Natura Siberica - hydratační mýdlo a sprchový gel

Po delší době jsem si zase něco koupila od Natura Siberica a opět jsem nebyla spokojená...proč já to vlastně dělám? No jo...ale tak aspoň Vám na ně mohu napsat recenzi a ušetřit Vám třeba nějakou tu korunku. Tentokrát jsem koupila dvě velká balení mýdel, jedno je Vitamínový sprchový gel na tělo a druhé Tekuté mýdlo na ruce s hydratačními účinky. 

Krémové mýdlo na ruce


U tohoto produktu mě hodně zajalo líbivé balení,kterému to v koupelně moc slušelo. Praktická je i pumpička a celkově prostě produkt jsme koupila hlavně díky vzhledu a ceně. Složení je přírodní takže, jsem si říkala že za takovou cenu mít půl litru mýdla na ruce proč ne. Mýdlo má zvlhčovat, nemá vysušovat a ostatně ani se mi nechce vypisovat co všechno slibuje :/ vše vidíte na fotce. Prostě sliby chyby...


Složení na fotce níže:


A teď první co nemám ráda, jsou perleťové produkty, nějak mě to irituje a přijde mi to zbytečné a zastaralé. A tady je to tedy jedna velká perleť! Mýdlo krásně květinově voní a rozhodně bych o něm neřekla,že je krémové. Je sice hustší,ale klasicky gelové. Krém si tedy rozhodně představuji jinak.


Po umytí mám ruce trochu vysušené a maličko pnou. Účinky mi přijdou absolutně stejné jako u mnohem levnějších mýdel Balea, která sem tak kupuji. Absolutně zde nevidím žádný bonus a přidanou hodnotu, že bych si mohla tipnout, že se jedná o přírodní a k rukám šetrnější produkt. Prostě tuctové mýdlo, za které se nevyplatí utratit víc než za Balea. Doma jsme ho měli snad půl roku než jsme se dokopali k vypotřebování. Kdyby mi nebylo líto peněz co  jsem za něj dala letěl by do koše. Jako takhle pokud jste milovníky klasických nepřírodních mýdel za pár korun tohle vás nepohorší tak jako mě,ale spíš za něj nemusíte platit víc a zůstaňte věrní své osvědčené klasice za třicet kaček. Pokud dáváte přednost přírodním mýdlům, tomuhle se obloukem vyhněte.


Shrnutí:
Plusy:
+ pěkné balení
+ poměr cena a objem
+ hezká vůně

Mínusy:
- vysušuje
- absolutně nevidím rozdíl oproti mýdlům běžným chemickým za třicet korun

Hodnocení: 1/10

Sprchový vitamínový gel na tělo


Zde na mě opět zafungovala cena, množství a moc pěkný obal...No jo a to nejsem v kosmetice až takový laik a prostě občas podlehnu takovým blbostem...no jo. Obal je opět krásný , praktický  a v koupelně mu to slušelo. Info o tom jak to má být super sprcháč si můžete přečíst níže..opět na to vzhledem k tomu jak je na prd nemám sílu.


Omlouvám se,že tu nemám fotku složení,ale gel jsme předala kamarádce a fotku jsem omylem nenávratně smazala :/ ale bylo hodně na stejné brdo jako u předchozího produktu. Gel je opět perleťový, sice ne tolik jako mýdlo na ruce,ale zas mě to přijde zbytečné.

Krásně svěže voní a je opravdu moc příjemné na mytí. Poměrně dost pění a vyhovoval v tomto směru i příteli. Bohužel hodně vysušuje a po pár umytích se mi na těle objevil ekzém. Takže putoval o dům dál. Myslím, že přípravek jistě potěší milovníky klasických sprcháčů bez přírodního složení ,kteří nemají rádi mastnější produkty. Rozhodně nic pro lidi se suchou pokožkou. Pro milovníky přírodnější péče spíš doporučuji Kneipp jako alternativu a pokud chcete opravdu kvalitu tak Weledu.

Shrnutí:
Plusy:
+ cena versus objem
+ krásný i praktický obal
+ velmi příjemná vůně

Mínusy:
- vysušuje
- není vhodný pro citlivou pokožku

Hodnocení: 3/10

Komentáře

  1. Tak to je škoda, produkty vypadají opravdu líbivě. Od této značky jsem zatím nic nezkoušela. Mám dost suchou pokožku, tak teď alespoň vím, po čem nesáhnout :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Znám o hodně lepší produkty, takže myslím, že určitě poohlédni jinde :)

      Vymazat
  2. Jeee a ja ta mydla na ruce kupuju uz leta a nedam na ne dopustit. Fakt mi moc vyhovuji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A preferuješ spíš přírodní kosmetiku nebo klasiku? Já navíc trpím opravdu na hodně suchou pokožku rukou a jen tak něco mi nesedne. Nejvíc mi zatím vyhovují mýdla Yope.

      Vymazat
  3. To je škoda. Tady jasně platí, podle obalu se člověk nemá řídit krásným obalem. Já jsem si koupila sprchový gel s rakytnikem a zatim jsem spokojená.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když na mě ty obaly taaaak působí :))) Jsem snadno ovlivnitelná cílová skupina :D

      Vymazat
  4. No jako obaly jsou sice pěkné, ale funkčnost asi nic moc, škoda. Mýdlo mě teda nezaujalo abych teda jako po něm měla suché ruce to díky nechci. :( A sse sprcháčem si vystačím s levnější variantou jako je balea. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jako z nám lepší, jsem už hodně rozhýčkaná , takže mi toho sedne čím dál tím méně.

      Vymazat
  5. Milá Jani, asi bych si nevybrala ani jeden z produktů i před přečtením tvojí recenze. Já jsem tedy dost náročná na veškerou tělovou péči včetně sprcháčů a mýdel na ruce a kolikrát mám na umyvadle dost drahé lahve s přírodními tekutými mýdly, ač cena není vždy zárukou kvality (třeba mě docela zklamalo limetkové mýdlo od Stop the water while using me...).Úžasná mýdla má L:A BRUKET a chystám se na YOPE. ;) Krásné jarní dny, Veronika. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě na ruce nejvíc zatím vyhovují právě Yope :) ale La Bruket mě také lákají :)

      Vymazat
  6. Ještě, že jsem si to mýdlo nekoupila. Nedávno jsem o něm přemýšlela.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt jsou na trhu určitě lepší, o nic jsi nepřišla :)

      Vymazat
  7. Jani, to mě mrzí, že ti nesednul ani jeden kousek. Ale stejně moc díky za užitečné postřehy! Aspoň vím, čemu se vyhnout :-)
    Jo a člověk tu chvíli není a tady se to krásně změnilo! Máš moc hezky vyladěný vzhled blogu! Vypadá to suprově! A chválím tradičně dokonalé fotky (ano, to zaskřehotání v hlase byla závist :-D
    Bebe

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé moc děkuji , že se ti nový vzhled líbí, přijde mi, že vyniknou víc fotky :)

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky