Alverde balzámy na rty - top a propadák

Pokud jste milovníky kratších recenzí tak tahle na dva balzámy značky Alverde vás jistě potěší. Nedávno jsem si koupila hned dva nové kousky do mé sbírky balzámů a oba od značky Alverde. Tedy Dm značka přírodní kosmetiky. Oba dva stojí nějak do stovky a mají přírodní složení. Jeden za to opravdu stojí a druhý podle mě ne.


Intenzivní regenerační balzám s Granátovým jablkem

Tento balzámek je balený v tubičce a obsah se tedy vymačkává, upřímně asi mám o fous radši tužší konzistence v tyčinkách,ale rozhodně mu za tohle neubírám body. Balzám příjemně voní , sladce a tak trochu i chutná. Na rtech je velmi příjemný, nelepí a vytváří poměrně lesklé rty, takže nahradí hravě i lesk na rty.


Složení si můžete prohlédnout níže:


Balzám má 4,8 g a na rty stačí menší množství, i tak ho však určitě spotřebujete rychleji než jeho tužší kolegy. Ale co je nejdůležitější je účinek na rty. Já osobně přes zimu a podzim trpím na extra suché rty a někdy trošku i ekzém kolem rtů. Na tohle je tenhle balzám rozhodně slabý a nemá cenu ho kupovat. Na jaře a v létě mám rty bez problémů a jen občas ,když méně piji jsou dehydratované,ale bohužel ani na tohle mi balzám  nepřijde dobrý. Je to podle mě slabší průměr s dobrým složením za který se nevyplatí zbytečně platit. Ze rtů se velmi rychle ztrácí a nedá jim podle mě kromě lesku nic :/



Shrnutí:
Plusy:
+ cena
+ příjemná vůně i chuť
+ přírodní složení

Mínusy:
- absolutně nestačí na rty suché
- kromě lesku rtům nic nedá
- málo hydratuje i regeneruje

Hodnocení: 4/10

Měsíčkový balzám

Pak tu máme mou oblíbenou ingredienci - měsíček, takže asi je jasné proč jsem ho tam nemohla nechat. Tentokrát se jedná o mou oblíbenější formu a to tedy tuhý balzám. Podle mě je to hle nejpraktičtější forma nanášení. 


Složení samozřejmě přírodní :


Balzám voní bylinkově a spíše asi sladce, chuť nemá žádnou. Barva je krásně žlutá a tuhost přesně tak akorát, není ani moc mazlavý a ani extra tuhý, takže se velmi dobře aplikuje. Na rtech vytvoří příjemný nelepivý a ani ne moc mastný film, který vydrží poměrně dlouhou dobu. Samozřejmě jídlo nevydrží, to žádný balzám,ale nějaké to pití vydrží. Na rtech mi je opravdu hodně příjemný, takový "hýčkací" pocit.


Rozhodně bych balzám doporučila i na mírnější zimu či na rty popraskané nebo třeba citlivé po opalování u moře apod. Hezky hojí, regeneruje a celkově je to fajn věcička. Z drogérky za mě asi zatím co jsem vyzkoušela nejlepší balzám z kategorie přírodní kosmetiky, určitě až mi dojde pořídím znovu. Rozhodně bych ho pasovala i jako balzám pro děti nebo celou rodinu. Na hory a do mrazu bych doporučila ,ale od Weledy.


Shrnutí:
Plusy:
+ cena
+ složení
+ nevtíravá jemná vůně
+ ideální pro celou rodinu 
+ obstojí jak v létě tak v mírnější zimě
+ hezky hojí a na rtech vydrží nějakou tu dobu
+ nelepí a vytváří na rtech příjemný film

Mínusy:
- nenašla jsem

Hodnocení: 10/10

Komentáře

  1. Já jsem maniak na balzámy na rty, takže bych brala i tyto dva :D.
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
  2. Ten druhý se mi líbí více, jinak já balzámy miluji, ale od této značky jsme ještě nic nezkoušela.

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám také radši tyčinkovou verzi, kelímky nebo podobné vymačkávací tubičky ráda nemám :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
  4. Souhlasím, ten měsíčkový miluju a kupuju stále dokola, je skvělý a rty dokáže krásně opečovat, zatím to nej, co jsem vyzkoušela. Na ten s granátovým jablkem mne nalákal obal, ale spokojená s ním nejsem, pokud jsou rty v pořádku, pak jim určitě neublíží, ale rozpraskané nazahojí, spíš naopak, přišlo mi, že mi je vysušil ještě víc.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky