleli tuhý deodorant budu ještě raději.

Deodorant pro muže
A máme tu variantu pro pány. Balení je chlapácky modré a vůně myslím dost bylinková, taková lékárensky a babičkovsky bylinková ...no nevím, přírodní pánové budou nadšení ,ale můj komerční miláček moc nejuchal :/ Prý to je divný puch, nějaké bylinkové koření..hmm...a kde je svěžest nebo máta apod.?? Prostě upřímně myslím, že většině mužů bude vyhovovat citrusová varianta a né toto. Taky mě to aroma dost překvapilo, mě se líbí a vyhovuje mi,ale na chlapech bych asi takovou vůni nechtěla cítit. Představovala bych si nějakou mátu, citron, limetku a třeba nějaké hořké tóny,ale tohle je sladší, silně bylinkové a prostě zvláštní no :/ Takže tuhle variantu mi přítel otestoval dvakrát z donucení a pak mi ukradl citrus a já vyfasovala tuhle. Což mi nevadí, vůně je pro mě fajn a nikdo si absolutně netipne, že bych používala pánskou verzi. Jinak přítel popisoval účinky u obojího stejné, nevšiml si nějakého rozdílu. Mě osobně přijde takhle varianta o pidi fousek silnější a lépe mi třeba účinkovala ve fitku, ne že by mi i tak stačila, je to jen deo,ale byla o maličko lepší.



Složení:
Voda, Alkohol, Triethylcitrát, Glycerin, Vůně*, Kaproyl/Lauroyl laktylát sodný, Extrakt kořene lékořice lysé, Lihový extrakt vilínu virginského, Arabská guma, Xantanová guma, Kyselina citronová, Kyselina fytová, Limonen*, Linalool*, Citronelol*, Benzyl Benzoát*, Benzyl Salicylát*, Geraniol*, Citral*, Kumarin*, Farnesol*.

Takže když si to shrneme, oba dva doporučuji nejprve očichat pokud budete mít někde příležitost. Pro pány určitě kvůli vůni vezměte Citrus a vy si můžete milé dámy vybrat klidně ze všech tří co vašemu nosíku bude lahodit nejvíc. Vaše podpaždí bude spokojené, hladké, jemné a ani po holení to vadit nebude. Pokud potřebujete jen překrýt pach a potíte se velmi málo doporučuji všemi deseti. Pokud regulaci potu budete stále potřebovat spíše antiperspirant.


Shrnutí obou deodorantů:
Plusy:
+ složení
+ nedráždí
+ pokožka v podpaždí je krásně jemná, hladká 
+ zajímavá netradiční vůně
+ s přehledem skryje nepříjemný pach¨
+ nelepí

Mínusy:
- vůně pro pány je potřeba nejprve očichat než ji koupíte
- bohužel je to pouze deodorant, nereguluje tedy nožství potu

Hodnocení: 8/10


Komentáře

  1. Tyto deodoranty mě lákají svým balením, vůní a složení. :) Aspoň jeden bych ráda vyzkoušela, tak uvidíme,

    OdpovědětVymazat
  2. Mám doma tu modrou variantu (brala jsem si ji ale na testování pro sebe) a ta vůně mi vyhovuje a líbí se mi. Ještě chystám článek :-) Co jsem si ale od Weledy oblíbila úplně nejvíc, tak je právě ten sprejový šalvějový deodorant - ten je boží :-)
    Bebe

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky