Maska Lee Stafford pro lepší růst vlasů

Jakmile je na něčem napsáno pro rychlejší růst vlasů objeví se mi na obličeji můj ironický výraz smíšený s pohrdáním jak tomuhle někdo může věřit ...No a pak se přistihnu jak po menší youtube masáži stojím u pokladny Profimed a kupuji jednu takovou masku domů...aneb pokud nezkusím tak asi neuvěřím...No jo no. Ale zase na mou obhajobu - zrovna mi došly všechny masky na vlasy a bylo potřeba stejně nějakou koupit a tak proč ne tuhle. Navíc je taková unisex a vhodná tedy i pro přítele.

Tahle zázračná maska, jak jí říkají na profi webu , je určená pro vlasy,které nikdy nedorostou. Má totiž podporovat zdravý růst vlasů, hydratovat a to vše díky rostlinným proteinům. Maska proniká do hloubky vlasů a zanechá je dokonale vyživené a navíc upravuje pH vlasové pokožky.

Upřímně asi všichni tušíme, že maska na vlasy jaksi nemůže moc dobře ovlivnit růst vlasů.Růst vlasů máme jedna dán geneticky, dále ovlivněn hormony, stravou a zdravotním stavem. Pak až maličké procento ovlivní šampony, kondicionéry a masky, ty tedy jen doladí případné drobnosti. 


Já osobně problém s vypadáváním nebo růstem vlasů nemám, přítel má geneticky dány jemnější a méně husté vlasy, takže pro něj kupuji šampony ideálně na citlivou pokožku s lupy, dále sem tam vodičky nebo masky na padání vlasů. Tyhle vodičky a "serepetičky" všeobecně totiž zpevňují vlasy a ty poté vypadají odolnější, hustší atd. Proto jsem si i odůvodnila nákup téhle masky :))

Maska by se tedy měla používat jako mezikrok , tedy ze stejné řady použít nejprve šampon, poté masku a jako poslední kondicionér. Takto jsem ji nepoužívala , takže chápu že o nějaké to procento mám horší účinnost. Ale já i přítel používáme kvalitní vlasovou kosmetiku přesně na míru našim potřebám, takže se mi nechtělo měnit něco co se nám už dlouho osvědčilo a zakoupila jsem tedy jen samotnou masku.

Maska se může používat několika způsoby :

  • Klasicky 4 cm od hlavy  vetřít do délek vlasů, nechat 5 -30 minut působit a poté opláchnout
  • Vmasírovat i do pokožky hlavy, nechat 5-30 minut , opláchnout
  • Vmásírovat pidi množství do konců umytých a ručníkem vysušených vlasů a použít jako bezoplachovou kúru
Nejprve se tedy doporučuje masku používat při každém mytí, poté už jako udržovací kúru jednou týdne. Kdybych takto dodržovala i pro sebe , mám 200 ml spotřebovaných asi za dva týdny maximálně. Takže jsem si dávala ob mytí. Přítelovi jsem aplikovala prvních 14 dní po každém mytí, jemu stačí pidi množství a vždy jsem vmasírovala i k vlasové pokožce.


Maska voní příjemně, neutrálně, nic extra holčičího a sladkého, takže bez problémů mohou v tomto ohledu používat i naše drahé polovičky. Navíc vůni jsem z vlasů příliš necítila. Maska neštípe, nepálí a nedráždí ani citlivou pokožku hlavu se sklonem k lupům. Po umytí jsou přítelovi jemné vlasy jakoby pevnější a nadýchanější. U mích dlouhých, melírovaných a hustých vlasů není efekt žádný, vlasy se víc nelesknou, nemají větší objem a celkově jsem si u nich absolutně žádné změny jak k lepšímu nebo k horšímu nevšimla. Jediné co je u mě velké mínus vlasy se mi strašně špatně rozčesávají! Takže rozhodně nedoporučuji pro zesvětlený a delší vlasy. Já tedy masku přestala používat a nechala jsem ji jen příteli. Musím uznat , že vlasy byly příjemné a překvapilo , že i když se produkt aplikoval k pokožce ,nebyly poté vlasy dřív mastnější apod. Co se týče efektu menšího vypadávají nebo rychlejšího růstu, tak to nám ani jednomu nepřišlo. 


Takže,když si to shrnu komu bych masku doporučila - jako fajn kúru pro dámy i muže,kteří mají jemnější vlásky, klidně bez problémů i pro mastící se vlasy. Rozhodně pro majitelky kratších a ideálně ne zesvětlených vlasů. Pokud máte vlasy hodně suché tak na tuhle masku také zapomeňte. 


Shrnutí:
Plusy:
+ nemastí ani při použití přímo na vlasovou pokožku
+ jemně voní
+ jemné vlasy vypadají silnější a jsou poměrně nadýchané
+ nedráždí

Mínusy:
- nevšimla jsem se zázračného efektu ani u mě ani u přítele
- není zrovna nejlevnější a při doporučovaném používání se kúra značně prodraží
- není vhodný pro suché vlasy
- delší vlasy se po ní špatně rozčesávají

Hodnocení: 5/10

Komentáře

  1. Myslím si že vitamínové doplňky jsou asi lepší volba. Já už jsem vyzkoušela tolik různých masek a péčí pro lepší růst. Ve výsledku jsem stejně vždycky skončila u biotinu a masek z kokosového oleje.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo vitamínové doplňky podle mě mají smysl,když má člověk třeba problémy s vlásky.

      Vymazat
  2. práve včera som na túto značku pozerala, a čudovala som sa prečo je taká drahšia,ale vidím, že asi preto, že má mať takéto účinky...možno uvidíte s priateľom výsledky až časom :) i keď tiež si myslím, že jedna maska neurobí zázraky :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Časem ani ne, už jí znovu nekoupím, nějak mě to prostě nenadchlo. Jsou podle mě lepší masky. Přesně jak píšeš jedna maska nic nevyřeší :)

      Vymazat
  3. Já z této značky sice vyzkoušela suchý šampon a za mě naprostý propadák, s tím že se mi udělali lupy a vlasy byli stále mastné. Takže od této značky už nic nechci :D
    Soutěž o pečující produkty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já měla myslím suchý šampon asi ve vzorku, nepřipadal mi špatný,ale zbytečně myslím drahý a efekt podobný jako běžné z drogerie

      Vymazat
  4. tak ta mě spíše neláká, značku se musím přiznat, že ani neznám :D

    Můj blog: Cosmokočka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ona je známá asi hlavně díky profimedu jinak moc ani ne , jinde jsem jí asi neviděla.

      Vymazat
  5. Já ni koukala, takže ti děkuji za skvělou a přínosnou recenzi! A se svými dlouhými odbarvenými vlasy zkusím spíš něco jiného :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě seženeš lepší a moc nedoporučuji ani jejich kokos řadu,na tu bude recenze již brzy.

      Vymazat
  6. Kdysi jsem ji měla. Krásně voněla a dělala mi lesklé vlasy, ale to bylo vše. Na růst mi moc nepomohla, navíc obsahuje silikony, které já nerada. Dneska používám šampon na růst vlasů od YR a vitamíny z dmka a vlasy mi rostou mnohem rychleji:)
    Sim in the Bubblegum

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jakou řadu používáš od YR ?Děkuji, asi vyzkouším

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky