Santé makeup a lesk na rty

Přírodních makeupů a lesků na rty není nikdy dost, takže když mi eshop Bioneeds nabídl spolupráci a k otestování tyto dva produkty nebylo o čem přemýšlet. Navíc dřív jsem si z eshopu Bioneeds již objednávala a byla jsem spokojená, takže jsem bez přemýšlení kývla.


Bioneeds je eshop vycházející z přesvědčení majitelů , že nestačí jen zdravě jíst,ale měli bychom se také zajímat co dáváme na pokožku a čím si doma gruntujeme :) Navíc "hlídače" skladu jim dělá sympaťák Charlie, což je francouzský buldoček a ty já mám moooc ráda. Takže jim moc fandím a přeji hodně úspěchu i do budoucna. V nabídce tedy nemají jen přírodní kosmetiku,ale také ekodrogerii, přírodní lékárnu, vůně, aromaterapii a něco málo i pro naše mazlíčky. Co je skvělé , protože stále hledám ideální šampon pro našeho buldočka. Líbí se mi myšlenka, že můžete spojit nákup na jednom webu nejen pro sebe,ale komplet pro celou rodinu a domov, je to praktické.



Balíček Vám dojde pečlivě zabalený vždy s nějakým tím vzorečkem, jako například zde s kalíškem sprchové pěny Soaphoria k vyzkoušení. Dále tu najdete ještě třeba malou drobnost v podobě mandliček, což je velmi milé a samozřejmě ručně psané poděkování. 


Navíc nově mají i službu - Zabalíme za Vás. Takže už balíček stačí jen předat. V ceně dárkového balení si můžete vybrat barvu krabičky, dále stuhu a napsat text na kartičku,která bude ručně psaná. Tohle je podle mě absolutně skvělý nápad!! A já ho rozhodně vítám, ne vždy mám čas dárky balit a někdy jsem  trochu líná, takže je fajn , že to s láskou udělá někdo za mě a já pak sklidím úspěch u obdarovaného :)) Ale dost už o eshopu , přejdeme na to hlavní a to jsou produkty Santé k recenzi.


 Santé - jemný krémový makeup


Jak jsem již psala přírodních makeupů není nikdy dost a já osobně pořád hledám ten nejlepší abych mohla nahradit konvenční kosmetiku i v tomto ohledu. Tento makeup má sjednotit a krásně tónovat pleť, odstín Porcelain je vhodný pro velmi světlé až bledé typy, takže ideální právě pro mě. Pleť nemá zanechávat mastnou a ani neucpává póry. Je vhodný pro všechny typy pleti a jeho výhodou je , že se o pokožku zároveň i stará a krásně hydratuje. Předchází vzniku nevzhledných šupinek a chrání pleť před vznikem předčasných vrásek. Navíc obsahuje například jojobový olej, kakaové máslo a výtažky z granátového jablíčka, takže o antioxidanty i péči je postaráno. Výhodou je i to, že ho mohou používat i vegani. Navíc značka Santé je zároveň i certifikovanou kosmetikou, takže má krásné přírodní složení. 


To bychom měli oficiální text,ale jak se makeup chová na pleť,jak drží,kryje a pro koho bych ho doporučila? Na to už se koukneme nyní. Co se týče balení je hezké jednoduché a praktické. Líbí se mi pumpička, takže do přírodního makeupu nemusíte sahat prsty a dále kvituji průhledné balení,které vám prozradí jak na tom se spotřebou jste. Makeup je po vymáčknutí hustší a krásně krémový, na dotek i samotnou aplikaci je hodně příjemný. Co se mi moc nelíbí je vůně, která je hodně zvláštní,netipla bych si , že produkt obsahuje i parfemaci. Jelikož spíše cítím rostlinné oleje, takovou tu divnou mdlou vůni ,která mi připomíná některé produkty od Alverde. Naštěstí ale po nanesení již žádnou vůni necítím, takže to je jen drobnost.

Odstín je skvělý, krásně světloučký, jak sami vidíte na fotce. Vlevo je lehce rozetřený makeup, uprostřed navrstvený a úplně vpravo zapracovaný do pokožky, kde není ani pomalu vidět. Odstín tedy dokonale splyne s pletí, nepřijde mi ani , že by oxidoval. Takže zatím samá pozitiva.


Co však na omak a při zapracování cítíte je značná krémovitost a výživnost , daná oleji ve složení. Takže jsem byla hodně zvědavá co to s mou smíšenou pletí za pár hodin udělá. Ihned po nanesení je obličej pěkně barevně sjednocený,ale krytí je spíš nízké. Takže není vhodný pokud potřebujete hodně maskovat nedokonalosti. Sice se dá maličko vrstvit,ale krytí je pořád nízké. Což  mě momentálně tolik nevadí, jelikož mám pleť v pořádku. Jak vidíte na fotce dělá trošku jakoby šmouhy, nedoporučuji zapracovávat štětce,ale buď prsty nebo ideálně houbičkou. Pak dosáhnete krásné rovnoměrné vrstvičky. Na pokožce skoro ihned zasychá a vytváří lehounký matný finish. Který je na dotek moc příjemný. Celkově pokožka po aplikaci vypadá zdravě a přirozeně. Bohužel již po dvou třech hodinách se mi obličej výrazně mastí a to nejen v T-zóně :/ Je nutné tedy přepudrovat. Ke konci dne vidím v okolí nosu a brady jakoby vysrážený makeup na povrch pleti, je tedy hodně mastný a jakoby se mi potí na povrch ( snad vysvětluji co nejlépe ). Takže jsem ho podruhé zkusila použít na pokožku bez denního krému, jelikož sám o sobě je evidentně pro mě až moc výživný. Obličej mi vůbec nepnul, naopak bylo to příjemnější než předchozí nanášení na krém. Výdrž byla o něco lepší, cca 4 hodiny bez přepudrování,ale večer stejný problém vysráženého makeupu v nejvíc mastných oblastech mého obličeje :/


Takže hodnocení je takové, že makeup osobně nedoporučuji rozhodně pro pleť aknózní nebo mastnou, a to nejen z důvodu přílišné krémovitosti,ale hlavně kvůli složení. Kakaové máslo je totiž u někoho z nás komedonní a hodně mastné, doporučuje se spíše pro pleť zralou a suchou. Pro majitelky smíšené pleti bych doporučila nejprve vyzkoušet někde vzoreček, pokud se Vám pleť v T-zóne téměř nemastí a spíše máte pleť normální mohl by hezky sednout. Pokud mastí víc stejně jako mě, nic pro vás to bohužel není. Makeup by mohl hezky sednou naopak suché pleti, citlivé pokožce nebo i lehce stárnoucí pleti,bez extra vrásek. Určitě by se mohl zalíbit i jako makeup na zimní období,kdy potřebujete pleť i víc hýčkat. Makeup nezvýrazňuje póry a ani vrásky, je moc příjemný i pod oči, takže majitelky suché pleti zbystřete :)

Shrnutí:
Plusy:
+ složení vhodné pro sušší pleť
+ velmi příjemný na pleti, krásně se nanáší
+ můžete vyzkoušet i použití bez denního krému 
+ krásný světlý dostín,který splyne s pletí

Mínusy:
- nevhodný pro pleť mastnou a aknózní
- není ideální ani pro pleť smíšenou
- zvláštní parfemace

Hodnocení pro mou pleť: 4/10
Hodnocení pro pleť sušší: 7/10

Santé - lesk na rty Peach Pink


Lesky na rty mám velmi ráda, možná ještě víc než samotné rtěnky, tedy alespoň na jaře a v létě. Balení lesku je klasické s aplikátorem, který je menší a dobře se s ním pracuje. 


Složení je opět přírodní :

Ricinus Communis (Castor) Seed Oil, Lanolin, Rhus Verniciflua Peel Wax, Hydrogenated Castor Oil, Calcium Aluminum Borosilicate, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil*, Tocopherol, Mica, Silica, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil*, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil*, Punica Granatum Seed Extract*, Lycium Barbarum Fruit Extract*, Rosmarinus Officinalis (Rosemary) Leaf Extract*, Maltodextrin, Aroma (Flavor)**, Linalool**, Tin Oxide, [+/- CI 77891 (Titanium Dioxide), CI 77492 (Iron Oxides), CI 77491 (Iron Oxides), CI 75470 (Carmine: contains carmine as a color additive)]
*from controlled organic cultivation**natural essential oils



Odstín Peach Pink je velmi přirozený odstín,který bude slušet snad každému. Výhodou je i to , že není extrémně pigmentovaný a nechá maličko prosvítat přirozenou barvu vašich rtů. Dá se i navrstvit bez nepřirozeného vzhledu. Co někomu může trochu vadit jsou třpytky,ale jsou velmi jemně namleté a rozhodně to nevypadá špatně. Spíš to zvyšuje lesk a jen když na vás zasvítí hodně sluníčko jsou teprve znát. Ale nic nepřirozeného co by působilo lacině. Rty naopak vypadají pěstěně, zdravě a svěže. Ideální tedy na jaro a léto. Lesk nelepí, i když je konzistencí spíše hustší. Nemám ani pocit vysušených rtů,ale zároveň ani extra péče, prostě klasický lesk na rty s pěkným složením. Zvláštní je ,ale zase vůně :/ Je opět taková zvláštně mdlá a na rtech jí trošku vnímáte,ale zas nic co by asi někomu vadilo,kdybych se na vůni nesoustředila kvůli co nejlepší recenzi, asi bych jí tolik ani nevnímala.


Shrnutí:
Plusy:
+ složení
+ krásná a přirozená barva
+ nelepí
+ nevysušuje

Mínusy:
- jemné třpytky
- zvláštní aroma

Hodnocení : 8/10

Komentáře

  1. Také jsem milovnicí lesků a tenhle vypadá moc hezky. Ani třpytky by mi tam nevadily :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  2. Já teda zase lesky nemám vůbec ráda :/.
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
  3. Santé makeup vypadá hodně dobře, jen já mám problematickou a někdy mastnou pleť takže bohužel nic pro mě, což je jako škoda. Já lesky osobně už nenosím, ale mám jeden, který nelepí a ten mi nevadí. A tento má velmi příjemnou barvičku. :)
    Soutěž o pečující produkty

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky