Květová voda - Lipový květ

Miluji květové vody a tonika, jsou součástí mojí ranní i večerní rutiny a během léta pokud jsou ve spreji i mojí kabelky :) Dnes si představíme další květovou vodu od Soaphoria,kterou jsem si zakoupila v nově otevřeném obchůdku/stánku na Černém mostě, který tato značka otevřela. Koupila jsem si ji někdy před Vánoci a nyní se podíváme jak jsme s ní byla spokojená.

Balení je opět krásné,skleněné a takové starodávné jak jsme od této přírodní značky dlouhodobě zvyklé. Na jednu stranu krása,ale na druhou stranu nepraktické a těžké. Objem je jen 50 ml a máte jí při pravidelnějším používání spotřebovanou za chvilinku. 

Voda z lipových květů má mít obsah vitamínů B, E i C a tedy je nabitá antioxidanty, takže stres už si s vaší pletí zahrávat nebude. Má mí léčivé účinky na popáleniny, odřeniny a dokonce i jako obklad na pohmožděniny, při tomto množství a ceně bych tedy jako obklad určitě nepoužívala, to by mi asi brzy zruinovalo peněženku! Má okamžitě zklidnit jakékoliv podráždění pokožky, vhodná pro suchou, zralou a citlivou. Má i pěkně rozjasnit.


Upřímně od tonik a květových vod nikdy nemůžeme čekat zázraky, jsou to jen vody, které krásně dočistí, hydratují a pomáhají lépe proniknout účinným látkám do pokožky. Mohou osvěžit, zklidnit i rozjasnit,ale nějak víc ne. Takže jsme byla zvědavá na tento druh.

Voda příjemně voní, ale opravdu jemně po lipovém květu,. Jako všechny květové vody, nejedná se o extra voňavou umělou záležitost. Což mi vyhovuje, jsou dny kdy nemám náladu na nic moc voňavého a naopak uvítám jemnou péči. To samé platí třeba pro děti, tam může být někdy silné bylinné aroma na závadu.


Voda nedráždí a to ani při použití na rty a kolem očí. Hezky dočistí a pokožky zjemní i rozjasní. Nic víc však nečekejte, výrazně nezklidňuje a ani jiného většího efektu jsem si nevšimla. Je pravda, že po použití 50 ml za pár dní ani velké efekty nastat nemohou. Každopádně jako zpestření mé denní rutiny fajn. Jako stálá péče nikoliv, znám účinnější a lepší tonika či vody za mnohem přijatelnější cenu. Není to asi produkt,který by se mi vryl do paměti a musela jsme si ho koupit znovu. Nic co nadchne,ale ani nic co by mé pleti uškodilo. Prostě pokud pleťové vody rády střídáte klidně kupte i tuto , budete spokojené a příště zas můžete zkusit třeba Okurkovou.


Shrnutí:
Plusy:
+ krásné balení
+ jemná přírodní vůně
+ složení
+ trochu rozjasňuje a zjemňuje pleť
+ vhodná i pro péči kolem očí a suchou pokožku

Mínusy:
- cena 
- malé množství
- těžší obal

Hodnocení: 6/10 

Komentáře

  1. Anonymní2/08/2017

    Já mám teď na cestě jasmínovou, tak jsem na ni zvědavá :-) vím, že jsi s ní byla spokojená. Škoda jen toho pidi balení, to budu mít tak na 14 dní :-). Obecně s jakou pleťovou vodou si byla asi nespokojenější?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasmínovou jsem asi ještě neměla..ale teď nevím už jsem v tom ztrácím, mám obří spotřebu :)) Nejradši mám stále pleťovou vodu od Bioaroma a pak teď mám doma ty od Martina Gebhardt ( snad to píšu dobře ) a ty jsou taky úžasné. Tyhle Soaphoria jsou fajn jako změna,ale top nejsou

      Vymazat
    2. Anonymní2/21/2017

      Děkuji. Budeš na ně mít také recenzi? Teda jestli blbě nekoukám a už nebyla :-).

      Vymazat
    3. Recenze bude určitě do dvou týdnů na blogu , teď jsem totiž komplet spotřebovala jednu verzi a už jsme v polovině druhé :)

      Vymazat
  2. Je bohužel pravda, že tyhle květové vody nevydrží dlouho... Ale když mě tak strašně baví! Nejraději bych je koupila všechny, vyskládala je na polici pod zrcadlem a omývala se s nimi od hlavy k patě 3x denně :-D Úplně nejvíc mi asi voněla slaměnka. To byl vyloženě balzám na nosík. A nejúčinnější byla chrpa. Na opuchlé oči :-)
    Bebe

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsi na tom stejně jako já, je to taková mánie :D Ale oni voní opravdu jemně, takže by mě asi za chvilku omrzely. Takže vždy koupím jen jednu dvě a delší dobu pauza. Teď jsem neodolala a pořídila ty dvě nové od Mylo :)

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky