Skvělý zpevňující krém na oční okolí s pupalkou

Oční krémy v mé péči o pleť rozhodně nesmí chybět, na večer je to stále můj oblíbený kofeinový od Dulcia a na den je to tenhle miláček od Weledy. Nedávno jsem Vám od nich představovala krém z růžové řady, který mi hodně vyhovoval,ale tenhle...no to je proti němu svatý grál!! Růžový jsem zbyteček přesunula kamarádce a místo něj už nějaký ten měsíc nedám z ruky tento Zpevňující oční krém s pupalkou. Ten mi vyhovuje o hodně víc a moje pleť si s ním vyloženě rochní.


Pupalková řada je primárně určená pro redukci hlubokých vrásek a tedy pro starší pleť ne jen 30+ ,ale upřímně u oční péče nemusíte tolik dodržovat věková doporučení, záleží jen na tom co vám vyhovuje a jakou máte pokožku kolem očí. Já jí mám hodně namáhanou neustálím civěním do počítače, velmi ráda čtu, v práci je klimatizace a umělé osvětlení plus mám odjakživa kruhy pod očima jak hrom a aby toho nebylo málo nosím kontaktní čočky, takže tohle všechno moje očíčka musí vydržet. Není tedy divu , že se o ně náležitě starám. Krém na oči tedy opravdu používám jak na noc tak i na den a několikrát do týdne mám také masku na oční okolí. Vrásky mě trápí pouze hodně maličké a netrpím ani na extra suché oční okolí, což přikládám důkladné péči. Ale přesto všechno si potrpím na hodně kvalitní oční krémy. Takže jsem sáhla i po tomto nabitém očním krému,který slibuje redukci výraznějších vrásek, zpěvnění tenké pokožky kolem očí a redukci váčků. Na ty naštěstí netrpím,ale prevence se hodí vždy že? :) Navíc se dá použít i na pokožku kolem rtů, kde některé ženy ve vyšším věku trpí na kolmé vrásky,které poměrně dost přidávají roky a je tedy nutné starat se i o tuto pokožku. Já zatím kolem rtů problémy nemám, takže na tuto oblast prozatím speciální krémy nepoužívám.


Krém je v malé tubičce o objemu 10 ml a i když se to zdá velmi maličké množství , mohu vás ujistit , že ho stačí opravdu malinké množství, občas mám spíš problém, že vymáčknu zbytečně moc. Používám ho jednou denně, tedy ráno na pokožku kolem očí zhruba tři měsíce a ještě mám zhruba jednu třetinu krému. Takže i když není nejlevnější rozhodně se vyplatí.


Složení je přírodní  a rozhodně se nemusíte bát alkoholu ve složení, krém ani omylem nevysušuje!


Krém voní jemně bylinkově, květinově a trochu orientálně jako celá pupalková řada, je možné , že někomu zrovna toto vonět nemusí,ale po pár sekundách vůni na pokožce vůbec nebudete vnímat. Nejedná se o nic co by díky aroma dráždilo oči. Konzistencí spíše připomíná hustší fluid,který se velmi rychle vsákne do pokožky a nezanechává pocit mastnoty a ani nelepí. Nesmíte však zbytečně přehnat množství , stačí opravdu maličko, možná bych množství přirovnala pod jednoho oko ke špendlíkové hlavičce. Na pokožce vytvoří ochranný film,který je velmi příjemný. Oční okolí nepne a to ani teď v mrazivém počasí. V létě na den bude vhodný hlavně pro sušší nebo zralejší pokožku a na noc klidně pro všechny typy. Ale na podzim a zimu mi dokonale vyhovuje právě na den. Po delší době používání doslova gumuje vrásky pod očima, rozjasňuje, hydratuje i vyživuje celé oční okolí. Na kruhy vliv nemá, což ani neslibuje. Za mě je tohle nejlepší krém na oči jaký jsem za poslední dobu vyzkoušela, efekt opravdu viditelný a nemám doma rozhodně poslední tubičku a vřele doporučuji.


Shrnutí:
Plusy:
+ krásné složení,které je čistě přírodní
+ viditelně redukuje vrásky
+ hydratuje i vyživuje
+ vhodný i do mrazivého počasí
+ nedráždí
+ rychle se vstřebává
+ vhodný i pod makeup

Mínusy:
- nenašla jsem

Děkuji Weledě za poskytnutí krému k testování.

Hodnocení: 10/10

Komentáře

  1. Měla jsem ho ve vzorečku a byl moc fajn, jen na tu vůni jsem si musela chvíli zvykat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo občas je vůně u Weledy trochu problém, třeba Skin food já nějak kvůli vůni nedokážu používat dlouhodobě :/

      Vymazat
  2. Vypadá moc zajímavě :-)

    OdpovědětVymazat
  3. To jsem včera v koupelně přemýšlela nahlas, nebo jak? :-D říkala jsem si, kdoví kolik mi toho denního očního krému od Dulcia ještě zbývá a čím ho pak nahradím, nebo jestli koupím ten samý znovu... :-)
    Pupalkový podle popisu nevypadá vůbec marně! Budu ho brát při rozhodování v potaz :-D
    Bebe

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :)) Tak snad ti bude taky tak vyhovovat, co jsem se o krému bavila s Weleda týmem je u nich také jeden z nejoblíbenějších :)

      Vymazat
  4. Odpovědi
    1. Tak snad budeš spokojená stejně jako já :)

      Vymazat
  5. Značku Weleda mám moc ráda a i když krém asi není moje cílovka, věřím, že je skvělý, Weleda prostě krémy umí a asi jsem ještě nezkoušela nějaký, který by mi nevyhovoval. :)
    Katarina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že co jsem o Weledě četla a celkově když jsme nahlédla s jakou láskou se práci u nás tým Weledy věnuje, tak věřím, že je to značka kvalitní a na svém místě

      Vymazat
  6. Ahoj, mela jsem stejny problem - zkus tuto ocni masku - https://www.nejlevnejsikontaktnicocky.cz/therapearl-maska-na-oci/ - ocim se pote ihned ulevi, doporucuji kazdy den pouzivat.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky