Pohádková limitka Alverde krémy

Jako již tradičně každý rok i rok 2016 přinesl na Vánoce šílenství kolem limitované edice máslíček na tělo i ruce od Alverde. Dm drogerie tohle prostě umí, obaly maličkých másel jsou vždy jiné a velmi povedené ,ale upřímně jinak složení a účinky jsou pořád dokola na jedno brdo a i když si pokaždé slibuji,že si nové nekoupím, stejně jako většina z Vás té mediální IG masáži neodolám a letím jako poslušná ovečka pro své balení. Letos se mi navíc pohádkové balení zalíbilo natolik, že spousta kamarádek a členů rodiny ode mě jedno balení také dostala , jako doplněk větších vánočních dárečků, přeci jen za 89 Kč no nekupte to ,když je to tak strašně ňuňu roztomiloučké...


Složení je navíc přírodní i když ne zas nějak extra skvostné, prostě Alverde klasika, co bychom také za necelou stovku chtěli.


Balení pro rok 2016 tedy bylo ve znamení pohádek a každé z malých zelených másel neslo vůni vhodnou pro jednu pohádkovou princeznu - Popelka, Sněhurka a Šípková Růženka. Myslím, že tohle je prostě tah k nezaplacení, dejte na to princeznu a i když mi není náct prostě to koupím :)))

Účinky i konzistence jsou u všech másel stejné, tedy hustší krém, který se krásně nanáší a poměrně rychle vstřebává. Takže lze využít nejen na pokožku celého těla,ale i na ruce. Pokožka je po nanesení heboučká, jemná a dokonale vyživená. Rozhodně to není záležitost co by Vás ochránila před mrazem nebo se naopak hodila do letních veder,ale pro běžné použití do kanceláře, doma nebo na večerní promazání pokožky ideální.

Máslo pro Sněhurku voní samozřejmě po sladkých jablíčkách, rozhodně žádné šťavnaté nakyslé jablko,ale spíš jablíčko v karamelu. Po chvilce,ale vůně není cítit vůbec a zbude jen klasické Alverde aroma jako po všech jejích krémech na tělo :/ Takže nic moc.



Popelka voní překvapivě po violce, takže sladká a květinová vůně,která se mi osobně ze všech tří líbí nejvíc. Je taková netradiční a jemná. Ale po pár minutách "vyčichne" a kde nic tu nic.




Jako poslední jsme vyzkoušela variantu Šípková Růženka, těšila jsme se totiž na intenzivní vůni růží, což se ovšem moc nekonalo :/ Spíš taková sladce zatuchlá vůně s kapkou ovoce ....nebo tak něco. Prostě trochu jakoby umělotina...já vám nevím proč neodolám,když už dopředu vím, že mi Alverde tělová mléka tolik nevyhovují...asi jsem ideální reklamo žrout,který neuvěří dokud nevyzkouší. Ale co ještě, že to stojí pár korun a pokožka je aspoň po namazání hezky hydratovaná.



Co bych tedy řekla závěrem? Neurazí ,ale absolutně nenadchne. Jsou na trhu mnohem lepší přírodní krémy na tělo,které pokožku vyživý a dodají mnohem více prospěšných látek a jako bonus provoní. Takže pokud jste stejně jako já už zhýčkané lepší kosmetikou tohle klidně příště nechte na pultech drogerie bez povšimnutí,ale pokud chcete nějaký ten krém pro děti na hraní s dobrým složením, pro Vaše malé princezny nebo prostě nechcete utrácet za kosmetiku větší sumy a malé balení zbožňujete, tak klidně kupte. A já doufám, že další limitku už snad nekoupím :)


 Hodnocení: 4/10


Komentáře

  1. Já jsem tuhle limitku ani nezahlédla, ale u někoho ano a docela mě krémy zaujaly. Ale škoda že ti to nesedlo...protože obaly se jim povedly, já bych hledala něco co mi po namazání aspoň ještě voní a ne hned zmizí, škoda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jako sedne to podle mě hodně lidem co s přírodní kosmetikou začínají nebo nejsou tak zhýčkaní lepšími firmami , dřív mě od nich sedlo skoro všechno :)

      Vymazat
  2. Já si je taky vždycky koupím. :D A pak do prázdných balení dávám třeba vzorky sypkých tvářenek. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ani jsem ji v drogerii nezahlédla :D na poprvé vypadala fajn, no ale nevím jestli mám odvahu ji alespoň vyzkoušet :D

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak pokud máš jiné oblíbence, tak asi netřeba zkoušet, o nic nepřijdeš :)

      Vymazat
  4. "Dejte na to princeznu a prostě to koupím", to mě rozsekalo :-D :-D :-D
    Já statečně odolávám jediným způsobem - jakmile na netu zmerčím, že Alverde vydali limitku másel, nesmím do DMka. Protože Alverde to má vymyšlené. Ví, jak na nás... Princezny jsou prostě podpásovka :-D
    Bebe

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo mé infantilní já prostě miluje panenky, plyšáky ..ale to už by doma děsilo, takže aspoň krém s princeznou :))

      Vymazat
  5. Designově je limitka moc povedená, ovšem služba už je taková průměrná, škoda. V podstatě nelituji že jsem si to nekoupila. I když, za tu cenu to zřejmě odpovídá kvalitě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo naprosto souhlasím. A jsi dobrá že jsi odolala :)

      Vymazat
  6. Této sadičce jsem úspěšně odolala, ale moc ráda si o ní přečtu :).
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šikulka, chválím , že jsi nepodlehla IG masáži :)

      Vymazat
  7. V podstate s tebou suhlasim, ze je to taky priemer, ale zas na druhej strane mne vacsinou telove kremy a mlieka od alverde vobec nevonaju, preto si ich ani nekupujem. Tu mi absolutne sadlo vsetko- vona, konzistencia, dizajn a potesila vyborna cena. Takze ja nelutujem, ze som sa dala zlakat :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě voněl akorát hodně krém s jasmínem tuším, už ho tam nemají ,ale to bylo pošušňání pro nosánek i tělo :) Jinak poslední dobou tedy slabota

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky