Nové tónující balzámy na rty Weleda

O mé lásce za poslední rok k balzámům na rty už asi víte, mám je všude po kabelkách, šuplících, kapsách a já nevím ,kde všude a drtivá většina je čistě přírodních...tedy moment všechny jsou čistě přírodní, doma nemám ani jeden,který by obsahoval ropu a jiné nevhodné látky. Protože skvělých balzámů s dokonalým složením je na trhu opravdu mnoho, takže proč kupovat ty klasické? Nenapadá mě ani jediný důvod...někdo by možná oponoval, že přírodních balzámů je sice hodně,ale většinou jsou bezbarvé. A to už dnes také není pravda, velmi mnoho přírodních značek nabízí kvalitně pigmentované balzámy,které vaše rty ochrání, vyživý a ještě podtrhnou barvu vašich rtů nebo ji zcela změní. Záleží na tom co konkrétně hledáte. A konečně i má oblíbená značka Weleda přišla na trh s absolutní novinkou v podobě tří Tónovacích balzámů na rty. A díky mé dlouhodobé spolupráci mám možnost pro Vás balzámy otestovat, říct Vám co od nich můžete očekávat a zda za to stojí či nikoliv. Doufám tedy, že Vám s výběrem toho pravého pomůžu.



První co mě na balzámech zaujalo je jejich balení. Oproti klasickému Weleda kabátku,který je hodně tradiční a klasický , zde najdeme velmi moderní a svěží obaly,které lákají ke koupi. Tedy alespoň mě absolutně uchvátily, jsou totiž hravé, moderní a opravdu překrásné. Nic přeplácaného, kýčovitého a přesto stále tušíte, že se jedná o čistou přírodní kosmetiku. Za tohle má Weleda jedničku s hvězdičkou a doufám, že v takto krásných obalech bude jen a jen pokračovat.


Po rozdělání krabiček na Vás vykouknout tři tubičky se šroubovacím víčkem, bílé s motivy odpovídající krabičkám. 

V nabídce jsou celkem tři odstíny :

  • Nude
  • Rose
  • Berry Red

Všechny tři mají samozřejmě přírodní složení a liší se jen pigmentací. Všechny obsahují Ricinový olej, Bambucké máslo, Jojobový olej a vosk ze semen Slunečnice. Tyto suroviny se postarají o hydrataci, ochranu, výživu a zjemnění Vašich rtů. Takže se nemusíte bát, že když jsou tónující ,tak již nejsou pečující. Balzámy jsou velmi příjemné na rtech a snadno se aplikují. Žádný z nich nelepí, nevysušuje a nedráždí. Na chuť jsou takové neutrální, nečekejte oslazené balzámy,která já osobně nemám vůbec ráda. Jsou spíše jemné jako rostlinná másla a oleje. Rty sice ochrání,ale v určitě bych je moc nedoporučila do mrazů, tak bych zvolila jinou, hutnější tyčinku,která udělá větší a méně proniknutelnou vrstvu. Za to na podzim,mírnější zimu, jaro i léto jsou podle mě ideální.

Ani jeden z balzámů nezmění barvu rtů násilně, spíše ji podtrhnou, zvýrazní a do-tónují. Proto mě osobně přijdou skvělé na běžné denní nošení, kamkoliv na cesty, kdy třeba i spěcháte nemáte čas kouknout do zrcátka a složitě se přelíčit hodně pigmentovanou rtěnkou či leskem. Tohle totiž zvládnete poslepu :)) U všech podle mě platí to, že stačí maličké množství a dobře rozetřít/promnout rty. Čím víc produktu dáte, tím vznikne méně rovnoměrná vrstva , takže tady platí méně je více. Vzhledem ke složení a jemné pigmentaci bych balzámy doporučila i pro malé nebo mladé slečny. Já sama o sobě vím, že jako malá, jsem mamince záviděla její rtěnky, lesky atd. A vždycky ,když to šlo jsem si nějaké potají půjčila a zmalovala se pomalu od hlavy až k patě. Poté mi rodiče, tety, babičky kupovaly takové ty dětské sady líčidel s názvy "Pro princezny" , které byly možná tak umělé jako modelína a myslím si , že pro děti nic moc vhodného. Proto si myslím, že toto by pro malé princezny bylo stokrát lepší. Navíc se nemusíte stresovat , že bude dítko zmalované jak indián a , že když náhodou pozře kus balzámu, budete muset zjišťovat co v něm je nebo není. U přírodních "malovátek" se bát nemusíte. To samé pro slečny,které by rády do školy nějaké to "patlátko" , protože prostě všechny ostatní holky už svou rtěnku mají , je tohle ideální kompromis. Nic násilného a navíc pečujícího. Takže za mě rozhodně velká podpora takových to kosmetických přírodních "vychytávek" :) A teď už si postupně probereme jednotlivé odstíny, komu je doporučuji a jak na rtech působí. 

Nude balzám ( koupíte zde )



Balení už samo o sobě slibuje nude odstín a níže si můžete prohlédnout i složení.Vyfotila jsem složení pouze u tohoto odstínu, protože se pak téměř vše opakuje. Bližší složení u všech najdete vždy na stránkách eshopu Weleda viz odkazy u nadpisů.


Nude odstín je velmi světlý a přirovnala bych ho trochu k barvě korektoru, proto také odstín Nude , tedy něco ve smyslu nahé rty. Tento balzám bych nedoporučila pro extra bledulky, právě jako jsem například já,protože na nás bude působit maličko nezdravě. Sice rty jen lehce do-tónuje,ale i tak jsou bledší než váš skutečný odstín, což mi bledule opravdu nepotřebujeme :)) Určitě bude slušet slečnám snědším nebo v létě opáleným ženám, kde právě rty jen trochu projasní a zvýší lesk. U tohoto balzámu obzvlášť platí, že maličké množství je mnohem lepší, pokud totiž balzám nepřirozeně navrstvíte budete mít rty opravdu hodně bledé. Za mě tedy ideální pro snědší typy nebo na léto.

Rose balzám ( koupíte zde )


No jo ...to balení...hmmm ta barva a ještě název Rose, to je něco pro mě :) Balzám je něžný jak z venku tak uvnitř. Barvička je světloučce růžová a dodá i krásný jemný lesk. Opět stačí malinké množství. Rty zesvětlí,ale zároveň zbarví do pastelově růžové. Tady už se hodí pro všechny typy pleti, teď v zimě jen lehce dotónuje a k výrazněji nalíčeným očím je to nádhera. Pro malé slečny je tohle podle mě nejlepší výběr odstínu a pro jemné typy taktéž. Na léto bude úplně úchvatný, protože představa opálené pokožky a k tomu jemně růžových rtů, to je prostě esence léta.

Berry red balzám ( koupíte zde )


Tohle je můj absolutní favorit právě v tomto období, nejlepší odstín pro bledulky a podle mě i zrzky. Krásně jemně zbarví rty do přirozené, šťavnaté a ovocné barvičky s tóny ostružin. Nic násilného,ale přesto působíte nalíčeně a sexy. Ze všech tří je odstín i lesk nejvýraznější,ale stále ne jako lesky na rty. Odstín bych tedy nevolila třeba pro úplně maličké princezny,ale pro starší slečny klidně. Kdybych si za sebe jako bledulku měla vybrat pouze jeden z těchto tří balzámů rozhodně sáhnu po tomto a vřele doporučuji.


Všechny odstíny vidíte na fotce níže. Nechala jsem je ve větší vrstvě, aby byla barvička znát, takže i když se takto jeví jako poměrně dost pigmentované, při rozetření jsou opravdu hodně, hodně jemné.


O balzámech si můžete přečíst víc ve speciálně Weledou vytvořených stránkách, kde se můžete zúčastnit i soutěže o tyhle přírodní barvičky.
Stránky mají krásné heslo:

Moje Weleda. Moje krása. 

A podporují přirozenou krásu , protože tak nám to všem sluší nejvíc :) A tohle se mi moc líbí , takže doufám, že jsem Vám pomohla zorientovat se a vybrat ten nejlepší odstín právě pro vás.


Komentáře

  1. Jani, taky bych řekla, že vůbec není třeba pro nanášení balzámků zrcátko - i když u jejich popisku byla tuším aplikace před zrcadlem pro jistotu doporučovaná.

    Jo a skvělá myšlenka - doporučit balzámky i pro malé slečny :-)

    A shodneme se i v oblíbenci - taky mi nejvíc padla do oka poslední varianta ;-)

    Bebe

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě právě přijde, že pokud mají balzámy tyhle tvary / aplikátory moc zrcátko potřeba není, to u kelímků určitě, jako třeba u toho lip magic Tony Moly musím mít zrcátko vždy při sobě, párkrát už se mi stalo, že jsem "poslepu" někde přetáhla.

      Vymazat
  2. Milá Jani, perfektní článek a moc hezké nápadité fotky, super nápad s pastelkami.;) Balzámy mě taky hned zaujaly a nemůžu se dočkat, až je vyzkouším, hlavně dva výraznější odstíny. Letos má Weleda přijít ještě s dalšími novinkami, tak se těším už teď. Obaly těchto balzámů jsou vážně pecka! Měj se krásně, Veronika. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veru ty jsi na mě hodná :) děkuji za milá slova. Jojo prý budou nějaké dětské noviny tak se moc těším, někde jsme zahlídla , že by měly mít nápadité obaly :)

      Vymazat
  3. Souhlasím, že obaly se jim opravdu náramně povedly! Nejvíc mě asi zaujal odstín rose :)

    Sladká soutěž o tělové suflé Soaphoria

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rose si hodně užiji na léto a rozhodně pokud do té doby nespotřebuji pojedou se mnou i na dovču :)

      Vymazat
  4. Obaly jsou příjemně pěkné :) Mě zase nejvíce zaujal právě rose odstín :)

    OdpovědětVymazat
  5. Obaly jsou pěkné, ale aplikátor by mi osobně moc nevyhovoval. Ale je dobře, že i trh s přírodní kosmetikou se rozrůstá velmi rychlým tempem :)

    Můj blog: Cosmokočka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já tyhle aplikátory také nepovažuji za top,ale nevadí mi. Nejvíc mi u tónovacích vadí když jsou v kelímcích to mě bere vždycky běs :)

      Vymazat
  6. Já jsem s nimy naprosto spokojená až tedy na tu parfemaci :( ta mi dosti vadí. Sice taky nemám ráda ty brutálně přeslazené balzámy, ale zvolila bych spíše sladší ovocnější vůni. Jinak můj nejoblíbenější je Berry red :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám poslední dobou stále rýmu, takže utlumené čichové buňky,ale parfemace mi přijde neutrální a nevadí.

      Vymazat
  7. Skvelá recenzia, ten odtieň Berry Red by som hneď brala :). Weleda sa s tými balzamami veľmi pekne vyhrala. Dufám, že to značí, že budú od nich aj ďalšie nové produkty :).

    Girl Goes Bio

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také se těším na nové kousky a doufám, že budou stát za to :)

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky