Tělový peeling s jogurtem

Já a peelingy to je prostě moje, mám pěkně velkou spotřebu a i když už mám nějaké oblíbence stejně neodolám a ráda testuji stále nové a nové, plus mám samozřejmě doma i stálice. K testování jsem si tedy vybrala Body peeling z eshopu Hristina.cz z řady Stani Chefs a to konkrétně Jogurtový. Nepotrpím si na nějak extra sladké vůně, ale i tak jsme chtěla něco méně tradičního, což tedy jogurt splňuje skvěle.


Balení je praktické a jednoduché plastové. Obsahuje bambucké máslo, sezamový olej a například avokádové máslo, takže je vám asi jasné, že peeling určitě nebude vysušovat. Což tedy rozhodně nedělá. Konzistence je hustá,ale jakoby nadýchaná s mořskou solí,která je středně hrubá a dokonale obrousí pokožku těla a to i sušší místa jako jsou lokty, paty apod. Navíc při kontaktu s vodou díky mydlici lékařské trošku jakoby pění a tak je použití hodně příjemné. Nejedná se o olejový peeling jako například od Soaphoria takže je ideální na letní měsíce nebo pro ty z vás co nemají rády pocit mastnoty, tady ho totiž po osprchování rozhodně neucítíte. Určitě bych peeling bez problémů doporučila i pro pány, nevoní totiž sladce, spíš svěže neutrálně. Upřímně mi ani nepřipomíná jogurt :/ Spíš prostě neutrální jemná parfemace, která je podle mě klidně vhodná pro všechny.


Složení: SEZAMOVÝ OLEJ, JOJOBOVÝ OLEJ, BAMBUCKÉ MÁSLO, MOŘSKÁ SŮL, MYDLICE LÉKAŘSKÁ EXTRAKT, AVOKÁDOVÉ MÁSLO, VÝTAŽEK Z ALOE VERA, JOGURT, PANTHENOL, VITAMÍN E , MĚSÍČEK LÉKAŘSKÝ EXTRACT, VČELÍ VOSK


Pokožka je po použití jemná, hladká a na dotek jemnější,ale bez jakéhokoliv pocitu mastnoty, takže rozhodně není problém použít poté krém. I já se po tomto peelingu vždy ještě namažu. Ráda ho používám na ruce, vyhovuje mi jakoby našlehanější konzistence a to, že poté bez problémů mohu jít psát na počítači nebo číst knížku beze strachu , že zamastím stránky :) Takže za cenu 135Kč - 250g slušný peeling s přírodním složením. Koupit ho můžete na oficiálním eshopu. 


Shrnutí:
Plusy:
+ jemná vůně,která bude vyhovat snad každému
+ ideální i pro muže
+ pokožka je poté jemná a hladká
+ bez pocitu mastnoty
+ přírodní složení
+ cena

Mínusy:
- nutné se poté namazat krémem

Hodnocení: 7/10

Komentáře

  1. Peelingy mám také moc ráda, tenhle má pěkný obal ale značka mi nic neříká. Momentálně používám peeling s mořskými minerály, který jsem si kupovala ve Španělsku, je dost hrubý ale při používání max 2 krát do týdne je fajn.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tato značka není moc známá, nemá certifikát a někomu je podezřelá levná cena versus složení,ale já s ní zatím mám většinou jen dobré zkušenosti

      Vymazat
  2. Peelingy mám moc ráda a tenhle nevypadá vůbec špatně. Mazání po mi nevadí, jelikož se mažu vždy po sprše.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem někdy na to mazání těla trošku lenoch a po práci se mi ne vždy podaří , takže uvítám pak peelingy po kterých nemusím nebo sprchové oleje či krémy :)

      Vymazat
  3. Miluji peelingy a tento mě opravdu zaujal, máš ho krásně nafocený!
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mockrát děkuji, já mám momentálně celkem 4 peelingy a střídám podle nálady :)

      Vymazat
  4. Tělové peelingy jsem vyzkoušela jen od Saloos a tento také nevypadá špatně! :) A za tu cenu je bezva.
    Giveaway Saloos

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já zas od Saloos nevyzkoušela, tak možná také napravím :)

      Vymazat
  5. Moc hezká recenze, Jani! :-) Ale asi nikdy nepochopím, jak můžeš vytvořit tak nádherné fotky :-)
    Bebe

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji Bebe, jsi strašně hodná, ještě je na fotkách pořád co zlepšovat :)

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky