Catrice camouflage aneb top korektor

Je tu snad ještě někdo kdo nezná tyhle tekuté Catrice korektory ,které jsou většinou v drogerii vyprodané? Asi ne..taky jsem si dlouho říkala ,zda má cenu o těchto korektorech vůbec psát recenzi. Ale zas na druhou stranu jsou součástí mojí dekorativní rutiny takže by tu článek neměl chybět. Celkově už mám doma od každého odstínu třetí balení, jelikož korektory já spotřebovávám jak na běžícím pásu..no jo když vlastníte tmavé kruhy i když jste vyspaná jak Šípková Růženka nic jiného vám nezbude.

Catrice má v nabídce hned dva odstíny 01 a 02. Odstín jedna je klasicky velmi světlý odstín s neutrálním podtónem a dvojka je trošičku tmavší barvička s tónem do-žluta, což maskuje kruhy o moc lépe a jednička zase lépe rozjasňuje. Já míchám oba odstíny, nejprve kruhy pod makeupem zamaskuji 02 , dám makeup a poté ještě rozjasním 01.


Oba dva korektory mají podle mě i krásné jednoduché balení, které i něco vydrží, je bytelné a nikdy se mi nestalo, že by mi třeba naprasklo víčko apod.


Již po otevření cítíte poměrně silnou parfemaci což je jeden z největších a nejdiskutovanějších mínusů těchto korektorů. Někoho totiž jejich vůně dráždí a poté i slzí oči. Mě osobně v 99% nevadí,když mám však oči podrážděné nemohu je použít. Myslím si, že je ohromná hloupost parfemovat takto silně právě korektory ,které jsou na použití pod oči.

Co se týče krytí je rozhodně vysoké a dá se i vrstvit. Korektory téměř nezalézají do vrásek, ale i tak bych je úplně nedoporučila na pleť extra suchou nebo hodně zralou s výraznějšími vráskami, tam jsou podle mě lepší jiné. Mě osobně ,ale hodně vyhovují. Výdrž je téměř celý den, lze použít na makeup i pod něj. Na obale píší, že se jedná o vodě-odolný přípravek, no nevyzkoušela jsem,ale odlíčit jdou jednoduše tak o tom trochu pochybuji i když je pravda , že i v létě v hodně velkých vedrech drží poměrně dobře.

Na zapracování mi více vyhovují prsty nebo houbička, štětec mi na tento druh korektoru tolik nevyhovuje.


Shrnutí:
Plusy:
+ krásné balení
+ cena
+ vysoké krytí
+ velmi dobrá výdrž
+ dobře se s ním pracuje
+ ideální na kruhy pod očima

Mínusy:
- zbytečně silná parfemace,která může dráždit
- není až tak ideální na pupínky

Hodnocení: 10/10

Komentáře

  1. Já jsem asi jediná co ho sice zná, ale ještě ho nekoupila :D první musím dojet zásoby, ale hodil by se mi na kruhy pod očima :))
    Giveaway Saloos

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak zas tábor Catrice korektorů se dělí přesně na dva buď vyhovuje nebo je proklínám, tak třeba si o nic nepřišla :)

      Vymazat
  2. Já mám ten žlutý odstín a používám jej na kruhy pod očima. Na pupínky mi nesedí, zas jako nejlepší bych jej nepopsala. Je dobrý to jo, ale má své mouchy a mám lepší. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na pupínky není tj. pravda, na to jsem se i zapomněla v recenzi zaměřit,ale já moc na akné netrpím, takže všechny korektory ve své sbírce používám na zakrytí těch děsných kruhů pod očima :D A jaké bys doporučila ty ? Ať po nich když tak juknu

      Vymazat
  3. Tenhle korektor je bezvadný, akorát jsem si ho koupila v odstínu 01 a je na mně šíleně růžový, jako viditelně mi dělá růžové fleky pod očima a také je dost světlý. I tak ho ale občas použiji v malém množství a už asi půl roku se chystám koupit si tu dvojku. Ale jak píšeš, všude kam přijdu, je stále vyprodaný :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na mě vůbec nádech dorůžova nemá, spíše neutrální :/ Tak možná potřebuješ vyloženě věci do žlutého podtónu ,, já teď testuji od Bourjois a taky nevypadá špatně jen zalézá do vrásek bohužel a to docela hodně

      Vymazat
  4. Já už mám kůži kolem očí trochu vrásčitou, takže když ho nanesu moc a zapudruji, vrásky zvýrazní. Jinak je ale super, já ho používám na celé oční víčko až k obočí, pak přepudruju Alverde sypkým pudrem a až na to nanáším bázi pod oční stíny a stíny. Prodlouží mi takhle výdrž stínů o 2-3 hodiny. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo to taky občas dělám, dobře na tom drží. Taky u se mi sem tam vrásky začínají tvořit takže brzy započne nové hledání :)

      Vymazat
  5. mne tiež vyhovuje na aplikáciu viac hubka ako štetec...ale ja ho používam presne iba na tie pupienky :) inak používam ľahší korektor, pretože tento mi príde príliš hustý :) ale vidno, že každý si nájde ten svoj spôsob používania :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A jaký korektor by jsi mi prosím doporučila? Mě právě na mé obří kruhy vyhovuje něco hutnějšího co fakt hodně kryje,ale na léto když jsem trošku opálená mohu použít i něco jemnějšího, tak sem s tipy :)

      Vymazat
  6. Já jsem z něj nadšená, ale v létě přece jen používám jiné korektory, v teple je na mě moc hutný. :) Jinak v poslední době objednávám téměř výhradně na internetu, ať do drogerie přijdu kdykoli, vždycky jsou vyprodané... Na tom zásobování by mohli trošku zapracovat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ho zatím vždy ještě ulovila v drogerii , asi u nás není tak ještě tak profláknutý :)))

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky