Radost ze života aneb trocha citronu neuškodí

Dnešní recenze asi potěší všechny milovníky citrusových vůní a možná trochu naštve jedince,kteří nemají rádi zahlcený blogosvět stejnými recenzemi v jednom období...no ano, taky si myslím, že zastoupení Kneipp mohlo trochu zapojit fantazii a neposílat nám všem ,co máme jejich značku rádi stejný set. Myslím, že spousta lidí by si ráda přečetla ( včetně mě ) článek i na jiné vůně nebo celkově na jiné druhy péče kterou nabízí...No nic, zastoupení se rozhodlo, jak se rozhodlo, v tom už se patlat nebudeme... Kosmetika Kneipp je u nás hodně známá především díky různým sadičkám olejů do koupele,které jsou myslím, tak trochu už tradičně součástí vánočních dárků,když máte v rodině milovníky koupelí :) Ano i příbuzní od nás dostávají nějakou tu sůl nebo sadu do vany, to by ani nemohlo být to pravé obdarování, kdyby někdo nedostal voňavý relax.


Já osobně si čas od čas od času kupuji i jejich doplňky stravy, například 3 bylinky na odvodnění mi přijdou super jako takový malý detox, protože kopřiva, jalovec a petržel jsou opravdu úžasné bylinky, které stojí za to poznat trochu blíž. Stále dokola jsem také opěvovala jejich Enzymatický peeling,který ale bohužel zmizel z pultů prodejen :(( Takže teď budu muset řešit jestli se někde sehnat ještě dá nebo přesedlat na jiný...fňuk fňuk...byl taaak skvělý. Dřív jsem si také kupovala právě jejich sprchové balzámy,které úžasně voní a byly pro mě absolutně top. No a pak jsem se nechala zhýčkat Weledou a jejich božskými krémy a od té doby jsem na Kneipp kosmetiku trochu zapomněla. Tedy dokud se mi neozvala milá Janička s nabídkou otestování nějaké kosmetiky , vyměnily jsme pár emailů a já souhlasila. Domů mi tedy přišel krásně zabalený balíček s milým vzkazem a sadou Radost ze života a tu tedy potřebujeme všichni že? :) Ten název je podle mě opravdu vynikající nápad.

Sada obsahuje Sprchový balzám a Tělové mléko ze stejné řady a oboje voní po citronu a Litsea Cubeba, což je pro náš nosík další krásná citrusová vůně. A já citrusy miluji, je to pro mě vždy takový energy aroma drink.

Sprchový balzám



Nejprve jsem tedy vyzkoušela Sprchový balzám, vůně je zde velmi intenzivní, extra kyselá a svěží, mě osobně se líbí, někdo říká, že mu připomíná osvěžovače nebo stromečky do auta a to mě tedy rozhodně ne. Jedná se o příjemnou vůni, která,ale není taková ta jemná úplně přírodní,ale spíš už takový parfémek.

Složení je něco mezi přírodou a klasikou, prostě něco mezi. Takže čistě pro milovníky bio a eco to rozhodně není. Ale pro ty z vás, kdo moc neřeší složení a chtějí kompromis, tohle mohu doporučit s čistým svědomím. Určitě lepší než Balea.


Co se týče hustoty, tak se jedná o středně hustý gel,který je zbarvený do světle žluté a trochu se leskne a jakoby třpytí. Na umytí celého těla stačí velmi malé množství, pění poměrně dobře a mytí je díky krásné vůni opravdu příjemné. Bohužel jak jsem psala výše jsem už hodně zhýčkaná Weleda krémy do sprchy , ty jsou prostě o hodně lepší, mou suchou pokožku lépe hydratují. Zde se hydratace nekoná, sice nemám pocit, že bych se udrbala nebo by mi kůže pnula, nicméně namazat se poté ihned musím. Za mě tedy nic pro atopiky, alergiky, majitelky extra suché kůže...to opravdu nekupujte. Pokud však máte pokožku spíše mastnější tak tohle pro vás bude ideální. Také je skvělý pro muže, u nás už mi sprchový balzám pane neříká :))) Nyní ho používá pouze přítel a ten je z něj nadšený, krásně mu voní, takže vidíte vůně je unisex. A navíc oceňuje, že nemá pocit mastnoty ,právě jako po jiným přípravcích, které domů kupuji pro sebe :)) Takže sami vidíte, že někdo je totálně nadšený a někomu zas tolik nesedne. Doufám, že jsem Vám tedy pomohla v rozhodování zda je pro vás top.


Shrnutí:
Plusy:
+ intenzivní vůně,která provoní jak celou koupelnu tak i pokožku
+ pěkný a praktický obal
+ dobře se s ním myje
+ stačí malé množství

Mínusy:
- trochu vysušuje
- vůbec nehydratuje

Hodnocení: 5/10

Tělový krém 

Ihned po umytí jsem rovnou vyzkoušela i tělový krém. Vůně je zde hodně podobná sprcháči,  jen možná méně intenzivní a maličko s hořkými podtóny,ale pro mě zase absolutně příjemná.


Konzistence je hustší a stačí menší množství na celé tělo , protože se krásně roztírá. Co se mi opravdu hodně líbí je rychlo vsáknutí do pokožky, ta je totiž blesková!! Takže skvělé na ráno před prací nebo na letní měsíce. Nezanechává totiž ani omylem pocit mastnoty nebo lepivosti. Já osobně mám ráda všechny krémy ,které se rychle vsáknou a nemusím hodiny a hodiny čekat než se mohu obléknout, takže z tohoto pohledu má za mě jedničku s hvězdičkou.


Složení je zde také mnohem lepší než u sprchového krému, takže jsem mile překvapená.


Co se týče efektu na pokožce, jedná se spíše o hydratační krém, nic moc výživného, spíš lehčí krém pro normální či mastěnjší pokožku. Všechny "sušenky" budou zklamané. Za mě také ideální pro letní teplé měsíce,kdy chcete pokožku provonět a trochu rozmazlit bez pocitu lepivosti,takže u mě asi bude toto jeden z letních favoritů.

Shrnutí:
Plusy:
+ mnohem lepší složení než předchozí produkt
+ krásná svěží vůně
+ nelepí 
+ velmi rychle se vstřebává 
+ hydratuje 

Mínusy:
- není regenerační a majitelkám suché pokožky rozhodně stačit nebude

Hodnocení: 7/10


Celý set tedy hodnotím poměrně kladně, myslím si , že je to ideální hlavně jako dáreček pro kamarádku, maminku nebo jako set na dovolenou klidně pro oba, přijde mi to poměrně unisex vůně, aspoň tedy co se týče sprchového krému. Není to sice nic z čeho si sednete na zadek,ale ani nic co by urazilo, takže fajn balené ,které udělá radost.


Komentáře

  1. Jani, když už jsi zmínila doplňky stravy, připomnělo mi to, že jsem se chtěla znovu podívat po třezalce. Dřív jsem ji brala a byla velice fajn. Tak si píšu opět na lístek :-)

    Mě přijde vůně "radost ze života" taky příjemná. Určitě bych v tom osvěžovače nebo čističe do koupelny nehledala. Myslím si, že se Kneipp podařilo najít právě tu hranici, která z toho dělá hezky jiskřivou ovocenku, která nesklouzává, kam nemá :-) A ano, taky si myslím, že sprchový gel citelně vysušuje, že se pak musím natřít. Jak píšeš - asi ideální pro chlapy, co nesnáší ten mastný pocit, který někteří z nás naopak vyhledávají :-D

    A nedá mi to, abych zase nepochválila úžasné fotky. Jak ty to děláš, to je neuvěřitelné :-)

    Bebe

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Třezalku jsem nikdy nebrala ,ale úplně jsme si vzpomněla jak jí moje ex kolegyně vždy chodila sbírat a pak si doma dělala svůj olejíček. A to bylo jiné kafčo než ty kupované, rudé jako krev a úplně jiná vůně. Párkrát mě s ním masírovala a moje svaly si chrochtaly blahem :) Mockrát děkuji za pochvalu, ty máš taky krásné fotečky a hlavně píšeš jako bůh :) To se čte samo.

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky