Tony Moly - Magic Lip Tint

Jeden z dárků, kterým vám dnes hodlám představit je Kouzelný balzám Tony Moly , který jsem dostala od kolegyně. Musím se přiznat, že jsem od této značky ještě nic neměla,ale většinou na ni všude na netu čtu jen a jen kladné ohlasy. Balzámek nese název Magic Lip Tint, upřímně nějak moc jsem nechápala proč to slovo Magic, tedy až do té doby než jsem si ho nanesla na rty...


Balení je maličké a jednoduché žádný kýč a vejde se v klidu i do té nejmenší kabelky. Moc se mi líbí. Mínusem je trochu nepraktické použití, jelikož aplikace je prstem, takže v tomto ohledu nic moc.


Po odšroubování víčka uvidíme konzistenci jakoby hustého želé , třese se to a je to bezbarvé s vůní po jahodách...prostě nádhera, hned mám chuť ochutnat.


Při nanášení na rty si ,ale dejte sakra pozor abyste nepřetáhli linii rtů!! Možná se ptáte proč,když je to bezbarvé..no a tady je to právě to kouzlo...On totiž na rtech změní barvu a na každém prý nepatrně do jiného odstínu. Takže už asi chápete,že pokud ho budete nanášet jako klasický balzám a přetáhnete nebude to ani trochu sexy a magic :))

Na rtech je balzám velmi příjemný, takový sametový a máte pečující pocit, úžasně ke rtům přilne a vydrží na nich hodně dlouho, dokonce vydrží i nějaké to pití. Za mě skvělé, jen si ho nechám spíše na jaro a léto, změní na mě barvičku hodně do malinova což se mi k mé sněhobílé pokožce zatím tolik nelíbí,ale až chytnu nějaký ten bronz, což tedy doufám, že se jednou stane, bude dobrý.


Shrnutí:
Plusy:
+ zajímavý nápad, změní odstín podle vašich rtů
+ krásně voní
+ dokonale o rty pečuje
+ má poměrně dobrou výdrž
+ hezké a jednoduché balení

Mínusy:
- nezjistíte dopředu jaký bude mít odstín a jestli se vám bude na vašich rtech líbit

Hodnocení:8/10

Komentáře

  1. Zajímavý nápad, možná by to byla pěkná drobnost jako dárek, ale je škoda, že se předem neví, jak bude vypadat na rtech :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo přijde mi to právě fajn hlavně jako dárek, takový maličkost s nápadem. Já si stejně myslím, že to bude plus mínus stejné asi u všech jen se bude třeba lišit v intenzitě :)

      Vymazat
  2. Jako je to určitě zajímavé, ale že by mě to tolik nadchlo to ne. :) Škoda, že jsi neudělala fotku jak se ti to na rtech změní aspoň priblizně by jsme viděli rozdíl :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já a fotky něčeho na sobě...to je kapitola sama pro sebe, pořád mi přijdou nedokonalé, tady chloupek, tady nedokonalý makeup apod. Takže dokud si asi nezaplatím kurz photoshopu nic nebude foceno na mě :D

      Vymazat
  3. Moc zajímavý nápad! :-) Připomnělo mi to ten měňací prstýnek, který se barvil podle teploty kůže - někde ho mám ještě doma a tuším bych ho mohla zase vyvenčit! :-)
    Bebe
    PS: nádherný lak na nehty, Jani! Co je to prosím za barvu?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo na ten jsi měla článek nebo jsem to někde viděla ( ach ta paměť ) a zaujal mě :) Děkuji za pochvalu, je to UV lak, kombinace CND Shellac nadlaku a podlaku a barvičky jsou smíchané dvě od Sally :))

      Vymazat
  4. škoda, že si neukázala ako vyzerá na tebe:) Ja som si raz skúšala Dior, ktorý tiež zafarboval údajne do prirodzenej farby pier a chytila som tiež nejakú takú výraznú malinovú, ktorá sa mi vôbec, ale vôbec nepáčila:)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky