Yope přírodní mýdla a mýdlo do kuchyně

Před Vánoci jsem si udělala radost nákupem přírodních mýdel na ruce od zajímavé značky Yope, které jsem si všimla na eshopu Econea. Velmi mě zaujaly hravé a designové obaly půllitrových mýdel na ruce a hned jsem je musela prozkoumat blíž. Veškerá kosmetika Yope je přírodního složení a důrazem na kvalitu a šetrnost produktů k pokožce, což jakožto ekzematik dost oceňuji. V nabídce mají speciální kuchyňská mýdla,která mě zaujala jako první, poté mýdla klasická do koupelny a ještě nově i tělová mléka. Ty musím taky co nejdřív vyzkoušet :)

Všechna mýdla jsou balena do krásných obalů s originálním zvířecím motivem, fakt jsou to skvosty a v koupelně i kuchyni vypadají absolutně skvěle, přemýšlela jsem , že kdyby náhodou obsah stál za pendrek tak si nechám alespoň obal ,který poté naplním jiným gelem apod. Ale to rozhodně není nutné , protože tahle značka vyrábí ty nejlepší mýdla na ruce jaký jsem kdy měla a jiná už kupovat ani nehodlám! Lahvičky jsou o objemu 500 ml , takže nějakou dobu určitě vydrží a pumpička je skvěle funkční a praktická. Obal je i částečně průhledný takže máte přehled jak na tom s množstvím jste. Cena takto velkého mýdla s velmi dobrým složením je opravdu fajn , seženete je za necelé dvě stovky například zde na Econea nebo nově i na eshopu Krásná každý den. 

Mineral - kuchyňské mýdlo s tukanem
Toto mýdlo je určené do kuchyně, jelikož kromě toho, že hydratuje, nevysušuje tak především umí neutralizovat nepříjemné pachy - jako například cibule, česnek apod. Což mohu jednoznačně potvrdit, stačí jedno pumpnutí a česnek z rukou opravdu není cítit.


Mýdlo obsahuje směs minerálů k regeneraci pokožky, dále ošetřující alantoin a vitamín B5. Voní tak nějak spíš neutrálně a má gelovou konzistenci,ale ne žádný řídký gel, nýbrž krásně hustý. Při mytí cítíte jak pořádně přilne k rukám a umýt i opláchnout je třeba pořádně. A výsledkem nejsou vysušené ručičky. Sice nemáte pocit , že by byly namazané to zas ne,ale ani nestahuje jako klasické mýdlo.


Já jsem s tímto kuchyňským mýdlem moc spokojená a rozhodně má u mě doma své čestné místo, nyní dokonce mají o voňavější varianty takže jakmile spotřebuji toto pořídit i ostatní.

Hodnocení: 10/10

Fig tree aneb koupelnové mýdlo s vůní fíku

Další ptačí motiv tentokrát asi pan holub :) na koupelnovém mýdle na ruce se sladkou vůní fíků. Tato varianta obsahuje extrakt z fíku což je skvělý antioxidant , dále vitamín C a B. O ruce více pečuje , hydratuje a regeneruje. Konzistence hustého gelu je i zde stejná a při mytí rukou máte opět hýčkací pocit. Ruce nejsou vysušené a pokožka nepne.


Kdybych měla obě mýdla porovnat tak se liší hlavně vůní a tím, že toto koupelnové nepohlcuje pachy. S oběma jsme stejně spokojená, jen fíková vůně není pro mě úplně top, ne že by mi vadila,ale je na mě sladší.



Hodnocení: 9/10

Verbena - koupelnové mýdlo
Tentokrát zde máme asi motiv nějaké kočky či co to je ..a mýdlo má opět stejnou konzistenci i účinky jako předchozí fíkové. Navíc má i antibakteriální účinky a především se samozřejmě liší vůní. Díky verbeně má krásnou svěží vůni a voní jako čerstvé citrusy. Tohle je přesně vůně pro mě :) Ideální na jaro, léto a pro všechny milovníky svěžích vůní.


Složení si opět můžete prohlédnout níže.



Hodnocení: 10/10

Komentáře

  1. Vyzerajú veľmi zaujímavo:) Najmä tie obaly ma bavia!

    Giveaway o balíček produktov v hodnote 100€

    OdpovědětVymazat
  2. Přírodní kosmetika mě zajímá čím dál více a tato mýdla vypadají dobře. Já používám také přírodní mýdla a za mě je to nesrovnatelné s tou chemickou kosmetikou, která je běžně dostupná v obchodech. Líbí se mi že dokáže umýt i pachy třeba z té cibule apod. to mě vždycky štve, když po pěti umytí stále tu cibuli cítím.

    OdpovědětVymazat
  3. Úžasné obaly. V kuchyni mám obyčejný průhledný dávkovač ve skle, který doplňuji, ale klidně bych ho vyměnila za tento roztomilý :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
  4. Tý jo obaly se jim teda povedly! :)
    Giveaway Saloos

    OdpovědětVymazat
  5. Vypadají velice hezky! A jestli existuje mýdlo, které dostane z rukou cibuli a česnek, sem s ním! :-D
    Bebe

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky