Micelární voda, zelený čaj a krém na ruce

Dnes pro Vás mám velmi krátkou recenzi ve které představím jen velmi v rychlosti tři kosmetické novinky v mé koupelně. Všechny do jednoho jsou už spotřebované, takže je recenze objektivní a mohu s čistým svědomím říct, zda bych si dané produkty zakoupila znovu či nikoliv. Dohromady jsem se je rozhodla spojit právě proto, že ani jeden produkt by nevydal na samotnou plnohodnotnou delší recenzi. Ale teď už jdeme na to.


Zklidňující micelární voda - Yves Rocher

Tuhle vodu jsem si nekoupila,ale byla v nějakém časopise jako dárek. Upřímně moc toho od YR vyzkoušeného nemám a když ano tak mě většinou nic moc nenadchlo. Tato micka má být vhodná pro citlivou pleť ,má pokožku zklidňovat a celkově být šetrným pomocníkem při odličování makeupu. 



Ceny i balení jsou různé - koupit můžete zde. A jak sami vidíte nejedná se vůbec o drahou micelární vodu. Složení není přírodní ,ale extrakty tu nějaké najdete.


Vůně micky je jemná s nádechem květin,ale pravdu jen jemná, nic co by vadilo spíš právě naopak. Odličuje průměrně, není to žádný zázrak na oční makeup, třeba řasenka už jí většinou dělá problém. Není tedy lepší než Bioderma, Uriage nebo Garnier klasika růžová ( na tu bude brzy recenze ) a nevyrovná se zdaleka ani mé milované přírodní od Atoku. Ale předčí zase rozhodně Baleu.

Bohužel co je její největší problém je , že absolutně není vhodná právě pro určenou citlivou pleť, kolem očí mě většinou dost štípe a celkově nemám s ní na pokožce příjemný pocit. A to ani i když jí vždy oplachuji, takže pro mě něco co za ty peníze nestojí.

Shrnutí:
Plusy:
+ cena
+ jemná vůně

Mínusy:
- odličuje průměrně
- pálí a štípe kolem očí

Hodnocení: 5/10

Soaphoria cestovní krém na ruce So Sebou

Upřímně ani nevím zda se ještě tenhle krém prodává či nikoliv, já jsem si ho koupila na Lekarna.cz a od té doby jsem ho nikde neviděla. Tohle ošklivé balení stálo kolem šedesáti korun a má čistě přírodní složení. Na produktové fotografii bohužel vypadalo mnohem lépe ,ale když jsem balíček rozbalila vypadá jako ten nejlevnější krém, který jsem s prominutím našla u popelnice! Tak ošklivé balení jsem dlouho neviděla :/ 

Vůně je květinová sladší,ale bohužel po chvilce se na ruce změní na podivní puch , jakoby žluklost nebo co. Každopádně jinak se krásně zapíjel , netvořil mastný pocit na ručkách . Ale upřímně ,když mi něco nevoní a po chvilce mě vytáčí i vůně používat to opravdu nemohu a rozhodně to není něco co bych mohl někomu přesunout dál. Takže po x letech něco létlo opravdu rovnou do koše!



Hodnocení: 0/10

Kolínská voda - Zelený čaj

Já a vůně zeleného čaje jsme kamarádi už snad od mé puberty, je to vůně ,která se mi neomrzí. Vůně pro svěží denní nošení,kdy chci osvěžení pro mé čichové buňky. Používám jí většinou, když jsem doma nebo v práci. V práci totiž potřebuji občas dodat energii a to aroma zeleného čaje umí. Navíc chci se vůní osvěžit víckrát za den bez strachu, že budu převoněná jako parfumerie. Takže Kolínské vody jsou na to ideální. Za chvilku po nanesení totiž vyprchají a jsou opravdu jemné, cenově velmi dostupné ,takže je na sebe můžete šplíchat bez výčitek :)



Nedávno jsem objevila tento zelený čaj na eshopu Elnino - zde.  Kde mají obří balení 120 ml za tři stovky, takže opravdu používám extra často , absolutně bez výčitek. Vůně je svěží , prostě klasický zelený čaj. Jsem s ní moc spokojená, jediná vada je , že mi přestalo úplně těsnit zavírání a nošení v kabelce tedy již není možné :/


Shrnutí:
Plusy:
+ cena
+ množství
+ jednoduchý, pěkný obal
+ jemná svěží vůně, která krásně osvěžuje

Mínusy:
- maličká výdrž,ale vzhledem k tomu, že se jedná o kolínskou není to vlastně ani mínus, s tím musíme při nákupu počítat

Hodnocení : 7/10

Komentáře

  1. Micku od YR mám taky a jsem s ní docela spokojená :).
    Beauty by K. + soutěž ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Ja som mala tu micelarku tiez z casopisu, ale vobec nevonala. Skor mi prislo, ze tak alkoholovo posmrdkava. Minula som ju, lebo mi bolo luto ju vyhodit, ale urcite si ju nekupim. Aspon nie na zaklade tohto prveho balenia :-) musim vyskusat tu prirodnu Atok. :-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky