Čistící mýdlo a maska s aktivním uhlím

Věta jestli budeš zlobit dostaneš uhlí už dnes nikomu strach nenažene, jelikož uhlí se stalo novým hitem v oblasti kosmetiky. A to jak péče o pleť tak o zoubky, těm jsme se ,ale už věnovaly v recenzi na pastu, která byla částečně přírodní a dnes tu máme mýdlo a sypkou pleťovou masku , oboje od mé oblíbené Soaphoria z eshopu Krásná každý den. 


Celkově aktivní uhlí je považováno za detoxikační zázrak, za něco co hojí, vytahuje nečistoty a mizíkuje pomalu i černé tečky. Takže ,když jsem si na testování vybrala tuhle sypkou masku byla jsem hodně zvědavá na její účinky právě na černé tečky a celkově jak mi sedne a navíc jsem k ní od Míši dostala i tohle mýdlo.

Maska je tedy sypká, velmi jemně namletá, takže opatrně při ředění stačí menší množství a vodu ( květovou vodu apod. ) přidávejte opravdu po kapkách!! Jinak se vám stane , že z toho uděláte leda tak černou tekutou vodičku a ne masku. Rozhodně také nedoporučuji nanášet masku na pleť pokud na sobě budete mít něco bílého nebo světlého, vyprat to z oblečení sice jde,ale musíte hned. Uhlí je prostě černé jak noc a s bílým oblečením tedy moc nedoporučuji.


Maska se nanáší na čistou pokožku na 15-20 minut, do zaschnutí. Poté se smývá vlažnou vodou. Kompletní složení najdete na fotce, zajímavý je obsah Amalaki, které je bohaté na antioxidanty. Takže nejen čistící složky :)


Maska nevoní nějak extra po ovoci , je taková spíš neutrální až zvláštní,ale nic nepříjemného. Když masku dobře naředíte, do příjemné konzistence, nanáší se krásně a celá aplikace je bez problémů. Maska mě trochu poštipovala, což asi bude obsahem výše zmíněného ovoce,které mi tolik nesedlo už v jedné indické masce. Ale nic co by bylo extra nepříjemné to není, maska klasicky táhne jak už to při zasychání u práškových masek bývá. Po smytí je pokožka zarůžovělá,ale jinak krásně hladká. Bohužel pokožka mě poté hodně silně mě pne a je nutné ihned se namazat. Masku jsem zkoušela nejprve na celý obličej ,abych viděla efekt i na sušší místa a to tedy nedoporučuji, tváře mi hodně pnou a tento pocit přetrvával ještě den potom, takže tady je nutné opravdu poslechnout výrobce a masku dávat jen na T-zónu, mastnou nebo aknózní pleť. U mé smíšené pleti je hodně silná i na T-zóně, hodně pne a při používání 2x týdně mi místečka začala dělat šupinky. Takže spíš bych jí opravdu doporučila pro mastnější typy nebo jen jednou za čas. Na černé tečky to žádný vliv nemá, pěkně rozjasní a sjednotí barvu, urychluje hojení i podkožních pupínků a dokonale je vysušuje a urychluje hojící proces.

Takže za mě fajn věcička za pár kaček, pro všechny které trápí podkožní akné a to nejen na obličeji nebo hodně se mastící kůže, tohle totiž bude fungovat jako "piják". Za sebe tedy hodně doporučuji,ale opravdu ne pro všechny typy pleti nebo smíšenou.

Shrnutí:
Plusy:
+ výrazně urychluje hojení akné 
+ vhodný nejen na obličej ,ale i na akné jinde na těle
+ hezké přírodní složení za fajn cenu 
+ stačí velmi malé množství
+ výrazně reguluje mazotok
+ ideální pro mastnou a aknozní pleť

Mínusy:
- velmi stahuje
- pro pleť smíšenou je vhodný pouze na občasné použití
- na černé tečky vliv nemá 

Hodnocení: 8/10

Mýdlo
U mýdla se moc dlouho nezdržíme, má velmi podobné účinky jako maska. Voní už výrazně bylinkově, léčivě, takže nic moc krásného nečekejte. Výrazně hojí, doporučila bych ho opět na aknozní nebo mastnou pleť obličeje,ale hlavně bude skvělé pro lidi trpící pupínky na těle. To bude hotový zázrak. Dala jsme ho kamarádce ( byla akce že se jeden čas dávalo k objednávkám a dvě jsem doma  nepotřebovala ) a ta je z něj nadšená. Zmírnilo jí to neskutečně akné na zádech :) Takže za nás obě super.

Hodnocení: 9/10

Komentáře

  1. No to díky za tip, tuhle bych si mohla pořídit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě vyzkoušej a dej vědět :)

      Vymazat
  2. Já do práškových masek přidávám pár kapek nějakého olejíčku, třeba arganového, nebo mandlového. Pak je to s tím pnutím o dost lepší. :) A kamarádce mýdlo taky zabralo, i kdy se jí nejprve pleť zhoršila.

    Piosek

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo když se přidá nějaký olej je to lepší,já jsem na to trochu líná. A tak pár let už preferuji spíše hotové, namíchané masky s jíly apod.

      Vymazat
  3. Čierne mydlo s aktívnym uhlím je moja istota č. 1, čo sa týka kozmetiky! :) Nič mi tak nepomáha s kožnými problémami ako tento produkt. Aktuálne práve začínam používať čierne mydlo od slovenskej značky Musk (takisto kupované u p. Míši :)) a do budúcna by som rád skúsil variantu od Almara Soap a Mylo :)

    Patrik
    http://www.meshommes.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mýdla od Musk mě docela zaujal, mám aktuálně jedno ve vzorku tak se na něj těším. tyhle všechny značky jsou rozhodně top a Míša moc dobře ví jak na nás, mám na jejím eshopu doslova závislost :))

      Vymazat
  4. Mýdlo je super a kupujeme s přítelem pravidelně a maska vypadá taky dost zajímavě :)
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to ráda čtu , že je mýdlo takový hit :)

      Vymazat
  5. Já tu masku miluju, přidávám si do ní pár kapek citronové šťávy a opravdu se mi zdá, že pak nějaké jizvičky a pupínky hojí rychleji. Taky ale pupínky "vytahuje", takže po použití se mi nějaký ten pupeňák vyrojí. :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hmm tak ve spojení s citronem to bude pořádný "zabiják" jak póru tak jizviček :) Super tip

      Vymazat
  6. Po tom mýdle pokukuji už delší dobu a asi nějaký produkt s uhlím zařadím do příštích nákupů :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě vyhovují jednou za čas i pasty na zuby s uhlím takže určitě vyzkoušej.

      Vymazat
  7. To mydlo ma dost zaujalo, zislo by sa na moje akne na chrbte:), maska vyzera tiez zaujimavo, ale uz ich mam teraz dost a oblubila som si pure clay od loreal, zakze ich asi tak skoro menit nebudem.
    LIFE IN PICTURES BY LU

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mýdlo mi aktuálně došlo, takže určitě plánuji na léto,když se člověk víc potí pořídit, na záda bude skvělé :)

      Vymazat
  8. Maska mě hodně zaujala, ale mám, bohužel, smíšenou pleť, někdy spíš sušší, takže to nebude nic pro mě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Můžeš leda koupit na občasné použití. Nebo s nějakou kamarádkou na půl a sem tam vyzkoušet.

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky