Odličovací olej Uriage

Dnes to bude kratší recenze na další produkt,který jsem si koupila od Uriage, jak vidíte na hlavní fotce měla jsem od nich i micku pro citlivou pleť, na tu jste již recenzi na blogu četli a není špatná, můj top to není,ale rozhodně je v pohodě. Za to tento odličovací olej to je podle mě silikonové peklo v pumpičce. Vím , že hodně z vás vyhovuje a koupila jsem si ho také na nějaké doporučení,ale my asi kamarádi rozhodně nebudeme aneb určitě poputuje o dům dál.


Odličovací olej má 150 ml a běžná cena je necelé čtyři stovky, takže žádná laciná věcička! Já ho naštěstí spolu s micelární vodou koupila v nějaké akci za velmi výhodou cenu. Upřímně říkám, že to byl jeden z těch ne moc promyšlených nákupů ,kdy jsem nečetla složení a i když mi bylo jasné, že Uriage není přírodní značka , nečekala jsem něco tak nechutně umělého...Ale moje hloupost,měla jsem si přečíst složení a hned by mi to bylo jasné.


Balení je ovšem opravdu krásné, zlatavý olej v průhledném balení s modrými detaily, prostě krása, moc se mi líbí i praktická pumpička, takže zde nemám co vytknout. Olej má dokonale čistit i voděodolný makeup a stačí jen 2-3 pumpnutí na celý obličej, krk i dekolt. Je vhodný i na oči, takže velmi šetrný i k té necitlivější pokožce. Kůže po odlíčení nemá být podrážděná, má zářit zdravým, čistotou a být hydratovaná. Je hypoalergenní a bez obsahu alkoholu. 

Složení:
Aqua (Water), Glycerin, Hydrogenated Starch Hydrolysat, Uriage Thermal Spring Water, Sodium Cocoamphoacetate, Peg-7 Glyceryl Cocoate, Sodium Cocoyl Glutamate, Sodium Laureth Sulfate, Sodium Laureth-8 Sulfate, Ceteareth-60, Myristyl Glycol, Polysorbate 20, Coco-Glucoside, Glyceryl Oleate, Sodium Chloride, Citric Acid, Magnesium Laureth Sulfate, Sodium Oleth Sulfate, Polyquaternium-10-Magnesium Laureth-8 Sulfate, Peg-75 Shea Butter Glycerides, Magnesium Oleth Sulfate, Sodium Acetate, Brassica Campestris (Rapeseed Sterols, Raspberry Seed Oil/Palm Oil, Aminopropanediol Esters.

Použití je doporučené následně:
Do suchých dlaní nanést olejíček, krouživými masážními pohyby nanést na suchý obličej, poté trochu navlhčit a kroužit dokud nevznikne na pleti mléčná emulze, poté opláchnout vodou. Přestříkat termální vodou, nechat vsáknout a aplikovat krém. 


Takže jsem vyzkoušela ve vaně, do suchých rukou jsem nanesla dvě pumpnutí. Musím uznat olej překrásně voní, květinově, sladce a možná i po marcipánu. Prostě nádhera. Nanesla jsem na obličej a kroužila, už tady jsem cítila, že asi nebudeme kamarádi. Ten "silikonový" a umělý pocit mi vůbec nepřipadal jako rostlinné oleje na které jsem zvyklá,ale jako něco neprodyšného, klouzavého a divně hustého...Pak jsem přidala trochu vody, vznikla emulze a já už byla ráda , že to můžu smýt z pokožky...no a ejhle, ono to vlastně ani nesmyjete! Několikrát jsem obličej opláchla, pak se i ponořila celá do vany a nic ten klouzavý a neprodyšný film tam seděl pořád!!! Jediné na co jsem celou vanu myslela, bylo až si obličej přejedu micelární vodou a stáhnu ten nechutný pocit dolů...no a ejhle po druhé! Ono to nešlo pořádně ani micelární vodou, čištění jsem aplikovala třikrát a stejně jsem ten pocit na pleti cítila. Mě se ta ropa snad vcucla do pórů či co..no nic dočistila jsem ještě tonikem a nechala pleť ten den bez krému a večer odličovala mlékem i micelární vodou a až tehdy jsem měla konečně pocit své pleti. Takže tohle je pro mě absolutní hnus v pumpičce, svině klouzavá jak by řekla Julie. Kdybych si měla představit z čeho je to vyrobené , řeknu že pet lahev s lepidlem na tapety, jinak si neumím vysvětlit jak to může být tak umělé a držet jako přibité.

Takže tohle za mě doopravdy ani omylem. Možná za trest jako pomsta. Mě tohle hodně nesedlo asi z jednoho prostého důvodu, nemám ráda extra silikonové věcičky,ani krémy,ani báze a prostě nic. Dále jsem zvyklá na texturu a vlastnosti pravých rostlinný olejů, takže tohle mi olej ani připomínat nemůže. Proto pokud jste stejně jako já aspoň částečně na zelené vlně kosmetiky, na tohle zapomeňte a radši čtyři kila vhoďte do kašny, třeba se vám splní přání a už nepodlehnete praštěným spontánním nákupům jako já. Pokud však s přírodní kosmetikou nemáte žádné zkušenosti, máte extra suchou pleť a milujete lékárenskou kosmetiku a pocit sametového silikonového pocitu na pleti možná budete s tímto spokojené. Odličuje opravdu dobře a když ho koupíte se slevou nebude to tak bolet. Ale za mě prostě ne pro nikoho. Omlouvám se za tak příšernou recenzi,ale asi jsem utrpěla kosmetické trauma a musela jsem se z něj vypsat.

Shrnutí:
Plusy:
+ krásný a praktický obal
+ úchvatná vůně
+ dokonale odličuje i voděodolný makeup

Mínusy:
- nedá se z pleti pořádně smýt
- vytvoří nechutně neprodyšnou vrstvu na pokožce
- hodně umělý pocit při používání
- myslím, že do budoucna budě pěkně ucpávat póry

Hodnocení: 1/10

Komentáře

  1. No mě popravdě tato značka kosmetiky nějak extra neláká a po tvé recenzi už vůbec ne.
    Soutěž o pečující produkty

    OdpovědětVymazat
  2. Ani nevíš, jak tě chápu, Jani - když mi něco nesedne, taky zuřím u texťáku na blogu! :-D
    Tenhle odličovací olej mi přišel jako dáreček k Vánocům a jen jsem ho párkrát vyzkoušela, dlouhodobé zkušenosti nemám. Mám ale opačnou zkušenost s tím smýváním - šel dolů sice jednoduše, ale hrooozně mě vysušoval. Tak jsem ho dala na testování tetě a jsem zvědavá na dojmy :-)
    Jinak od Uriage nedám dopustit na termální vodu, červenou micelárku a antiperspirant. Jo a ještě opalovací řada je moc fajn. Jejich pečující kosmetika mě nebere, tam dávám přednost přírodním a BIO kouskům.
    Bebe

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky