Sérum s kolagenem Dulcia

Jestli je něco v poslední době z přírodní kosmetiky hodně oblíbené , je to rozhodně toto malé nenápadné sérum s kolagenem od značky Dulcia , které mi Míša z eshopu Krásná každý den zaslala na vyzkoušení. To, že celý článek bude rozhodně pochvalný jen potvrzuje skutečnost, že od té doby co jsem dostala tuhle malou lahvičku , tak jsem si sama koupila dvě další :))) Rozhodně objev roku 2016 bez které se asi už jen tak neobejdu. To, že je tedy skvělé už víte po pár řádcích,ale proč tomu tak je ,musíme trochu rozebrat.


Kolagenové sérum má pokožku hlavně vyhladit, předcházet vráskám, podporovat hydrataci a celkově zlepšovat vzhled pokožky a to vše bez použití chemie, protože Dulcia je přírodní značka s krásným složením. Takže už tento krátký text mě osobně hodně zaujal a vzhledem k tomu, že už je mi třicet, řekla jsem si , že musím mít nějakou tu speciální péči na své poličce.  Navíc by mělo i regulovat mastnotu pleti, což upřímně většina sér na vrásky moc neumí a po nějaké době je musím odložit, protože mi buď pokožku přemašťují nebo rovnou ucpávají póry.  Výrobce také slibuje rychlé vstřebávání bez pocitu mastnoty a celkové rozjasnění ihned po použití. Vhodné absolutně pro všechny typy pleti a to i pro mastnou a problematickou jelikož má urychlovat hojení zánětů...no samé superlativy že? Takže je jasné proč jsem byla nadšená , že ho mohu vyzkoušet...všechny tyhle sliby napovídaly, že buďto se bude jednat opravdu absolutně úžasný produkt nebo to bude po delší době článek plný kritiky, což se taky hodí, protože poslední dobou jen chválím...no a ono se jedná o to první, tohle sérům je prostě můj svatý grál.


Kolagen je balen do lahvičky s pumpičkou, což je hodně praktické, líbí se mi také to, že není ze skla,ale plastová, jelikož je lehoučká což oceníte při cestování. Navíc když spotřebujete balení dá se pumpička docela snadno sundat a můžete nakouknout dovnitř jestli vám tam trochu fluidu ještě nezbylo, takže nevyhodíte ani trošku. Celkově musím pochválit nový vzhled kosmetiky Dulcia, je velmi originální , nápaditý a přesto svěží a jednoduchý. Prostě krása, hlavně tedy papírové obaly. Co však vidím za mě jako velké mínus je objem samotného séra - má totiž pouze 15 ml a to spotřebujete hodně rychle, já ho používám na celý obličej, krk a někdy i dekolt nebo pod oči, takže mi zmizel za měsíc. A to ho používám jen jednou denně. Cena není extra vysoká,ale zase na druhou stranu když je to jen za 15 ml...no,ale to by mi tak nevadilo, spíš mě obtěžuje, že člověk pořád musí myslet na to, že musí objednat nové balení. Za přírodní a kvalitní produkt si ráda připlatím,ale hodilo by se balení 30 ml a 50 ml aby závisláci jako já měly na delší dobu vystaráno. Ale to je jen detail, zas mám na druhou stranu pocit, že mám vždy ten nejčerstvější obsah jaký můžu mít.


Složení je tedy čistě přírodní a vidíte na fotce, ale je velmi světlým písmem takže sem dám raději ještě seznam.

Složení:
Růžová voda ( tu já zbožňuji, ideální na všechny typy pleti ), Marulový olej ( všichni asi známe díky blogerce Barušminky, ta ho miluje ze všech olejů nejvíc, hojí, nezanáší pleť a je to i žehlička na vrásky ), Šťáva z aloe vera ( klasika na hydrataci a hojení, kdo by neznal , opět pro všechny typy pleti ), Olivový emulgátor, Kolagen,Vitamíny E a F, Kyselina kaprylová a undecylenová, Éterický olej palma růžový ( ten mám velmi ráda, připomíná vůní trochu růži, je lehčí, pomáhá i při bolestech hlavy a je opět vhodný na všechny typy pleti ), Levandule ( tu jak víte vůní opravdu nemusím,ale zase je to královna bylin pro pokožku, dokáže hojit, klidnit, hydratovat a pokud na ní není alergie sedne každému ).

Složení tedy máme a ještě k té levanduli, moc dobře ti co mě čtou déle vědí, že cokoli kde je výrazně levandule cítit což tady tedy je, mi nesedí, nevoní a doma rozhodně nemám. Ale u tohohle je levandule sice hodně cítit,ale poté na pokožce již ne a hlavně ty účinky co má na mou kůži, za chvilku levandulového odéru rozhodně stojí.


Sérum nemá konzistenci vodičky nebo gelu jak jsme většinou u klasických sér zvyklý, ale vypadá jako řidší fluidní krém. Dá se použít tedy jak pod vás přírodní denní či noční krém tak i třeba pro mastnější typ pokožky nebo v létě samostatně. Mám vyzkoušeno obojí a vyhovuje mi tak i tak. Do kůže se vstřebává opravdu hodně rychle, takže s ním pracujte bleskově jinak budete mít pocit, že na některé místečka se ani nedostalo a zapil se rovnou tak kam jste ho nanesly jako první. Takže rychle rozetřít, žádné lelkování. Pod krém Vám stačí malinké množství a pokud ho používáte místo krému tak dáte navíc ještě jedno či dvě pumpnutí.

Já používám na celý obličej, krk a někdy dekolt a oční okolí. Nikde nepálí, oči neslzí a pokožka není po použití začervená,ale naopak krásně klidná, jemná na dotek a rozzářená. Kůže se mi víc nemastí a je velmi dobrý i jako podklad pod makeup. 



Po delším používání kdy už mám vypotřebovaná dvě celá balení a teď načínám třetí mohu s čistým svědomím říct, že vůbec neucpává póry, naopak mám méně pupínků a pokud ano záněty se hojí rychleji. Kůže ani v těchto mrazech netrpí na šupinky nebo zarudnutí. A to ani v případě kdy použiji jen kolagen a na něj rovnou makeup. ( mám,ale smíšenou pleť u suché tohle nezkoušejte, pokud máte suchou pleť doporučuji pročíst recenzi u Bebe zde ) Kůže celkově vypadá zdravěji a menší vrásky kolem očí mizí a jsou menší. Osobně tohle považuji za sérum přesně na mírů mé pokožce. Takže bez něj už ani ránu. Miluji ho a vřele doporučuji všem vyzkoušet. Pokud ho budete používat jako sérum pod krém rozhodně to není nic pod chemický nepřírodní krém, to byste byly barbaři. A byla by to škoda, takže pěkně vyberte nějaký krém třeba od Dulcia zde na eshopu, mají jich hodně a jeden jsem si teď koupila i já tak jsme na něj zvědavá.

Hodnocení: 
Plusy:
+ hydratuje
+ zklidňuje a pomáhá hojit záněty
+ předchází dlouhodobě i tvorbě pupínků ( pokud máte akné, jedná se samozřejmě o problém uvnitř pokožky a toto je jen část řešení viz články o akné u mě na blogu )
+ rychle se vpíjí do pokožky
+ netvoří mastný ani lepivý film
+ ideální pod krém nebo i samostatně
+ vhodný i jako podklad pod makeup

Mínusy:
- malé balení 15 ml

Hodnocení: 10/10

Komentáře

  1. Používání sér jsem si v poslední době moc oblíbila. Dulciu mám ráda, tak určitě vyzkouším. Díky za tip.

    Radu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já séra moc často nepoužívám, právě z důvodu , že mi velmi často nesedla, přemašťovala apod.

      Vymazat
  2. značku Dulcia mám ráda čím dál víc :-) o tomhle séru už jsem u někoho četla a hned jak mi ubydou momentální skincare zásoby, tak ho určitě zkusím

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dulcia u mě začíná být velmi zajímavá značka, objednala jsem si ještě masku a denní krém na smíšenou pleť tak jsem zvědavá, jen čekám až dopotřebuji od 100% Pure, ten je totiž taky moc dobrý a byla by škoda vyhodit ho nebo předat dál :)

      Vymazat
  3. Dulcia na ně čtu snad samé pozitivní recenze. :)) A ráda bych něco vyzkoušela.
    Giveaway Saloos

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) Jojo také jsem asi nečetla ani jednu negativní :)

      Vymazat
  4. To přepsané složení asi není celé, že? Protože tam nevidím ten kolagen. :) Dulcii mám moc ráda, teď mám od nich dva pleťové krémy, oba oční, masku a růžovou vodu a všechno je super. Tohle sérum možná přihodím do košíku příště. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je celé, jen koukám ten kolagen mi tam vypadl :D Díky za upozornění, užž je doplnění před vitamíny. Tak těším na recenzi, já mám od nich denní krém a masku momentálně, ale ještě čekají na otevření :)

      Vymazat
  5. Ráda bych sérum někdy vyzkoušela. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Dulciu mám veľmi rada a toto sérum vyzerá skvelo :). Ďakujem za tip, myslím, že by mohlo sedieť aj mojej problematickej pleti.

    Girl Goes Bio

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Překvapilo mě jak mi sedlo, nečekala jsem to a byla jsem mile překvapená :)

      Vymazat
  7. Jani,myslíte si,že by se toto sérum dalo použít večer jako "noční krém"? Bez dalšího mazání něčeho jiného? Mám od Mylo olejíček,ale nějak mi nesedí(koupila jsem si ho právě jako "noční"),ale hned na druhý den mám sem tam pupínek,takže mě to asi hodně promašťuje bo nevím. Trošku se hledám ve kosmetice a stále zkouším dokola. Mně jen tak něco totiž nesedí - mám spíš mastnou,smíšenou pleť. Moc vám děkuji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, určitě úplně bez problémů můžeš použít jako noční krém bez dalšího mazání . A co za olejík od Mylo ti nesedl? Já mám ten Vánek a ten mi sedí skvěle.

      Vymazat
    2. Mám taky ten Vánek. Objednávala jsem kdysi v létě,tuším dle tvých recenzí. Ze začátku mi seděl skvěle,ale pak se mi zdálo, že přišlo zhoršení. Ale možná mi to jen nesedí teď v zimním období(to používám bambucké máslo) Dávám mu zase šanci od jara a uvidí se :-)
      Takže moc děkuji za odpověď,asi to zkusím :-)

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky