Garnier plátýnkové masky

Masky Garnier ,které jsou novinkou v drogeriích nemohly u mě zůstat bez povšimnutí a hned jsem si všechny tři koupila, ještě dřív než se začaly rojit recenze na blozích. Upřímně nic moc jsem od nich nečekala a celkově většinou mě masky v této formě zklamaly,ale znáte to ,když jste maskozávislák tak tohle prostě vyzkoušet musíte. Mají tedy tři druhy Zelenou čistící, Modrou hydratační a Růovou na citlivější pleť. Každá z nich stojí myslím 59 Kč a je na jedno použití. Takže ano nic moc ekonomicky výhodného. Zase myslím, že celkově masky v této formě se hodí i sebou na cesty , kde poté stačí jen obličej opláchnout a navíc vám nezaberou v kufru žádné místo. Ale samozřejmě nejdůležitější je účinek.

Jako první jsem vyzkoušela zelenou čistící variantu. Vůně je svěží a neutrální, nic co by napovídalo, že by se mělo jednat o něco s čistícím efektem.Maska je krásně velká , takže sedne na víc "velikostí" obličeje,ale zas to není něco co by vám sahalo pomalu až na krk :) Dá se i dobře ohrnovat a hezky k pleti přilne. Látka je jemňoučká a tedy na obličeji hodně příjemná. Líbí se mi, že maska není suchá,ale naopak dobře nacucaná gelovou tekutinou. Díky gelové konzistenci vám ani nikde nekape a celkově musím celou aplikaci a provedení hodnotit hodně kladně.


Složení je trochu i přírodní ,ale samozřejmě z větší části chemie, což je jasné ,když si něco kupujete od Garnier asi nečekáte BIO složení :)) Takže to zde nějak hodnotit nebudu.


Nejvíc Vás samozřejmě zajímá výsledný efekt a pocit při působení. Takže maska krásně chladí a ze začátek úplně nepatrně poštipuje, nic co by se nedalo snést nebo bylo hodně nepříjemné. Navíc vše po pár minutách ustane. Masku jsme nechala působit patnáct minut a musím uznat, že na obličeji byla hodně příjemná. Po sundání a následném smytí, nebyl efekt skoro žádný jak jsem samozřejmě čekala. Pokožka byla rozjasněná a jemná na dotek, což je po každé plátýnkové masce a tento efekt vydrží jen ten den. Žádné čistší póry se nekonaly ani se mi nezdálo následující dny, že bych nějakou masku na obličeji měla. Takže za mě pouze relaxační maska s téměř nulovým efekt. Ale těch patnáct minut bylo fajn :)) Ale znovu již nekoupím.

Hodnocení: 3/10

Růžovou masku jsme vzala jako druhou. Tady je vůně taková jemnější, víc napoví, že se jedná o "výživnější" variantu. Provedení je úplně stejné jako u předchozí a opět i stejně fajn konzistence.


Složení vidíte opět níže.


Tato maska už při působení byla o hodně příjemnější než předchozí, měla jsem pocit, jakoby byl gel hustší,krémovější. Maska nepálila ani chvilinku, chladila o něco méně a opět patnáct minut uteklo jako voda a užila jsem si příjemnou relaxaci. Efekt po smytí skoro stejný jako u předchozí, pleť rozjasněná a na dotek velmi jemná a možná o fous víc jakoby naducaná. Takže tato mi přijde o malinko lepší,ale stejně nic co bych si koupila znovu. Nebo možná jen pro ten pocit relaxace..ale zas dát jen za pocit šedesát korun se mi asi fakt chtít nebude.

Hodnocení: 4/10

Modrou hydratační jsem si nechala na konec. Opět provedení úplně stejné, jen se zase dostavilo drobné poštipování jako u masky první. Po chvilce odeznělo a poté jsme si zase vychutnávala chladivý relaxační pocit.


Po smytí mi ,ale tato varianta přišla úplně nejslabší, kromě hladší pokožky se nedostavil ani rozjasňující efekt :// Takže tady už to jsou úplně vyhozené penízky. Škoda, protože jinak my jsou masky pocitově strašně příjemné.

Složení opět na fotce.


Hodnocení : 1/10

Komentáře

  1. Ach jo takže masky respektivě na nic. Škoda, protože jsem si aspoň jednu chtěla pořídit, ale za tu cenu se to asi vážně nevyplatí.
    Giveaway Saloos

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za tu cenu určitě seženeš lepší :)

      Vymazat
  2. Škoda. Brousila jsem si zuby na tu zelenou variantu. :/ Ale možná ji i tak zkusím. Třeba mi sedne. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě vyzkoušej, není extra drahá a třeba ti sedne, záleží i jaký efekt očekáváš od plátýnkových masek

      Vymazat
  3. Ja si ich tiež chcem kúpiť a vyskúšať, len mám pocit, že budú také isté ako Dm látková maska,, ktorá stoji 0,99€ :D No aj tak asi jednu vyskúšam. Zvyčajne si pleť neoplachujem po takýchto maskách, vtedy je efekt oveľa lepší.

    Lavandula Diary

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jediné v čem jsou skvělé, tak v tom, jak jsou na obličeji příjemné,ale výsledek nic moc :/

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky