Colgate Max White pasta + speciální bělící pero

Testování zubní pasty a Bělícího pera Colgate , proběhlo na víc stránkách ,takže už jste asi nějaké ty recenze přečetly a  po víc jak měsíci přináším také své zkušenosti. V posledním půl roce jsem na víc vyzkoušela víc bělících past, takže dokážu dost dobře porovnat jak si na tom zrovna Colaget Max White stojí,ale samozřejmě nejvíc mě zajímalo testování Bělícího pera. Spolu se mnou testovala také moje sestra a přítel, takže budete mít pohled víc lidí najednou.


Předem musím ohromně pochválit zastoupení Colgate, protože balíčky teda umí posílat...přišla mi domů obří krabice převázaná červenou big mašlí a uvnitř vše úhledně srovnané spolu s drobnostmi navíc jako je polštářek, zrcátko, kelímek a letáčky, ty jak víte jsem dala do soutěže a už jsou u jedné z Vás.



Hlavní co mě i vás asi zajímá je Kartáček Colgate Max White s integrovaným bělícím perem, které slibuje dosáhnout oslnivě bílého úsměvu až o tři odstíny za cca tři týdny.  V balení najdete tedy samotný kartáček a vedle "zásuvnou" část, kde je bělící náplň a samotné pero,které poté pohodlně skryjete do rukojeti kartáčku. Takže je to i takové praktické na cesty.




Jak je na fotce dobře patrné samotný kartáček je poměrně dlouhý a celkově dost velký, štětinky jsou tvrdé a rozhodně se nejedná o soft kartáček, na který jsem standardně zvyklá. Štětinky jsou různě vysoké a tvarované, což má mít za následek lepší bělící / čistící efekt. O tomhle se profesionálové trochu přou - někdo tvrdí , že nejlépe vyčistí kartáček se stejně dlouhými a jemnými štětinkami, jiní tvrdí, že extra Soft moc dobře nečistí a někdo zas nedá dopustit na různě dlouhé štětinky. Takže normální smrtelník z toho moc moudrý být nemůže. Já si osobně myslím, že nejvíc záleží na technice jakou používáte a jak často a dlouhou zoubky čistíte. A vše ostatní už je jen detail,který  vyhovuje každému jinak. Mě osobně nevyhovují úplně ty nejjemnější softíky,ale ani tohle zrovna není ono :/ Kartáček je na můj vkus do úst trochu moc obří, špatně se mi s ním čistí úplně zadní stoličky a štětinky jsou opravdu dost tvrdé. Co,ale musím uznat je, že mám pocit opravdu dobře vyčištěných zubů,ale spíš je to takové to psychické,že když víc cítíte "drhnutí" tím víc máte pocit , že je práce odvedená dobře. Takže za mě by kartáček měl být menší a s jemnějšími štětinkami. Co ovšem kvituji pozitivně je tvar kartáčku,který se dobře drží a líbí se mi i "pogumovaný" prostor na palec.


Samotné bělící pero se používá až po vyčistění zoubků zubní pastou Max White , po vypláchnutí dutiny ústní vodou ze stejné řady. Poté povrch zubů přejedete gumovou částí ,kde ze středu po vymáčknutí "vyjede" obsah s bělícími složkami. Konzistence bělícího gelu je hodně lepkavá, vazká, hustá...což je dobře , protože při potření zubů nebude stékat,ale já osobně mám trochu problém na-aplikovat gel dostatečně rovnoměrně a i tak z některých míst sklouzne, přijde mi , že gel málo přilne. I gumová část je hodně tvrdá a samotnou aplikaci moc neusnadňuje. Za mě je tedy konzistence i samotná aplikace trochu mínusem. Možná kdyby se jednalo o něco řidšího co by rychle na zubech zaschlo..no nevím, takhle toho člověk stejně většinu sní. A i když chuť není nikterak ošklivá, asi to není ten správný účel.



Nejdůležitější jsou ovšem účinky, takže gel se má aplikovat 2 x denně,ale upřímně na zubech je to chvilku vidět a vypadá to divně, takže jsme se všichni tři testující shodli, že na večer vždy,ale na den jen ,když jsme první hodinku po doma. Samozřejmě pití a jídlo gel nevydrží. Takže to chce tak hodinku po aplikaci vydržet nic moc nepít aby mohl být účinek lepší. Všichni tři hodnotíme aplikaci, příjemnost a funkčnost spíše negativně, na tom jsme se dost shodli.

Bělící efekt není o tolik větší než při pravidelném čistění bělící pastami 2-3x denně. Zuby jsou ,ale víc rozzářené a lesklejší, to zase ano. Že bychom si všimli nějakého výrazného vybělení až o tři odstíny to rozhodně ne. Upřímně vzhledem k nepohodlné aplikaci tohle náš favorit nebude. Nevyhovuje ani samotný kartáček,takže sama o sobě bych bohužel nekoupila. Radši bych připlatila za profesionální bělení nebo vyzkoušela jiné metody. Ano nějaký efekt to má,ale nepřesvědčilo nás to.

Hodnocení pera: 4-5/10


Dále se podíváme na samotnou zubní pastu Max White. Tady je to pro mě jiné kafčo, pasta má pěkné balení a velmi příjemnou chuť. Není ani příliš ostrá, palčivá, větrová a já nevím jaká ještě a přesto hezky zoubky prosvětluje. Efekt mi dokonce přijde hodně podobný pastě s černým uhlím, nevidím v nich velký rozdíl,ale tahle má mnohem lepší chuť. Všem nám vyhovuje, nedráždí, neolupuje se mi po ní sliznice v ústech a navíc zoubky projasňuje a hezky čistí. Určitě patří k těm nejlepších v drogériích a rozhodně všichni tři doporučuje vyzkoušet. Není sice lepší než GUM pasta,ale za drogérii rozhodně ano.

Hodnocení: 8/10


A na závěr tu máme ústní vodu opět ze stejné řady. Na chuť je zvláštní, ani ne moc ostrá,ale ani extra jemná. Prostě průměr, nevšimla jsem si , že by nějak urychlovala bělící účinek nebo byla něčím výjimečná než jiné ústní vody :/ Mě osobně nejvíc vyhovují čistě přírodní rostlinné vody, takže asi jí ani hodnotit nemohu. Prostě klasická běžná ústní voda, přítel má zase radši silnější ústní vody nebo protizánětlivé. Takže na tu asi nějak speciální názor nemáme,bohužel :/


Doufám, že jsem Vám trochu pomohla s výběrem zda koupit či nikoliv, omlouvám se, že zázračné bělení se nekonalo...ale tak asi to všichni tak trochu čekáme , že kdyby něco tak super účinného na doma existovalo asi bychom už nepotřebovali profesionální bělení ..no nic každopádně sem s tipy na jiné bělící sady,, sety, pasty apod. Vyzkoušet se má všechno ne?:)

Komentáře

  1. No ten kartáček bych si nekoupila, nemám ráda tvrdé kartáčky jsem zvyklá na jemné :) Tu pastu jsem jednou měla nebo aspoň této podobnou a s ní jsem byla spokojená, pěkně vyčistila. :) Ústní vodu používám jen Listerine. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak jsem ráda, že to s pastou vidíme stejně :)

      Vymazat
  2. Když jsem zahlédla reklamu na Colgate kartáček s bělicím perem poprvé, napadlo mě jediné - to je zas reklamní kravina :-D
    Zajedno bych si nedokázala pořádně vyčistit zuby velkým tvrdým kartáčkem a skončila bych s odranými dásněmi. A za další - bělicí pero? Ale no tak... Blbost. Souhlasím s Tebou, Jani - když si člověk pravidelně čistí zuby 2-3x denně, bude výsledek víceméně stejný. A vyjde ho to nesrovnatelně levněji. Kdyby cokoli z toho opravdu fungovalo, pak by zubaři vyškrtli bělení zubů z ceníku. Stejně jako by obezitolog asi neměl z čeho žít, kdyby byla reklama na milion hubnoucích novinek byť jen z 1% pravdivá :-)
    Bebe

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale reklamu mají super :) ta mě baví, to má člověk chuť si hned jít koupit. Dobře natočená. Já když se mi Colgate ozval s testováním byla jsem hned pro , poslední dobou hodně testuji jiné a nové pasty, a pořád tak trochu hledám tu zázračnou pastu, to je jasné, naděje umírá poslední :D I když mozek se potutelně směje. To je přesně jak s hubnoucíma pilulkama, stejně jednou za čas koupím tabletky chromu nebo něco takového , že nebudu mít tolik chuť na sladké..no a pak to končí v koši a já s koblihou v puse :D P.S. : musím se konečně naučit psát pochvalné recenze na všechno , s tímhle stylem mi pošťák už bude nosit jen mnou zaplacené balíčky :D Když já tak ráda píšu/říkám vše tak jak je..proto mě asi občas chtějí uškrtit i kolegové :)

      Vymazat
    2. Mě v ní asi baví jen ta rudá rtěnka, jestli je to teda ono :-D

      A opovaž se psát pochvalné recenze na všechno! Piš tak, jak doteď. A kdyby pošťák protestoval, tak Ti něco pošlu já :-D

      Bebe

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky