Květ pomeranče od Navia

Dnes si opět představíme květovou vodu, tentokrát,ale ne od Soaphoria,ale z dílny paní Martiny ,která vyrábí přírodní kosmetiku na Slovensku pod značkou Navia. Je to jedna z novějších značek na mém oblíbeném eshopu Krásná každý den, kde si pravidelně objednávám už nějaký ten měsíc a navíc samozřejmě s Míšou i spolupracuji na testování kosmetiky. Tak trochu se přiznám, že při mé paměti už si nevybavím jestli jsem si právě tuhle vodu pořídila já sama nebo jsem jí dostala na testování, balíčky z eshopu vždy spojujeme , něco mi přihodí Míša a něco si koupím, protože se mi většina značek co nabízí velmi osvědčila a kupuji je nejen sobě, stále dokola,ale hlavně i nejbližším :) Tudíž se dopředu omlouvám, že zde nenajdete popisek zda je to produkt k testování nebo mnou zakoupený, už si to totiž moc nepamatuji. Ale upřímně je to podle mě celkem fuk. Kdo mě čte dlouho ví, že vždy napíši co si myslím bez ohledu na to ,kdo produkt koupil...což je vám asi hodně jasné z poslední sponzorované recenze .. tam ze mě asi firma nadšená nebude,ale prostě blog píši pro vás a pro mě, ne pro firmy, takže konec okecávání a jdeme na recenzi téhle nádherně balené Květové vody s vůní Pomerančového květu. 


Květ pomeranče je vodička vhodná pro všechny typy pleti, převážně pro pleť alergickou, podrážděnou a citlivou. Má omlazující efekt a je tak jemná , že se může použít i pro miminka. Navíc se jedná Bio hydrolát se 100% přírodním složením bez alkoholu, takže žádné vysušování nehrozí. Tím, že neobsahuje alkohol a jedná se o jednou květovou vodu, je nutné skladovat lahvičku do teploty 25°C ideálně v temnu. Proto i samotná lahvička je z tmavého skla, aby byl samotný produkt co nejlépe chráněn před zkázou.



Objem je 30 ml, takže opravdu maličká vodička s rozprašovačem. Používá se tedy nastříkáním buď rovnou na pleť pro zlepšení hydratace a osvěžení nebo klasicky na tamponek pro dočištění. Sprej bohužel není dostatečně jemný, takže při použití rovnou na obličej vás sprška trochu překvapí a obličej je trochu vlhčí, takže tuto aplikaci za mě nedoporučuji. To jsou lepší jemnější spreje,jakoby mlhy. Ale při aplikaci na vatový tampon je to o mnoho lepší, stačí jedno dvě pumpnutí a je dostatečně navlhčený. Bohužel je vám asi jasné, že spotřeba při pravidelném používání je závratně rychlá :/ To už je trochu nevýhoda těchto maličkých balení.


Balení je tedy opravdu krásné, hodí se i na cesty právě pro svou malou velikost. Vůně je osvěžující,květinová a překvapivě dost silná, na to, že třeba Soaphoria jsou jemné ,tohle mě hodně překvapilo. Vodu jsem používala především po odlíčení na již vodou opláchnutí obličej nebo také před aplikací olejů na pokožku. Bohužel však musím poznamenat, že květ pomeranče asi pro mě nebude to pravé a občas mě obličej po aplikaci trošinku poštipoval :/ Nevím zda je voda na mě silnější nebo mi vyloženě vadí květ pomeranče :/

Takže za mě na alergickou a hodně citlivou pleť tedy s opatrností. Vodu jsem tedy po pár použití předala sestře, která má pleť smíšenou a nemá ani trochu citlivou. Ta je s vodou spokojená, nemá žádné negativní pocity,jen je na ní prý trochu moc voňavá. Jinak hezky pleť dočišťuje a zjemňuje. 


Za mě tedy tahle vodička úplně neprošla,ale jak vidíte reaktivnost pleti je hodně rozdílná , takže pokud nemáte pokožku citlivější klidně vyzkoušejte. Já raději zůstanu u vodiček Soaphoria ,kde se mi zatím toto nestalo u žádné.

Shrnutí:
Plusy:
+ krásná vůně
+ přírodní složení
+ bez alkoholu
+ moc povedený obal

 Mínusy:
- extra citlivou pleť může lehce dráždit
- sprej není dostatečně jemný, je tedy lepší použití na tamponek

Hodnocení: 5/10

Komentáře

  1. Navia má skvělé produkty! Máš krásné fotky!
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
  2. A přesně proto Tvůj blog ráda čtu, Jani - že napíšeš "na plnou hubu", jak to je :-) Osobně si myslím, že pokud Ti firma posílá cokoli na recenzování, tak musí zkrátka počítat s jakýmkoli výsledkem - už z logiky věci přece nemůže všechno sedět všem, ne?

    S tou závratnou spotřebou musím bohužel souhlasit... Ale to třeba i u Soaphoria vodiček. Kdyby byly balení větší, vůbec bych neprotestovala :-) to poštipkování je nepříjemné, ale aspoň že sestře vyhovuje. Taky to tak dělám - když mi něco nevyhovuje, zkusím kosmetiku poslat dál a kolikrát se stane, že příjemce je nadšený a ještě si dokoupí nášup :-D

    Bebe

    OdpovědětVymazat
  3. Květinové vody mám moc ráda, ale od značky Navia jsem ještě žádnou nevyzkoušela. Na e-shopu, který zmiňuješ, mě moc zaujala ta citronová, takže až budu objednávat, schválně ji zkusím. ;) Ale 30ml je tedy opravdu málo, to je tak možná na 14dní? :/

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem nějaká nemožná v používání těhle vodiček, asi by u mě nenašla využití, nicméně lákavé to je :) škoda jen malého balení, ale zase v rámci malé životnosti je to asi dobře

    Můj blog: Cosmokočka

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky