S tou pravou vůní do Nového roku - set MYTAO

Svátky a celkově vyjimečné chvíle si žádají i vyjimečnou vůni, takže dnes pro vás mám krásně voňavou recenzi. Od Míši z eshopu Krásná každý den jsem dostala na vyzkoušení set miniatur vůní v malé kazetce od značky MYTAO. V balení najdete celkem šest vůní v bio kvalitě plné těch nejzajímavějších éterických olejů, takže je můžete střídat podle nálady či příležitosti nebo si díky miniaturám vybrat tu svou ideální. Výhodou je, že díky přírodnímu složení fungují i jako aromaterapeutické "zlepšovače" nálady :) Takže pro všechny milovníky přírodní kosmetiky ideální dárek.



Miniaturky jsou ve skleněných mini lahvičkách o objemu 1,5 ml a celkově vás set vyjde na 275Kč což je fajn cena, miniaturky vydrží totiž opravdu dlouho, stačí kapička maximálně dvě na místa kde pulzuje krev a hned máte o voňavý efekt postaráno. Vůně jsou očíslované a rozlišené ještě i barvou takže se v nich budete skvěle orientovat.


Tak jdeme na testování, samozřejmě mějte na paměti, že vůně a zvláště éterické oleje působí na každého trošku jinak ,ale i tak se Vám pokusím co nejlépe popsat pro koho je daná vůně vhodná, jak působí a k jaké příležitosti by se vám mohla hodit.


Eins

Svěží vůně z citrusů s hřejivými tóny santalového dřeva. 


Při prvních přičichnutí ucítíte hořkou intenzivní vůni santalového dřeva a hořké citrusové kúry,ale to pouze na první přičichnutí, chviličku poté ustoupí santal spíše do pozadí a zintenzivní vůně citrusů a to nejen kůry ,ale celkově svěžest citronů, limetky, možná i bergamotu to vše šmrnclé pomerančem nebo možná mandarinkou. Vůně není jemně citrusová jak by se při popisu mohlo zdát,ale jedná se o velmi intenzivní vůni ,která je svěží,ale zároveň pikantní a výrazná. 
Když zavřu oči a představím si , ženu která by zosobňovala tuto vůni vidím energickou ženu , ženu sebevědomou a plnou života,která rozhodně ví co chce a jde si zatím. Ideální podle mě na celodenní nošení hlavně na jaro nebo letní večery.
Mě osobně se tato vůně líbí a je má oblíbená.

Zwei

Hřejivá , teplá vůně fazolek tonka doplněná masticha pryskyřicí a vše je doladěné citrusy a tea tree. 


Už při přečtení oficiálního textu jsem si vůni neuměla představit, absolutně nevím jak voní masticha nebo fazolky :)) Takže to byla velmi zajímavá zkušenost. Při prvním přičichnutím mi vůně spíše s prominutím smrděla, silná bylinková, dřevitá a jakoby spíše pánská a připomněla mi možná i nějaké vůně v kostele. Ale po chvilince trochu zjemní, ji jsou cítit i citrusy,ale velmi lehce a spíš citron, limetka a nahořklý bergamot. Vše je jakoby doplněné dřevitou vůní připomínající kadidlo a silná vůně bylinek a tea tree,které já osobně moc nemusím. Ale i když to není zrovna vůně mého gusta působí na mě po chvilce strašně uklidňujícím dojmem. Upřímně nic pro mě na nošení místo vůně,ale spíše na provonění místnosti při stresu a silné únavě.
Když bych měla charakterizovat ženu pro kterou by se vůně číslo dvě hodila tak rozhodně klidnější a velmi osobitou ženu, klidně spirituální ženu, jogínku apod. Věkově bych vůni rozhodně nedoporučila velmi mladým slečnám. Připomíná mi spíše podzimní období a chladnější večery v sychravém lese :) Prostě zahloubané dny vyplněné čtením a meditací.

Drei

Vůně středomořských bylinek  v kombinaci cedrového dřeva, vavřínu a travnatých tónů.


Aroma třetí ihned po otevření připomíná citrusy a čerstvě natrhané bylinky, není ani úplně svěží,ale ani extra kořeněná, spíš něco mezi tím. Pro mě je toto hodně zajímavá vůně,která je mi hodně příjemná a nabíjí mě energií. Není výrazně ženská, spíše taková jemnější unisex. Opět spíše ideální jako bytový parfém než vůně,kterou bych si dala na tělo.
Ideální dámou pro tuto lahvičku je podle mě žena každého věku, jak mladá slečna tak dáma v nejlepších letech. Hodí se jak pro klidnější večery tak pro energické chvíle, každá si v ní najde to své. Roční období ke kterému by se mi kombinace těchto éterických olejů hodila je určitě jaro nebo léto.

Vier

Jemná vůně s jemnými květinovými tóny s citrusy a santalem.


Po otevření lahvičky ucítíte velmi silnou dřevitou, kořeněnou vůni,která mi tedy úplně upřímně není příjemná :/ Kombinace je hodně silná, pikantní a těžší...no nic na běžné denní nošení. Tohle je typická vůně na zimní večery.
Ideální rozhodně pro starší ženy, velmi osobité a sebevědomé,které si potrpí na jedinečné a silné parfémy.

Fünf

Nahořklá dřevitá vůně se zázvorem a nakyslými tóny citrusů. 


Tato vůně po otevření je až trochu agresivní, velmi silná a výrazně hořká. Opět nic pro denní nošení. V prvních chvílích nic moc příjemného ,ale když této vůni dáte dáme trochu šanci tak vynikne zázvorové a citrusové aroma,které hořkost zmírní a pak se jedná o velmi zajímavou vůni s až afrodiziakálními účinky :) Ideální pro večery a na uvolnění stresu.
Opět spíše vůně pro starší ženy,kterým už není náct. Rozhodně nedoporučuji pro ženy ,které si potrpí na lehké a jemné vůně. 

Sieben

Svěží ovocná vůně zelených mandarinek, pomeranče s citrusovou trávou.


Po přečtení bych si rozhodně tipla, že toto bude moje ideální vůně,ale bohužel převažuje spíše sladký těžší tón než citrusy. Vůně je ideální pro romantičtější ženy či slečny,které mají rády sladké vůně s tóny citrusů. Tato lahvička je podle mě ideální na teplé letní večery.


Rozhodně se mi tento set líbí a přiznám se, že většina vůní mi hodně sedí spíše ke zpříjemnění dne, uvolnění stresu a provonění bytu než na denní nošení.Takové přírodní čisté bytové parfémy, takto bych uměla využít úplně všechny lahvičky, každá na jinou příležitost :) Nejvíc už mám vypotřebovanou vůni číslo jedna a tři :) Po vůních i těch těžších vůbec nebolí hlava a vždy mě pozitivně naladí, zlepší náladu a buď nabijí energií nebo naopak uklidní.Krásně tento set popsala Bebe zde a jak si přečtete vůně jsou opravdu specifické a jedinečné je i jejich vnímání, neboť právě na Bebe i mě působí vůně poměrně odlišně...takže rada pro Vás? Hledáte přírodní parfémy a nechcete komerční a chemické kousky? Tak šup koupit set a v klidu si vybrat co bude vonět právě vašemu nosíku.



Komentáře

  1. Tak tady mám celkem problém si vybrat, která vůně by s emi líbila. Ale vůni s citrusy mám celkem ráda :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Jani, tento set práve testujem aj ja :) a tiež sa stotožňujem s tým, že vôňa je pre každého tak špecifická záležitosť! Mne sa páči napríklad najviac Zwei. Žiadne fazulky :) ako uvádzajú necítim ani ja, ale skôr svieže bylinky a vôňa je taká unisex.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky