Vichy Dermablend makeup

O tomhle makeupu bylo na netu napsáno,když na pulty přišel ,asi víc než dost,byly předváděcí akce pro youtuberky a spousty z nich ho dostalo i na vyzkoušení, takže ohromný boom. Což mě na jednu stranu navnadilo k vyzkoušení a na druhou stranu odradilo...no,ale stejně jsem neodolala, protože něco co má dělat dokonalou pleť , mít skvělou celodenní výdrž a zakrýt i akné asi doma musím mít. Občas prostě chci photoshop makeup!

Takže jsem si šla do lékárny vybrat ideální odstín. Mají bohužel na výběr jen 4 odstíny, nejsvětlejší je tedy Opal 15, jak vidíte níže na fotce , je poměrně světlý,ale bohužel na pleti trochu oxiduje a podtón je něco mezi růžovou a oranžovou, nedokážu to přesně popsat,ale rozhodně to není žlutý nebo neutrální podtón, který mi sedí nejvíc. Ale naštěstí i když na pokožce lehce odstín změní, není to nic hrozného a přechody nejsou znát,ale musí se hodně dobře zapracovat. 


Makeup stojí myslím něco kolem pětistovky a tubička má klasicky 30 ml jako většina makeupů. Jak poznáte i z fotky makeup je hustší a kryje opravdu dokonale, řekla bych, že ještě o fous víc než Revlon Colorstay pro smíšenou pleť. Zkoušela jsem nanášet jak štětcem tak houbičkou a za mě je ideální kombinace obojího. Jako první jsem vše nanesla štětcem, to je krásně rychlé a pak ještě zapracovala houbičkou. To aby tolik neseděl na pokožce a vypadal lépe přirozeně. Když zvolíte pouze štětec pozor na to ať nevypadáte jako masky. Zkoušela jsem ho nanášet jak na pokožku s přírodními krémy tak na klasické, na ty samozřejmě sedl lépe,ale větších rozdílů jsem si nevšimla.


Ihned po nanesení pleť vypadá božsky dokonale, krásné krytí, hladká až sametově matná pokožka. Prostě dokonalost. Bohužel po pár hodinách se některá místa hodně lesknou a hlavně se makeup jakoby vysráží na povrch a je tam kde máte pleť mastnější dost vidět! A to mám prosím pěkně jen smíšenou pleť , ne žádnou mastnou nebo s akné. Takže by mě zajímalo co udělá na ní. Dávala jsem ho testovat i sestře a kamarádce a měly naprosto stejnou zkušenost. A dokonce i třeba dřív než já - za nějaké dvě tři hodinky. Zkoušela jsem ho pudrovat různými druhy pudrů - fixačními, klasickými, sypkými,minerálními a výsledek stále stejný. Takže za mě osobně dost propadák! Nevím komu bych ho doporučila, za mě asi nikomu. Na sušší pleť je to zbytečné a může zvýraznit šupinky, na mastnou určitě ne, protože ,když i mě se v místečkách většího mazotoku takto vysráží tak co potom u této mastnější pleti? To asi radši ne. Možná bych ho doporučila na fotky, tam se může pořád upravovat když bude třeba a není nutná celodenní výdrž. a ten krásný efekt bude na fotkách ještě dokonalejší. 

Shrnutí:
Plusy:
+ krásné a dokonalé krytí

Mínusy:
- málo odstínů na výběr
- nutno dobře zapracovat
- lehce oxiduje
- po pár hodinách se v místech většího mazotoku vysráží na povrch a je hodně vidět

Hodnocení: 4/10

Komentáře

  1. Odpovědi
    1. Jsem ráda, že nejsem jediná co si z něj nesedla na zadek :))

      Vymazat
  2. Ja som mala jeho predchodcu a po skusenosti s nim som ani neverila, ze ho dokazu vylepsit. V podstate podla toho co pises sa s novou verziou nic nezmenilo. Ako tak rozmyslam, nenapada mi ziaden vyrobok od tejto znacky, ktory by som si chcela kupit 2krat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak já Vichy nějak v lásce nemám, něco od ní zkoušela mamka, něco kamarádky a já opravdu jen tak tři čtyři kusy a nikdy mě to nenadchlo. Až tedy donedávna, jednu věc jsem si od nich zamilovala a brzy na ní bude recenze,koupila jsem si ji už víckrát :)

      Vymazat
  3. Moc děkuji za tuhle recenzi. Už podle swatche vypadá make-up podobně hutně jako Dermacol Cover a na pleti se nejspíš bude chovat stejně (Cover jsem zkoušela použít nejen jako korektor, ale i jako make-up na celý obličej ve slabší vrstvě). Velké krytí u mě nikdy není na obtíž, ale třeba zmíněný Cover se taky velmi brzy po nanesení leskl a na obličeji se slíval, vůbec nedržel, dělal mapy, výsledek strašný. A tento Vichy se zdá, že bude podobný případ, tak si ho aspoň můžu vyškrtnout z pomyslného seznamu přání.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je fakt , že Dermacol Cover mě tak nenadchl. Jako kryjí oba hodně ,ale jsou leda tak na focení. Určitě vyškrtni.

      Vymazat
  4. Škoda, že oxiduje a že není na výběr moc odstínů :(.
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oxiduje trochu, nic hrozného. Pokud jsou vzorky určitě doporučuji první vyzkoušet. Spíš mi vadí,ta jeho mapovitost :/

      Vymazat
  5. Tak to je teda velká škoda.

    OdpovědětVymazat
  6. Mám ho taky a líbí se mi to krytí, opravdu dělá nádhernou pleť. ALe nelíbí se mi, že když mám na pleti suchá místa, tak je strašně moc zvýrazní. A je fakt, že třeba na čele se pak dost lesknu a to jsem s tím nikdy problém neměla.
    Sim in the Bubblegum

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je prostě asi zaměření na překrytí a nic víc ...škoda té výdrže a nelíbí se mi, že je pak na některých místech strašně vidět.

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky