Mylo olej na unavenou pleť Probuzení

Mylo je skvělá slovenská značka,která podle mě vyniká hlavně přípravě úžasných olejů na pleť. Já osobně doma stále musím mít lahvičku Ako Vánok,který je určen na mastnou problematickou pokožku, to je prostě můj osobní zázrak bez kterého má večerní péče není kompletní. Když jsem si tedy naposled doplňovala zásobu Ako Vánok ,přemýšlela jsem zda nezkusit třeba ještě jiný druh a do oka mi padl tento pro unavenou pleť Prebudenie. Ve složení totiž nemá oleje,které by mi mohli ucpat póry a vhodný by měl být zhruba pro všechny typy pleti. Objednala jsem si malé "cestovní" balení o obsahu 15 ml, které ale upřímně bohatě stačí i na doma,i druhý olej mám nyní pouze v malém balení, spotřeba je totiž opravdu maličká. Takže mi přijde fajn mít doma malé balení a dokupovat si vždy "čerstvé" , mám prostě lepší pocit. Toto malé balení seženete na eshopu Krásná každý den - zde.


Balení je stejné jako u předchozího oleje - tedy krásné, jednoduché, skleněné s kapátkem.


Olej má být velmi rychle vstřebatelný, lehký a ideální jak jsem psala pro unavenou ,mdlou pleť. Obsahuje například olej jojobový, mandlový, šípkový,malinový nebo také olej z jadérek hroznového vína. Takže samé krásné olejíčky nabité minerály, vitamíny a hlavně antioxidanty. Má sladkou ,zvláštně bylinkovou vůni díky jalovci ( skvěle detoxikuje a povzbuzuje lymfu ), sladkému pomeranči ( neutrální éterický olejíček, vhodný i pro mastnou pleť a hlavně povzbuzuje ) a nesmí tu chybět ani růžové dřevo ( to krásně klidní mysl a je vhodný pro všechny typy pleti ). Takže jak vidíte složení je opravdu pěkné.

Složení :
Olej z hroznových jader, Jojobový olej,Skvalen, Šípkový olej, Malinový olej, Vitamín E, Jalovec,Růžové dřevo, Benyzyl Benzoate, Pomeranč, Citral, Geraniol, Linalool


Olejové sérum se může používat ráno i večer a to na masáž nebo místo krému. Vždy ovšem nanášíme na vlhkou pleť! Jako u všech olejů. Stačí opravdu kapka nebo maximálně tři i s dekoltem. Já olejíček používám vždy na večer nebo jednou za 14 dní jako doplněk mé speciální kosmetické péče,kdy si pleť i trochu promasíruji. Olejíček se opět rychle vstřebává stejně jako u předchozího druhu. Pleť je po aplikaci a vstřebání krásně rozzářená a jemná. Druhý den po probuzení je jakoby na pohled zdravější, víc září a vypadá zdravěji. Mě osobně,ale na mou smíšenou pleť víc sedne olej Ako Vánok , lépe mi hojí případné pupínky a asi složení ÉO je pro mou pleť dělané jako na míru. Takže tento olej jsem začala používat na krk a dekolt. Tam mi ,řekla bych po třech měsících používání krásně mizí drobné vrásky a pleť je v úžasné kondici :) Takže jsem zase se sérem moc a moc spokojená a do budoucna možná vyzkouším aspoň ze zvědavosti i další,ale bez je na obličej pro mě Ako Vánok.


Pro koho bych tedy toto olejové sérum doporučila? Ideálně pro normální, lehce smíšenou nebo i pleť sušší ( ale ne extrémně ). Bude vyhovovat všem ,které už sem tam nějaký ta vráska trápí. Pro aknozní, hodně mastnou nebo výrazně smíšenou bych doporučila olej Ako Vánok. Pro extrémně suchou, hodně zralou je v nabídce Mylo speciální olej.

Shrnutí:
Plusy:
+ složení
+ krásné i praktické balení zároveň
+ jemná vůně
+ krásně pokožku hydratuje, zvláčňuje a je po něm rozzářená
+ velmi malá spotřeba

Mínusy:
- nenašla jsem

Hodnocení:
10/10

Komentáře

  1. Vypadá dobře, nikdy jsem ho nezkoušela, ale zaujal mě. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Nikdy jsem ho nezkoušela, ale vypadá hodně zajímavě. Navíc ten obal je úžasnej.
    Find joy in the ordinary

    OdpovědětVymazat
  3. Olej mě opravdu hodně zaujal, tuto značku jsem celkově ještě nezkoušela. :)
    Soutěž o pečující produkty

    OdpovědětVymazat
  4. tak ten musí byť skvelý :) mám veľmi rada pleťové oleje a presne ten pocit takej prebudenej pleti :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky