Oční bio maska Syncare

Českou firmu Syncare asi možná zná jen sem tam někdo, je to hlavně profesionální kosmetika, lékárenská a dermo kosmetika dá se říct. Používá se převážně v salonech, dermatologických ordinacích a málo kde ji koupíte jen tak. Tedy alespoň já jsem na ní snad ještě nikde kromě eshopu Syncare nenarazila. V profesionální péči jsem kdysi používala jejich Alginátové masky,které jsou skvělé,ale na domácí aplikaci mě osobně přijdou trochu složitější. Takže nyní od nich zkouším spíše ostatní výrobky a kupuji u nich dárečky pro rodinu, která je s touto kosmetikou velmi spokojená.


Jak asi víte jsem milovnicí masek a to jak na pleť tak i pouze na oblast očí. A jelikož značka Syncare má v nabídce i pár BIO produktů a jedním z nich je i Oční maska dlouho jsem nepřemýšlela a hned jsem si ji objednala jako dárek k Vánocům od přítele. Oční maska je k dostání jak v maličkém vzorečku na zkoušku tak i v 30 ml balení, což je na oční masku štědré balení,které vám nějakou tu chvilku rozhodně vydrží. Jedná se o pumpičkové balení, což kvituji, protože u bio kosmetiky se mnohdy nevyplatí sahat do kelímků prsty jelikož si tím zkracujete dobu trvanlivosti. Takže balení je velmi praktické a navíc se mi i hodně líbí, takové čisté a jednoduché. Je pravda, evokuje ve mě lékárnu,ale to mi vůbec nevadí.

Maska má tedy přírodní složení a po vytlačení je krásně krémová a středně hustá s nazelenalým podtónem. Vůně je jemná a těžko popsatelná,ale nic nepříjemného ba naopak.


Maska je tedy určená pro péči o oční okolí a to nanesením na suchou , odlíčenou pokožku kolem očí a klidně i na horní víčka (oblast pod obočím ) a to na 10-15 minut. Nechávala jsem i 30 minut  a absolutně bez problémů. Poté se maska klasicky smývá vlažnou vodou. Maska zaručuje zjemnění a hydrataci očního okolí. Nic moc se o masce na ofiko stránkách nedočtete, žádné přehnané sliby , spíš naopak - prostě stručné popsání a nic víc. Což je mi docela sympatické, člověk pak nečeká zázraky.

Celé složení vidíte na fotce níže:


Glycine Soja aneb produkt sóji,který se v kosmetice hodně používá, dokáže pokožku zjemnit, zklidnit a hodí se ideálně pro suší či zralejší typ pokožky. Nedoporučuje se na mastnou pleť,jelikož je komedonní. Což nám kolem očního okolí rozhodně nevadí a právě naopak toto je její cílová skupina.
Caprylic/Capric Triglycerides je velmi běžnou součástí kosmetiky a to především té přírodní. Připravuje se většinou z olejů a je nosičem ostatních látek, díky ní pak lépe pronikají do pokožky. Maskuje také nepříjemné pachy ostatních surovin, sama o sobě vytváří na povrchu pokožky velmi příjemnou vrstvičku a zjemňuje. Tato látka je velmi odolná proti žluknutí, v kosmetice maličko funguje i jako konzervant a je antimikrobiální. Vhodná pro všechny  typy pleti. 
Methyl Glucose Sesquistearate jedná se o přírodní emulgátor. 
Glycerin je už taková kosmetická klasika, zjemňuje a hydratuje. Někdo ho na pokožce špatně snáší a někomu i hodně ucpává póry,ale to se bavíme o přípravcích na celý obličej a hlavně o těch co na pokožce zůstávají, zde v masce má určitě své místo a rozhodně se glycerinu netřeba bát. 
Glyceryl Stearate opět emulgátor rostlinného původu. 
Cetyl Alcohol stabilizátor emulze přírodního původu. 
Rozmarýn stimuluje a detoxikuje, jedná se o bylinku čistící a je vhodná pro povzbuzení pokožky.
Parfum opět přírodní.
Xanthan Gum opět stabilizátor kosmetických produktů,ale navíc také obnovuje pružnost pokožky a je ideální pro suchou až olupující se pokožku. Velmi dobře také napomáhá hydrataci. 
Pak tu máme vitamín E, regeneruje, je silným antioxidantem a ideální pro všechny typy pleti. 
Chlorofyl je látka,která se hodně používá pro eliminaci pachů ,ale také pro své regenerační schopnosti. Doporučuje se pro hydrataci i eliminaci kruhů pod očima. Takže dle mého soudu jedna z nejlepších složek této masky. 
Citrus Aurantium je "divoký pomeranč" aneb něco mezi pomelem a mandarinkou. Využívá se hlavně pro jeho vůni a také podporuje hojení a to třeba i ekzému. 
Citronová tráva je zde hlavně pro svou vůni. 
Sezamový olej je zde pro zjemnění, hydrataci,výživu, regeneraci a celkově působí velmi dobře i na extra citlivou pokožku. 

Takže ,když si to shrneme jedná se o masku se zajímavým složením,která rozhodně není drahá a stojí za vyzkoušení. Ale teď už k tomu nejhlavnějšímu a to je jak funguje a co od ní můžete očekávat. Maska se nanáší velmi dobře, nepálí,neštípe a ani mi po ní neslzí oči. Takže za mě je vhodná pro jakkoliv citlivou pleť kolem očí. Masku nechávám působit minimálně 15 minut a někdy i půl hodinku, maska se poměrně dost vsákne do pokožky a až po půl hodince možná jakoby pne nebo spíš cítíte , že už jí tam moc nemáte a je příjemnější ji smýt. Oční okolí je ihned po smytí krásně jemné na dotek, jakoby chladnější, menší vrásky jsou pryč a celkově i kruhy mi přijdou o fous světlejší. Celkově pokožka vypadá zdravěji a odpočatě. Úplně upřímně je to zatím jedna z nejlepších masek jaké jsem kdy vyzkoušela! Top je pro mě polštářková od profi kosmetiky Ericson Laboratoire, ta je ale drahá jak čert!! A je na jedno použití. A asi o jeden bod za ní je tato. Takže absolutně TOP produkt,jsem z něj nadšená. Masku bych doporučila pro všechny typy pleti a všechny věkové kategorie. U zralé pokožky jí berte jen jako hydratační, vrásky vám po ní nezmizí,ale hydratace je také potřeba.U hodně mladé pleti je ideální jako prevence do budoucna. Celkově bych jí nazvala skvělou hydratační maskou na oční okolí s tím, že u pidi vrásek uvidíte i omlazující efekt.


Shrnutí:
Plusy:
+ cena
+ přírodní složení s Bio certifikací
+ nedráždí
+ dobře se aplikuje i smývá
+ krásně hydratuje, lehce vypíná droboučké vrásky a celkově pokožka vypadá lépe a zdravěji

Mínusy:
- nenašla jsem

Hodnocení: 10/10

Komentáře

  1. Já jsem hodně ráda, že jsi vypsala složení + i k tomu něco napsala, to je super! :) a jako popravdě mě tato oční maska velmi zaujala, vidím takovou masku poprvé :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Tady mi přišlo, že hodně věcí vypadá strašně chemicky a divně, takže mě zajímalo co přesně se pod názvy schovává :)

      Vymazat
  2. Čudujem sa, že soju nenahradili nejakym kvalitnejším olejom. Soji sa vyhybam v potravinach a v kozmetike mi tiez nie je sympaticka. Popisalo sa o nej tolko protichodnych clankov od toho aka je zdrava az po tie, kde sa pise o jej skodlivosti. Bez vetra sa vsak ani listok nepohne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že soja tu asi bude i kvůli ceně, maska stojí podle mě opravdu pár korun. Ano soja je trochu jako glycerin surovina kterou někdo zatracuje a jiný chválí. Já se snažím ve všem , jak v životě, kosmetice tak i stravě přistupovat k věcem s mírou. Vše je podle mě jed i lék zároveň, záleží jen na míře. Takže soju nezavrhuji,ale s mírou. Upřímně jsem zatím nenašla jinou oční masku,která by mi takto dobře sedla, takže pokud k tomu přispěla i soja,rozhodně mi tu nevadí :)

      Vymazat
  3. Barušminky3/27/2017

    To vypadá fakt zajímavě a oční masku ve svém portforliu nemám, takže o ní budu přemýšlet :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já na oční masky nedám dopustit, do teď jsem zkoušela hlavně plátýnkové a jim podobné, protože většina krémových mě moc nenadchla,ale tahle mě baví.

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky