Filmy za prosinec 2016

Prosinec byl u nás ve znamení pohody, relaxu a pohádek, takže novinek jsme tolik neviděli a spíš se věnovali klasikám :) Přeci jen se tu ,ale našly filmy které stojí opravdu za to, tak se na ně společně trochu podíváme ...

Americká reportérka


Tohle je opravdu hodně zvláštní film...předem chci říct, že herecké obsazení nic moc a já osobně styl herečky Tiny Fey hodně nemusím a tahle ženská je mi dost nesympatická už od pohledu ,ale když jsem se přes tohle přenesla musím uznat , že to nebyl až takový propadák jak jsem čekala. Film pojednává o americké reportérce z které se pomalu ze dne na den má stát reportérka válečná. Film,ale nepopisuje mnoho akce spíše nudu, život ve válečném prostředí a spíše klouže po povrchu s občasným hlubším zamyšlením, ale to opravdu jen sem tam. Jinak je to spíše sprostá komedie, plná laciného humoru. Jak už asi víte nemám tenhle styl moc ráda, ne že by mi nějak vadila sprostá slova s tím nějak problémy nemám,ale humor mám ráda spíš rafinovanější  než jen salva smíchu po jednom extra sprostém slovu :/ to je na mě slabota. Ale náctiletí se asi pobaví víc. I když to zatím zní jako totální propadák fakt to tak není, ne že bych to celé musela vidět znovu,ale nelituji, trochu jsem se pobavila, trochu mě to šokovalo co ještě mohou vymyslet a pokud nebudete vědět co si s partnerem pustit klidně koukněte na toto.

Hodnocení: 5/10

Before we go


A aby těch zvláštních filmů nebylo málo tak tu máme hned další. Já osobně prostě Kapitána Ameriku tedy herce Chrise Evanse miluji, je to prostě sexy kočičák :)) Takže jediný důvod proč jsem si tenhle film pustila byl on. Film je zdlouhavě nudný, intimní, pomalý a vlastně tak nějak absolutně o ničem. Já nejsem milovník tohoto druhu bijáku, takže pokud máte rádi filmy ,kde se nic moc neděje ,jen dva lidé rozebírají své pocity a problémy tak směle do toho. Film je takový milý, naivní a vlastně se tam neřeší bůhví jak zásadní problémy. Rozhodně nedoporučuji na tento film koukat s partnerem,leda byste ho jako já chtěli totálně unudit :) Prý ještě , že má v telefonu hry jinak by to nepřežil..

Hodnocení: 4/10

Božská Florence


Úplným opakem předchozích dvou filmů je tento...to je prostě krásně natočený film, skvěle herecky obsazený!! Meryl je prostě pro mě paní herečka! Celý film je milý a protkaný skvělým humorem, prostě nádherná komedie plná britského humoru,který tedy rozhodně není suchý. Navíc jako třešnička na dortu je informace, že celý film je podle skutečné události. Rozhodně si pusťte, vřele doporučuji a já ho dozajista neviděla naposledy.

Hodnocení: 10/10

Buchty a Klobásy

No tak tohle je něco co asi ani nejde popsat...možná leda zvrácený animák. Já osobně jsem milovníkem animovaných filmů, miluji na nich humor a roztomilost. A tady je sice humoru až až ,ale pekelně sprostého a laciného...jako ano občas jsem až brečela smíchy ale většinu filmu jsem jen nevěřícně koukala koho tohle mohlo napadnout..upřímně pro náctileté absolutní pecka a puberťák se u tohohle asi udusí smíchy. Ale já osobně hlasuji proto aby animák zůstal dál tím roztomilým a kouzelně něžným jak má podle mě být. Tohle nenese ani hlubší myšlenku a ani nic jiného, pro mě osobně ztráta času. A jako závěrečná party to je prostě...no to nevymyslí snad střízlivý člověk. Já fakt nevím jestli jsem už moc stará nebo co,ale prostě přijde mi to jako blbost, sice se člověk zasměje,ale fakt totální volovině..omlouvám se všem co mají tento film rádi.

Hodnocení : 3/10

Dáma ve zlatém


Hlavní role opět patří jedné z mích oblíbených hereček - Helen Mirren . Příběh je opět inspirován skutečnou událostí a uměleckým dílem Dámou ve zlatém. Film popisuje úžasnou silnou ženu,která se šedesát let po nuceném útěku z válečné Vídně soudí o své právo na dědictví. Film skvělý, má pointu, je protkaný humorem a skvělými hereckými výkony a celkově je opravdu povedený. Bude se líbit i Vašemu partnerovi, takže dokonalý tip na večery ve dvou. Film ukazuje pocity s jakými se potýká člověk který musel prchnout aby si zachránil život a jak mohou být vzpomínky bolestivé a zároveň motivující se vším se poprat.

Hodnocení: 10/10

Dánská dívka


Strhující film s dech beroucími hereckými výkony, který vás nechá nahlédnout do duše člověka,který se narodil ve špatném těle...muž který se cítí být uvnitř ženou. Dnes možná nic co by až tak šokovalo ,ale ve dvacátých letech minulého století absolutní šok pro společnost a nálepka blázna,který by se měl zavřít a nadopovat léky. Oba hlavní představitelé jsou úžasní a ukazují jak těžká situace je to pro ženu,která se zamilovala do muže,který se,ale ve skutečnosti považuje za ženu. Prostě složité téma ,které je citlivě popsáno, a i když je celý film vlastně velmi melancholický, smutný až depresivní stojí za to vidět ho. Donutí vás trochu přemýšlet. Myslím, že film je spíše pro nás ženy, na muže bude možná krapet emotivní.

Hodnocení: 10/10

Velká vánoční jízda


A nakonec trochu veseleji, máme tu roztomilý vánoční animák už z roku 2011,který absolutně nechápu proč mi utekl a viděla jsme ho až nyní. Skvělý a roztomile vtipný příběh o ňoumovi,který miluje z celého srdce vánoce a hodlá doručit poslední dárek aby ani jedno dítě nebylo bez dárečku :) Nasmály jsme se a o vánoční kouzelnou atmosféru bylo hned postaráno.

Hodnocení: 10/10

Komentáře

  1. Ani jedno jsem neviděla, takže díky za tipy na nějaký o víkendu mrknu :)
    Giveaway Saloos

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak pak dej vědět jak se ti líbily :)

      Vymazat
  2. Znám Velkou vánoční jízda, která je moc fajn. Na Buchty a klobásy se chci mrknout, i když vyloženě sprosté filmy nemám v oblibě.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pak dej schválně vědět jak se ti buchty a klobásy líbily, jsem zvědavá na názor

      Vymazat
  3. Dánská dívka je top! Božská Florence se mi také líbila, velmi zajímavá postava!

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky