Vánoční dárky 2016

Konečně jsem se dostala článku o dárečcích za Vánoce 2016 :) Samozřejmě i letos bylo hodně kosmetiky, takže o nové recenze určitě nebude nouze a rozhodně se máte na co těšit. Jinak jak jistě spousta z Vás ví mám práci, kde si konečně mohu naplno vychutnat nošení šperků , takže spousta dárečků od mého miláčka je i tohoto charakteru. Jelikož jako kosmetička na sobě žádné šperky kromě náušniček nesmíte mít tak teď si to opravdu vychutnávám a vynahrazuji, baví mě kombinovat různé materiály a už se těším na léto, kožené náramky apod. Zabrousily jsme také do velmi praktických dárků , takže letošní Vánoce byly opravdu krásné a ze spousty věciček budeme mít ještě dlouhou dobu velkou radost. No nic , je toho hodně tak jdeme na to.

Něco maličko jsme letos dostali ze sekce food. Skvělý rum od našich, ten se bude hodit na letní drinky a posezení na balkóně :))) Nějaká čokoládka, vánoční čaj a kartičky s recepty na smoothie od mé milé Týnky :) Takže na druhém blogu bude letos taková challenge, kde se pokusím přichystat všechny drinky co jsou na kartičkách.


Od přítelovi sestry se pod stromečkem objevila krásná luxusně vypadající a hlavně nová řada Kérastase, která obsahuje masku, šampon a nový styling. A od maminky moje oblíbená CoCo LoCo maska na kterou bude již brzy recenze. A od Dády tu brzy přibude ještě sada Redken, až se tedy konečně kvůli pracovnímu nasazení sejdeme :)))


Miláček má ode mě novou hru, to aby se mi v novém roce nenudil :))) K tomu praktické kapesníky aneb když jste odpůrce papírových kapesníků takovéhle dárky Vás jistě potěší. Poté jsem mu koupila svěží přírodní sprchový gel od Soaphoria pro muže a dárek z kterého měl snad největší radost dostal do sestry a to nabíječku na playstation.



A další dárek je pro někoho možná nechutně praktický,ale pro nás absolutně top vánoc 2016 a to pračka a sušička LG. Pračku jsme dostali od přítelových rodičů a my si navzájem koupily sušičku a řeknu Vám to je taková pohoda...skoro žádné žehlení, prádlo nadýchané a hned ten den suché, kdo nezažil neuvěří , že praktický dárek může udělat takovou radost!!



A co by byly Vánoce bez oblečení, ponožek apod že? Od našich krásné kabátky z Manga, chlupaté ponožky,které kdybych o Vánocích nedostala tak budu fakt smutná. Přes zimu doma nechodím v  ničem jiném. Dále pohodlné vtipné kalhotky a od přítele také nějakou tu krásnou košilku a prádlo tentokrát z Etam.



Miláček mi udělal obrovskou radost překrásnými prstýnky s kombinací se zlatem a brilianty plus jeden celo-zlatý,  aby se ideálně daly kombinovat právě tak jak vidíte v krabičce :)



Od Kačenky jsem letos opět dostala poklady z L'Occitane a to novinky z Pivoňkové řady , konkrétně peeling ,který se již brzy objeví v článku.


Bylo potřeba i nových kozaček, takže lov započal a nakonec se mi zalíbily tyto jednoduché se stříbrným detailem na podrážce z Destroy. A už teď vím, že jsou absolutně jako bačkůrky.



Nesmí chybět ani obří zásoba ,kterou jsme si domů pořídily tak nějak pro oba , já na voscích yankee candle ujíždím a přítel má rád tu atmosféru po příchodu z práce,kdy je byt dokonale provoněný a ihned se lépe relaxuje.


Pro přítele jsem letos pořídila překrásný námořnicky tmavý kabátek, boxerky a samozřejmě v zimě tolik potřebné teplé šály.

A obrovské překvapení od miláčka - nejen,že kabelku vybral beze mě a dokonale se mi strefil do vkusu na sto procent ,ale ještě sám zabalil a vše utajil až do poslední chvilky :) Kvalitní kabelka je vždy potřeba , takže jeden z nejkrásnějších dárečků.



K prstýnkům je potřeba i zlaté doplňky v podobě mé oblíbené kolekce Essence - láska, kreativita a intuice. Plus pevný náramek na střídání například k hodinkám apod.



Co se týče knih a trochu oduševnělejších dárečků tak o to se vždy postará moje Týnka, dostala jsem od ní překrásný diář na téma Přátelství, ty ilustrace a citáty to je prostě nádhera. Dále motivační diář na zavěšení ,aby se mi prý letos povedlo vše co si přeji. Relaxační hudba, obal na knihu a záložky, prostě zamilované věci s nápadem.



Další náramky od mého broučka, opět Essence - soucit, starostlivost, důstojnost a štědrost. Samozřejmě opět na různé kombinace a ideální doplnění outfitů, takže je co střídat.


Co mi letos udělalo obrovskou radost bylo překvapení v podobě vynikajících pralinek a úžasného dopisu od Míšy z eshopu Krásná každý den, kde byl přidám i dárkový poukaz, takže rozhodně bude co testovat.


Sestřička mi dala mou zamilovanou vůni Chloé Roses aneb tahle vůně to jsem já :) Plus nesmí chybět další zásoba vosků aneb když mě někdo dokonale zná ví co mi udělá neskutečnou radost.


Kosmetické radosti nesmí chybět a to novinky v podobě kosmetiky Dulcia, Soaphoria, Navia atd. Jediné co už jsem stihla vyzkoušet je sůl do koupele s vůní bylinek a ta je tedy luxusní.




Náušničky jak elegantnější tak i k letním a jarním outfitům.


Z kosmetiky to ještě není vše , takže novinka v mé sbírce masek - SynCare oční maska, mé milované balzámy na rty Burt's Beees a sprchové krémy Lavera, zvlášť na ten medový se moc těším.


Dále tu mám přípravky od Hádka na intimní hygienu, koupelový olej se Šalvějí a nové kleštičky na kůžičku a ty tedy rozhodně doporučuji všemi deseti, jsou skvělé.


A tady jako poslední i něco hezkého od kolegyně, úžasně vonící jablečný set Manufaktura, k tomu lesk na rty Tony Moly a nejlepší korektor na kruhy pod očima NYX, ten už teď mohu absolutně doporučit.
V nejbližších měsících se tedy blog bude hemžit recenzemi na tyto novinky a doufejme, že budou tak skvělé jak vypadají.


Komentáře

  1. Ty jo u vás byl teda Ježíšek opravdu bohatý :). Krásné věcičky!
    Beauty by K. na blogu je soutěž s přírodní kosmetiku MYLO

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jako letos se zadařilo :) Myslím, že další rok už bude zase o poznání chudší a možná i v jiném duchu :D

      Vymazat
  2. Tolik nádherných věcí! :) Ježíšek byl bohatý, super. Už se těším na všechny ty recenze :)
    Giveaway Saloos

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné darečky jste dostali, těším se na recenze :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, jsem zvědavá na kosmetiku, jako první určitě vyzkouším vlasovou péči

      Vymazat
  4. Nádherné dárečky! :) Dárky od mých nejlepších kamarádek nejvíc miluju právě proto, že si vždy dáme něco, co přesně pasuje na naše povahy a co se k nám hodí, i když to třeba jen úplná maličkost :) Na druhou stranu, samozřejmě i nějaký ten dražší vysněný dárek udělá velkou radost, obzvlášť, když to člověk vůbec nečeká :) Už se moc těším na recenze, kosmetika vypadá skvěle! :)
    LOVELY IMPERFECTIONS

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Jojo zvlášť Týna je vždycky originál každým coulem. Já hodně ráda dostávám knížky a kosmetiku,ale je pravda, že šperky doma skoro vůbec nemám, nikdy jsem nenosila , takže si to ted moc užívám..

      Vymazat
  5. Naozaj bohatá nádielka! Krásne darčeky, z ktorých sa budeš určite dlho tešiť. Teda hlavne z tej sušičky :) Úplne chápem tvoju radosť, pretože ja si život bez nej už ani nechcem pripomínať, hlavne preto, že prádlo je z nej tak úžasne mäkké a príjemné (predovšetkým to človek ocení pri uterákoch a osuškách). A ďakujem za malú inšpiráciu na kúpu, pretože hoci mám zásobu, mandľovo-medový sprcháčik musím mať!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jako nejlepší dárek rozhodně sušička, tu fakt miluji :) Ty měkké ručníčky za to stojí :)

      Vymazat
  6. Az teraz som zistila, ze mas aj dalsi blog. Idem sa tam hned pozriet :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak doufám, že se ti na něm také bude líbit :)

      Vymazat
  7. Moc se mi líbí ty jednoduché prstýnky od Pandory! :) a závidím mýdla Soaphoria a jablečnou řadu od Manufaktury :) hruška mně osobně moc nevoněla, ale tyhle krémíky voní božsky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo je super, že je mohu nosit samostatně nebo dohromady a zvolila jsem dobrou velikost, takže sedí na víc prstů. Bohužel ty s brilianty nejsou již v prodeji,ale brzy se objeví v outletu za mnohem lepší cenu , tak pokud líbí určitě koukni. Ten prostřední celo-zlatý ten je normálně k dostání běžně, jen se určitě vyplatí počkat na nějakou akci jinak je hodně drahý.

      Vymazat
  8. Anonymní2/03/2017

    Moc krasne ;) hlavne ta pandora! Ja dostala spoustu kosmetiky a od pritele jeste tento krasny nahrdelnik - https://www.goldeligius.cz/calvin-klein-nahrdelnik-spellbound-kj0djp190200.html

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky