Bez antikoncepce - TCM - LadyComp - I. část

Dnes tu pro vás mám pokračování článku o antikoncepci tedy respektive jaký je vývoj od vysazení koncem ledna 2017 , jak funguji bez ní s Lady Comp přístrojem a jak se léčím pomocí Tradiční čínské medicíny. Je toho hodně co Vám chci napsat,ale pokusím se být co nejstručnější a přesto nevynechat nic co by Vás mohlo zajímat a pomoci Vám v rozhodnutí zda prášky dál brát či nikoliv. Proč jsem se rozhodla seknout s antikoncepci si můžete přečíst v předchozím článku zde. 

zdroj

Od vysazení jsem si slibovala hlavně lepší zdravotní stav co se týče urologických obtíží a posléze i gynekologických plus jsem byla zvědavá jak vlastně bude mé tělo bez vší té chemie fungovat, dostaví se ty zvláštní pocity o kterých všude čtu - jako konečně se cítím víc žensky, miluji víc sex, vše prožívám jinak, partner mi přestal/začal vonět a podobné super hlášky,které čtete v časopisech, slyšíte v televizi atd. Slibuji , že já osobně vám rozhodně nebudu mazat med kolem pusy, nebudu vám lhát ani věci přikrášlovat,prostě si jen přečtete mou zkušenosti po prvních pár měsících bez prášků. Poté se vrhneme na Lady Comp a vše zakončíme TCM. Protože tohle všechno souvisí s tím jak se nyní cítím.

Menstruace .... Nálada ...Sex ...Ihned po vysazení jsem samozřejmě dostala menstruaci,ale ne pravou, pouze chemicky vyvolanou, takže ta se teď v mé nové životní etapě ještě nesmí počítat, až ta další ukáže co a jak. Tato menstruace se ještě od ostatních vůbec nijak nelišila, proběhla v poklidu,slabě a krátce. První změny ,které jsem si všimla asi po týdnu byla možná celkově trochu lepší nálada, taková zvláštní psychická úleva...možná placebo efekt,když jsem se moc pozorovala,kdo ví :)) Po měsíci od vysazení jsem si rozhodně všimla , že nemám konstantě stejnou chuť na milování jako dřív,ale že se to výrazně liší v některé dny. Někdy by kolem mě mohl projít nahý Will Smith a nic a jindy zase obří chuť na sex jako kdybych byla chlap :)) Takže zajímavé, tohle tedy mohu potvrdit, chuť na sex se změní a zintenzivní. A čím déle prášky neberu tím to je výraznější. Řekla bych , že si vše i víc užívám, takže ano antikoncepce asi trochu onu touhu tlumí, neřekla bych o sobě ,, že předtím jsem sex neměla ráda nebo ho měla jednou za rok, to opravdu ne,ale je to jiné, víc smyslnější , asi vše funguje tak jak má bez chemie a je to hezčí. Takže si dost dobře umím představit , že když je někdo na hormony citlivější než já tak ho to může úplně o chuť na sex připravit. Takže tohle je rozhodně velmi příjemný efekt po vysazení.

zdroj

Další změna je rozhodně ohledně menstruace samotné. Myslela jsem si, že na ní budu čekat bůhví jak dlouho, všude čtete články jak po xletech braní žádná nepřichází apod. Takže jsem neměla iluze , brala jsem prášky celkem 15 let! Ale ona přišla tak jak měla , přikládám toto hlavně TCM a bylinkám,které jsem brala. Naštěstí jsem totiž vysazení ihned provázala s návštěvou zkušené doktorky čínské medicíny a podle mě je toto určitě hlavně její úspěch,ale o tom víc až za chvilku. Každopádně byla menstruace úplně jiná než těch 15 let předtím. Za prvé den předtím už mi bylo trochu zle, migréna, bolest v zádech a divné napětí. Druhý den, kdy vše propuklo se bolest mnohonásobně zintenzivnila. Myslela jsem , že mi prasknou vaječníky nebo mi hodlají vyskočit snad až ušima!! Do zad jako kdyby mě kopal někdo vší silou...takže opravdu velmi příjemná záležitost. Navíc rozhodně vše bylo silnější, dříve jsem si vystačila s těmi nejméně silnými tampony a dnes normální a každou chvilku nový. Takže tohle je to spojení se svou ženskostí? To je to co mi má činit potěšení??! Upřímně bolí to jako prase, silné je to jako prase a rozhodně ani ta migréna první dva dny tomu moc nepřidává....Na druhou stranu mýtus ,kterého se všichni bojíme po vysazení - že nebudeme vědět ,kdy to přijde a tampony bychom tak měly nosit po kapsách - tak toho se bát nemusíte, ono vám tělo dá vědět trochu dopředu, nějakou tou bolestí, takže si rozhodně i ty tampony zvládnete koupit :)  Ale stejně pořád nelituji vysazení, ono já vám totiž řeknu moudrost ,kterou mi sdělila má TCM lékařka - Menstruace nesmí bolet! Není to trest. A když takto bolí je něco špatně, něco v nerovnováze a musí se to napravit. Takže vyhlašuji boj bolestivé menstruaci a doufám, že ho brzy vyhraji.


Nepravidelnost cyklu... Ano tohle se rozhodně koná, nic není pravidelné a někdy mám cyklus kratší a jindy trochu delší. S tím je potřeba nějakou dobu počítat, vše chce čas. Tohle mi vrásky nedělá,věřím svému tělu a mé nové guru TCM. Takže moje zkušenost je , že na nic bychom neměli být úplně sami a vždy je ideální najít si spojence,který vám pomůže vaše tělo dát do kupy.

Akné ...no to je další strašák, já osobně jsem vyloženě nikdy ani v pubertě neměla aknózní pleť. Ale spíše mastnější a sem tam se objevil podkožní pupínek. Takže můj strach byl, že když jsem si usnadnila v 15ti letech pubertu chemií ,která mi zaručila krásnou pleť , tak jak budu vypadat nyní? Neosypu se jako puberťák ...tohle byl asi můj největší strach. A ono první měsíc nic, krásná pleť, druhý měsíc nic a pohodička...tak říkám super ,snad se mi to celé vyhne.No a začátkem třetího měsíce kvetu a kvetu ...objevuje se jak sem tam podkožní akné tak i drobný výsev pupínku, téměř všude možně - čelo, tváře, brada, spánky...prostě kde je místo tam se něco objeví. Takže paráda..bere mi to trochu chuť v mém boji proti chemii, mám chuť brát prášky znovu, nakoupit si kromě přírodní kosmetiky ty největší "aknéžrouty" apod. Pak si dám pomyslně pár facek a vyhlašuji boj pupínkům přírodně. Opět pravidelně začínám brát vitamín C, D a zlepšuji jídelníček. Začít se přeci musí i zevnitř. Začnu dávat masky na pleť ob den, ještě důkladněji čistit pleť, peeling zpravidelňuji na 1x týdně a zkouším všechny krémy, séra a olejíčky co mám v arzenálu abych zjistila co mé pleti udělá dobře. A navíc sem tam přidávám i solárium s ověřeným měněním trubek ( několikrát jsme toho byla svědkem ) a jen na pár minut podle mého fototypu. A světe div se daří se mi udržet si pleť téměř bez pupínků, vše se hojí krásně rychle a zjišťuji , že na mě účinkují trošku jiné krémy atd. než předtím. Takže i má pokožka reaguje jinak než ,když jsem brala antikoncepci :) Vše jde,když se chce! Chce to jen úsilí a hned se nevzdávat. Nemyslím si, že boj s pletí je nadobro u konce, nejsem naivní,ale už vím jak to zvládnout, nepanikařit a mít se ráda.

Padání vlasů...aneb další co jsem četla, že může nastat. A ano ,první měsíc jsem si všimla, že mi víc padají vlasy, jsou sušší a potřebují víc mé péče. Trochu mě to vyděsilo ,ale stačil měsíc a vše je v normě. Dále stačilo změnit řadu vlasové kosmetiky a víckrát dopřát vláskům zábaly z kokosového oleje a nebo profi masky. Takže opět péče a trpělivost se vyplatila.

Zhubnu nebo naopak přiberu.. Další otázky co se nám honí hlavou. Já v prvních dvou měsících nepozorovala v tomto směru absolutně žádnou změnu. Žádné větší nebo menší chutě, pořád zůstávám šílený žrout :) Po dvou měsících mi přijde, že míň zadržuji vodu a mám se víc ráda. Psychicky se méně trápím s tím, že mé míry nejsou 90-60-90 . Když jdu kolem zrcadla nenapadne mě - zatáhni pupek,nebo vypni prsa - ale spíš ahoj kočko víc se usměj :) Takže rozhodně psychicky se mám radši a víc se cítím ženky v tomto ohledu. 

zdroj

Přestane vám vonět partner apod.... Tohle mě zajímalo nejvíc, existuje snad milion článků o tom jak vám antikoncepce změní "čich" na chlapy. Že pokud jste začali chodit s někým v době braní chemie ,nemusí vám sedět po jejím  vysazení. Upřímně znělo mi to vždycky dost jako scifi..ale co já vím , říkala jsem si , třeba jsem jen mudla ovlivněný kletbou antikoncepce. Takže jsm po vysazení chodila kolem přítele měsíc, dva a ono nic. Žádná změna :D Nepřestal mi vonět, neříkala jsem si co to je za cizince,který mi okupuje obývák a chci radši souseda od vedle protože mi jeho pižmo voní jako afrodiziakum :)) Takže milé dámy je to pěkná kravina. Pokud doma máte blbce, pořád bude vonět jako ten váš blbec a princ se z něj nestane. Naopak pokud máte super chlapa nestane se z něj smradlavé monstrum. Takže moje rada, tyhle články a studie vznikají asi z nudy a vykašlete se na to.

zdroj

Takže,když si to shrneme...Antikoncepci už bych znovu nebrala a jsem jedině ráda, že jsme bez ní. 

Ne ,snadné to dámy nebude pokud vysadíte. Ano nejspíš Vás bude menstruace pěkně bolet,ale věřte , že se vše zlepší buď samo nebo s trochou vaší snahy navíc. Akné bude,ale opět když se vydáte správnou cestou a budete ochotné naslouchat svému tělu a pokožce ,vše se zlepší. Rozhodně ,ale nečekejte ihned spojení se svou ženskostí a já nevím všechny ty bláboly co kde čtete, ne takhle to nefunguje. Cestu ke svému tělu a pohodě si budete muset trochu zasloužit a nebude jen lehká, proč by vám to také tělo mělo usnadnit,když jste / jsme ho tak dlouho trápily něčím co do něj nepatří? Takže za mě je dobré se na vše připravit, být informovaná a pak do toho teprve jít :) Doufám, že vám s tím trochu pomohu a usnadním. V dalším dílě se tedy podíváme na TCM a LadyComp.

Komentáře

  1. 15 let braní antikoncepce, to je opravdu dost. Já ji brala necelé dva roky, potom asi rok pauza potom opět asi rok. Brala jsem sice nějakou nízko hormonální, ale i tak. Momentálně neberu nic ale nevidím u sebe až takové změny. První menstruace taky byla pro mě bolestivá, to je fakt ale potom se vše zlepšilo, včetně cyklu. Akné, byl vždycky můj boj a popravdě mi na něj ani antikoncepce pořádně nezabírala. Jak jsem starší mám s tím menší problém, určitě mi hodně pomohla určitá kosmetika. Bohužel bývám často ve špinavém prostředí u zvířat(koní), takže se mu úplně u mě nejde vyhnout. Náladu na sex bych popsala u sebe asi podobně jako ty, prostě ji mám v jinou dobu než s antikoncepcí.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahojky, jsem rada, ze konecne nekdo nepise ty zvasty o zenskosti atd :) ja tedy HA neberu uz nekolik let hlavne z duvodu vysokeho tlaku, ale nebrala bych ji asi i nebyt tohoto duvodu. Jen me pobavili, ze musis co chvili menit tampony normalni velikosti. Ver, ze to je jeste pohodicka. Ja prvni dva az tri dny velikost super plus a menim kazdou hodinu a pul, za noc pak dvakrat az trikrat a o bolesti radsi ani nemluvim. Ale tak to je zivot, mame takovy silny menses v rodine a ja jsem rada, ze aspon mame pohodlny vlozky/tampony s ne jak za mladi moji mamky, kdy akorat mela bunicinu v sitce a nescetnekrat se ji stala nehoda na verejnosti :(

    OdpovědětVymazat
  3. Jani moc díky, že tohle píšeš :-) některé věci jsem vůbec nevěděla, ale je fakt, že nemám tolik nastudováno...moc se těším na pokračování o TCM, to mě moc zajímá, už jsem se poohlížela i u nás jestli tu někdo tcm dělá

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky