Filmy za leden a únor 2017

Trochu se zpožděním,ale přeci :) za leden jsme filmečků viděli hodně málo, takže jsem se rozhodla článek spojit s únorem,kde toho už bylo zajímavého trochu víc.

Barva vítězství


Poslední dobou máme doma hodně rádi životopisné filmy nebo alespoň filmy lehce natočené podle skutečné události. A právě jeden takový ze sportovního prostředí jsme shlédli. Barva vítězství popisuje Jesse Owense ,který se jako černoch dostane na vysokou a rád by se zúčastnil Olympiády. Což v roce 1936 není jen tak, zvlášť kdy jsou hry pořádané v Německu za vlády Hitlera. Opravdu pěkný film, nečekejte nic dramatického,jen příjemný film podle pravdy. Bude bavit vás i přítele. Víc už ,ale neprozradím :)

Hodnocení: 8/10

Čapí dobrodružství


Trochu praštěný animák o čápech,kteří už nenosí děti,ale doručují balíčky pro internetovou korporaci :)) Moc pěkně vizuálně zpracováno, nabité fajn vtipem. Mě bohužel extra nechytlo,ale rozhodně když se budete nudit stojí za kouknutí. Nechybí ani akce, humor nebo doják :) P.S. : absolutně best jsou vlci :))))

Hodnocení: 7/10

Dítě Bridget Jones


Přiznám se, že já osobně nejsem fanouškem Bridget. Nějak mě ten humor nechytl a brala jsem to vždy jen jako oddechovou k žehlení apod. Proto jsem ani nešla do kina na nový díl,ale podíval se na něj pěkně z gauče zachumlaná pod dekou. A kupodivu překvapilo! Tenhle díl já osobně považuji za nejvtipnější a nesvižnější. Líbí se mi, že se neloudá a má švih. Film rozhodně spíš pro nás holky,ale přítel se sem tam zasmál,když občas zvedl oči od hry na telefonu :)) Vřele doporučuji,ale Bridget v holinkách mě pobavila.

Hodnocení: 7/10

Doba ledová 5 - Mamutí drcnutí


A zase ta doba ledová aneb možná už by měli přestat ...nevím no , přijde mi to už takové natahování a přehrávání dokola stejných vtípků. Jako není to zlé, pro děti pořád dobrá klasika,ale pro nás dospělé už mi to přijde krapet vyčpělé. Neberte to tak, že se nezasmějete, to zase ano. Ale už toho prostě bylo dost myslím si. I když supy jsou opravdu vtipní.

Hodnocení: 6/10

Inferno


Aneb další film s Tomem inspirovaný knihou Dana Browna. Předchozí mysteriozní filmečky já můžu a navíc pro mě je Hanks pan herec a zbožňuji ho. Takže ani nové Inferno jsme si nemohla nechat ujít. Oproti ostatním je trochu víc nechutný, proto asi také ten název. I když je předvídatelný, protože prostě je hodně podobný předchozím, tak i přesto dokáže zápletkou poměrně překvapit. Ale top film to rozhodně není. Právě díky té až moc velké podobnosti.

Hodnocení: 7/10

Matky na tahu


Prostě ideální film pro holky nebo rovnou matky. Sranda jak nebrat rodičovství zas tak vážně. Jinak kromě humory a místy až trapného nečekejte kdoví jaké herecké výkony. Spíš prostě absolutní oddechovku pro mozek. Mě osobně pobavilo a doporučuji na posezení s holkami a lahví vína :)

Hodnocení: 6/10

Můj kamarád drak


Tak tohle je úplně ňuňu film :) Potěší citlivé dětské dušičky jako je ta moje. Je to takové dračí Mauglí  aneb chlapec zůstane sám v lese a ujme se ho drak zelený jak brčál :)) Vtipné a trochu dost praštěné. Když se vám povede stejně jako dětem vypnout u tohohle mozek a dívat se dětskýma očima naprosto si to celé užijete. Milý a něžný film o dračí lásce. Rozhodně spíš pro nás holky a děti, pro chlapáky nedoporučuji.

Hodnocení: 9/10

Muž ve stínu


Film,který docela dost nadchl přítele. Takový ten pomalý, trochu tajemný film,který jede po povrchu a přesto vám slibuje,že vše není tak jak vypadá na první pohled. Dobré téma, zápletka, trocha akce,ale jinak spíše na můj vkus dost pomalý film. Ideální tedy hlavně pro vaše drahé polovičky,které milují filmy ala spiknutí.

Hodnocení za mě: 6/10
Hodnocení za přítele: 10/10

Ještě otázečka na závěr, chce přidávat hodnocení z pohledu muže? Abyste věděli co si pustit ve dvou a co už ne?

Komentáře

  1. Muj kamarad drak je krasny, mily film. Bridget Jones me take bavila, i kdyz mi vadilo, ze je jina nez kniha. Matky na tahu me zklamaly, sice dobre, ale cekala jsem vic.
    Na Capi dobrodruzstvi a Dobu ledovou se teprve chystam.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  2. škoda, že nemám vůbec čas koukat na filmy :-(

    OdpovědětVymazat
  3. Milá Jani, skoro si ani nevzpomínám, kdy jsem naposledy viděla nějaký film.:/ Vlastně ano, byla to Švadlena s Kate Winslet v hlavní roli. Líbil se mi a ženským divačkám bych jej určitě doporučila. Viděla jsi ho? Z tebou zhlédnutých filmů není asi žádný můj šálek kávy. Měj se hezky, Veronika. :)

    OdpovědětVymazat
  4. "Matky na tahu" byl supr film a Mila Kunis v něm excelovala :-D :-D
    Inferno se mi moc líbilo, ale zklamal mě konec. Čekala jsem vysvětlení, rozuzlení, důvody... A nic. Kamera, klapka, titulky. To mě zklamalo.
    Bebe

    OdpovědětVymazat
  5. Bad Moms mě nesmírně bavil a považuji to za nejlepší film co jsem snad viděla :D Díte Bridget Jonesové nebylo špatné, bavilo mě to :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky